Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 36:een 36:sta
    Lainaa (Theseus @ Elo. 21 2007,22:37) kirjoitti
    Kiitokset vetäjälle ja cruisingtovereille..Kylläpäs oli miellyttävä ajella tuolla Policella .. Lisää tällaisia leppoisia ajeluita ....
    ... ...
    Olen kade! Just tuollaisia reissuja kaipaan! Mää vaan potkin kiviä...
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

"Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
    Liittyi Apr 2003
    Lat: N 60 14' 15.67" Long:E 25 07' 20.79"
    Lainaa (ttuttu @ Elo. 21 2007,23:02) kirjoitti
    Olen kade! Just tuollaisia reissuja kaipaan!
    Juu .. ja ihan aiheesta .. kivaa oli ..
    <span style='color:red'>..rock...rock...rock...rock...ro ...........</span>
    -"Onko maapallolla älyllistä elämää?"
    -"Kyllä, mutta olen vain käymässä."
    Yhyy! Piti lähteä mukaan, mutta töistä palaaminen kesti niin kauan notta..
    Mutta heti kun tulee lisää köröttelyajoa niin meikä lähtee kyllä mukaan
    Lainaa kirjoitti
    Kiva että pari ensikertalaistakin oli uskaltautunut mukaan körökerhon ajeluun *
    Oli ensimmäinen Org-ajelu itselle ja kaikin puolin onnistunut reissu. Kiitoksia hyvistä järjestelyistä - mielenkiintoinen reitti ja live-tanssiesitys lopuksi!

Kreikkakiskan Jorggos oli tosiaan nauttinut muutakin kuin kansalaisluottamusta, sen verran vauhdikkaat pyörähdykset tuli siinä terassilla... *

Tämmöinen "köröttelyvauhti" sopi oikein hyvin 5 viikon ajokokemuksen omaavalle kuskille. Niin, sillä sini-mustalla pikku-gixerillä olin liikenteessä.
    Suzuki GSX-R 1000 K5
    (ex: Suzuki GSX-R 750 K6)
    (ex: Suzuki GSX-R 600 K1)
    Lainaa (ttuttu @ Elo. 21 2007,23:02) kirjoitti
    Lainaa (Theseus @ Elo. 21 2007,22:37) kirjoitti
    Kiitokset vetäjälle ja cruisingtovereille..Kylläpäs oli miellyttävä ajella tuolla Policella .. *Lisää tällaisia leppoisia ajeluita ....
    ... * ...
    Olen kade! Just tuollaisia reissuja kaipaan! * Mää vaan potkin kiviä...
    Mä vähän odottelinkin sun miehistä vartaloasi letkan päässä merkkinä, että kaikki on tallessa. *
    Ei sillä, etteikö MattiR ja piipu olisi ollut käsi pystyssä poliisisaattueen saattelemana..

A.Hippo ja muut uudet, mukaan vaan ensi kerrallakin. Hännillä on mukava körötellä nopeammissakin ajeluissa. Vaikka kyllä toinenkin GS:ä pitäis vielä ulkoiluttaa kerran ennen syksyä ja puhumattakaan tästä...
    Tosin luulen, että yleisön pyynnöstä saan siirtyä perän pitäjäksi kaksitahteineni...
    Ja jotta ei totuus unohtuisi, niin lupaan vetää muutaman ajelun talvellakin. Näillä näkymin savu on taattu noissakin ajeluissa, jollen päädy hankkimaan jotain enskaa tilalle...

zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
  6.  
    Ilman muuta mukana jatkossakin! Pääsin vasta nyt vähän myöhemmin kiittelemään vetäjää ja koko seuruetta mukavasta iltalenkistä. Olin toisena "uutena" mukana ja kokemus oli kaikin puolin miellyttävä. Loppuesityksineen kaikkineen
    Kawasaki Er-5 -05
    Kawasaki Z750s -06
    Honda CBF1000S -08
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12