Sivu: 14 / 14:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4121314
Tulokset 391:stä 405:een 405:sta
  1. #391
    Moromoro, mikähän ihme tuohon tuli kun pyörä pääsi kaatumaan paikaltaan, jonka jälkeen virrat ei mee
    päälle..
    Joku johto poikki, sulake tms?
  2. #392
    Jos on yleismittari saatavilla, niin tsekkaa akun napajännite josko olisi voinut akku mennä rikki.
  3. #393
    Moromoro, mikähän ihme tuohon tuli kun pyörä pääsi kaatumaan paikaltaan, jonka jälkeen virrat ei mee
    päälle..
    Joku johto poikki, sulake tms?
  4. #394
    Lainaa Mikeyx kirjoitti Katso viesti
    Jos on yleismittari saatavilla, niin tsekkaa akun napajännite josko olisi voinut akku mennä rikki.
    Ei oo yleismittaria nyt.. Muita ehdotuksia?
  5. #395
    Lainaa Riofunk kirjoitti Katso viesti
    Moromoro, mikähän ihme tuohon tuli kun pyörä pääsi kaatumaan paikaltaan, jonka jälkeen virrat ei mee
    päälle..
    Joku johto poikki, sulake tms?
    Mikähän mopo on kyseessä, helpottaa kummasti vastaajia.
    Mahdollinen kallistusanturi mikä pitää resetoida kaadon jälkeen, kaasarivehkeissä saa yleensä startata pitkään jos on kaaduttu.
    Johdot on melko varmaan ehjät ja sulakkeet on helppo tarkistaa.
    YZF 750 R -95
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
  6. #396
    Lainaa tate66 kirjoitti Katso viesti
    Mikähän mopo on kyseessä, helpottaa kummasti vastaajia.
    Lukeehan se tuossa otsikossa, paitsi vuosimalli.

    Kaatumisanturi ei kai yleensä katkaise kaikkia virtoja pyörästä, vaan ainoastaan estää käynnistämisen?

    Jos tosiaan kaikki virta puuttuu, niin rikkoutunut pääsulake tai sisäisesti hajonnut akku lienevät todennäköisimmät syypäät. Jos kysyjällä ei ole yleismittaria, niin mikä tahansa piuhanpätkä ja 12v polttimo ajaa saman asian. Toki yleismittari tai jonkinlainen jännitekynä on helppo nykyään ostaa pikkurahalla jokaisen vähän isomman marketin autotarvikeosastolta, tai sitten jos lähellä on tokmanni, honkkari tms "halpakauppa".
  7. #397
    Lainaa sami1024 kirjoitti Katso viesti
    Lukeehan se tuossa otsikossa, paitsi vuosimalli.

    Kaatumisanturi ei kai yleensä katkaise kaikkia virtoja pyörästä, vaan ainoastaan estää käynnistämisen?

