Kertokaapa kokemuksista et kannattaako kokeilla itse, tarviiko erikoistyökaluja ja muita vinkkejä ... Ja mitäköhän suurin piirtein mahtaisi maksaa jos käyttää liikkeessä säädöissä![]()
Kawasaki ZZR 1100 -93
1993 (D1) on kannen osalta idettinen C-mallin kanssa (1990-1992), joten ylimalkaan menee samaan tyyliin kuin TÄSSÄ KETJUSSA
Ei tarvita mitään erikoisia työkaluja, rakomittaliuskat riittää, mutta purettavaa on aika paljon, ennen kuin pääsee kantta avaamaan. (Kannattaa harkita samaan syssyyn sytytystulppien vaihtoa, jos niillä on paljon ajettu, menee samalla vaivalla.) Vähän hankalampi homma sitten on ne säätöpalat, joista ko. ketjussa infoa.
GPz900R(A2); ZZ-R 1100 (D1)
"Where are my teeth?! How can I have any pudding, if I can't find my teeth!!?!"
Kyllä kannattaa itse tehdä se venojen säätö tai paremminkin välysten tarkastus.Näissä muutamissa kawoissa kun se on todella tehty helpoksi,ei tarvitse irrottaa nokka-akseleita ym.
Vain huolellisuutta ja jollei käsissä mitään tuntoa niin momenttiavain ihan hyvä olla työkalutaulussa.
Tulee pyöräkin tutuksi kun itse ropailee ja tietysti jos joku kaveri mukana niin aikakin menee mukavasti.
Huolellisuutta vaan purkamisessa ja kasaamisessa niin kyllä se siitä onnistuu.
<p>https://i.ytimg.com/vi/VZE-wSjrqwI/hqdefault.jpg?sqp=-oaymwEYCNIBEHZIVfKriqkDCwgBFQAAiEIYAXAB&rs=AOn 4CLDQBfrbHN_g09bi-4K691aV1-3WCg</p>