    Jos tosiaan kaikki virta puuttuu, niin rikkoutunut pääsulake tai sisäisesti hajonnut akku lienevät todennäköisimmät syypäät. Jos kysyjällä ei ole yleismittaria, niin mikä tahansa piuhanpätkä ja 12v polttimo ajaa saman asian. Toki yleismittari tai jonkinlainen jännitekynä on helppo nykyään ostaa pikkurahalla jokaisen vähän isomman marketin autotarvikeosastolta, tai sitten jos lähellä on tokmanni, honkkari tms "halpakauppa".
    Sori vaan kun oli tullut tekstiä riittävästi etten huomannut otsikon kertomaa mallia.
    Ensimmäisenä en syytä akkua koska harvemmin kuolevat pienestä heitosta, toki sulakkeet pitää tarkistaa ensin ettei niissä ole katkosta.
    YZF 750 R -95
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
  8. #398
    Moro, mimmosta tulpanavainta olette käyttäneet? Tuntuu ettei mistään löydy sopivan kokoista avainta, tai sitten en ole tutkiskellut tarpeeksi hyvin.
  9. #399
    Lainaa Riofunk kirjoitti Katso viesti
    Moro, mimmosta tulpanavainta olette käyttäneet? Tuntuu ettei mistään löydy sopivan kokoista avainta, tai sitten en ole tutkiskellut tarpeeksi hyvin.
    En myöskään ole löytänyt sopivaa tulppa-avainta lähialueen tarjonnasta, ehkä Wurthilta tai Snaponilta sellanen vois löytyä mutta ratkaisin asian hiomalla rälläkällä tulppa-avaimen ulkopuolelta riittävän pieneksi, sorvillahan olis tullut ihan hyvä mutta kun tallin nurkassa ei sellasta ole. Pääasia kuitenkin että saa avaimen mahtumaan tulpanreiästä. Lamelli laipalla tuli suhteellisen siisti kuitenkin.
    Kawasaki ZXR 750R K1
    ex Honda CBR 1000F X2
    ex Honda 750K
  10. #400
    Lainaa Riofunk kirjoitti Katso viesti
    Moro, mimmosta tulpanavainta olette käyttäneet? Tuntuu ettei mistään löydy sopivan kokoista avainta, tai sitten en ole tutkiskellut tarpeeksi hyvin.
    Vähän myöhässä vastausta muuta Vantaan Stormilta löyty tulppa-avain joka sopii ZXR:ään. Sama avain kävi 9R:ään, normi avaimet eivät menneet tulpan reiästä sisään mutta toi meni hyvin.
    Kawasaki ZX-9R 1995
    Yamaha R6 2003
    Ex Suzuki TL1000S 1997
    Ex Kawasaki ZX-6R 1996
  11. #401
    Moro! Onko pojilla kiinnostusta varaosiksi ostaa zxrää? Miksei ajoonkin, tällähetkellä käyntiongelma. Veikkaan kaasareita. Kuvia myöhemmin.

    https://www.photobox.co.uk/album/temporary Siinäpä ois kuvvaa! 
    Viimeksi muokannut: Riofunk; 13.12.2017 klo 11:41.
  12. #402
    Lainaa Riofunk kirjoitti Katso viesti
    Moro! Onko pojilla kiinnostusta varaosiksi ostaa zxrää? Miksei ajoonkin, tällähetkellä käyntiongelma. Veikkaan kaasareita. Kuvia myöhemmin.

    https://www.photobox.co.uk/album/temporary Siinäpä ois kuvvaa! 
    This album is empty
    Kawasaki ZXR 750R K1
    ex Honda CBR 1000F X2
    ex Honda 750K
  13. #403
    Lainaa Riofunk kirjoitti Katso viesti
    Moro! Onko pojilla kiinnostusta varaosiksi ostaa zxrää? Miksei ajoonkin, tällähetkellä käyntiongelma. Veikkaan kaasareita. Kuvia myöhemmin.

    https://www.photobox.co.uk/album/temporary Siinäpä ois kuvvaa! 
    Kuvien lisäksi yleensä kiinnostaa myös pyörän sijainti ja hintapyyntö.
    Kawasaki Gpz900R '88, ZL1000 Eliminator '87, ZZR1400 '09
    H#nda CR 250R '96
    ex: Aprilia RSV Mille '03 (tuplanyyh), Kawasaki Z750 LTD Twin '83 (nyyh), Aprilia Tuareg 125 '88 (enää 2 jäljellä?)
  14. #404
    Lainaa Eroz kirjoitti Katso viesti
    Kuvien lisäksi yleensä kiinnostaa myös pyörän sijainti ja hintapyyntö.
    0449846256 whatsapissa kyselyt.
  15.  
  16. #405
    Lainaa Riofunk kirjoitti Katso viesti
    0449846256 whatsapissa kyselyt.
    Oulussa sijaitsee ja hinnasta neuvotellaan sit jos oikeasti kiinnostaa pyörä.
Sivu: 14 / 14:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4121314