Eli yläosassa oleva avattava liukuhärpäke on imaissut sisäänsä
mehiläiskärpäshyttys klimpin.
Saakos tuon kätevästi jotenkin auki oaikkoja rikkomatta ?
Uuten ilma kulki katon kautta kivasti, nyt ei tuu mitn.
Suzuki RGV 250-87--> Kawasaki Gpx 500R-89--> Honda VFR750 F-91 --> Honda VFR 800 Fi-99 --> Honda VFR V-Tec 800-03 / Kawasaki ZZR 500 + Honda 1200 VFR -10 Tenere 700-20/ Honda Cbr 1100xx
Mä kokeilisin paineilmalla ja mieluiten sitä kautta että puhaltaa kypärän sisältä ulos ettei hyönteiskombo leviä ympäri pehmusteita.
Omasta putsasin noi kanavat paineilmalla ja aukes![]()
Nopeus on valttia!
+200 MPH CLUB FINLAND
Kawasaki Ninja H2
* * * * * * * *
Mulla taas crossikypärä päässä ajelin hiekkateitä ja kuului silloin tällöin ihme surina. Luulin että ilmavirta heilutteli kypärän remmiä jotenkin ja se osui kuoreen josta ääni johtui korvatulppien kautta aivoihin. Pysähtyessä karttaa lukemaan surina jatkui. Kun potan otti päästä ja painoi korvan sen ulkokuorta vasten kuului taas surinaa. Noh, joku pörriäinen oli päättänyt mennä ilmastointikanavaan mutta ei osannut enää pois. En kyllä auttanutkaan joten siellä se kai pörisee vieläkin - tai on menehtynyt.
Minulla tuo ilmanstointi ei tuntunut toimivan uutenakaan.
En huomaa eroa onko räppänä auki vai kiinni.
Pitäisi varmaan porailla styroksia.
Minuakin kiinostaisi miten nuo saisi purettua irti.
Joo aika vaisua on ilmanvaihto. Haukotuttamaan alkaa kun puolisen tuntia ajelee visiiri kiinni, eli taitaa happi käydä vähiin.(AimoPamaus @ Elo. 20 2007,16:33) kirjoitti
![]()
Minulla kyllä tulee happea hengitysilmaan koska surullisenkuuluisan antifog käsittelyn lähdettyä visiiristä, on ilmanotto pidettävä auki aina. Aijemmin en avannut sitä kun hitaissa nopeuksissa.
Ongelmani on siis pään tuuletus.
Joo aika vaisua on ilmanvaihto. Haukotuttamaan alkaa kun puolisen tuntia ajelee visiiri kiinni, eli taitaa happi käydä vähiin.(Gamma @ Elo. 20 2007,16:40) kirjoitti
[/QUOTE]
Häh?
Jos leukaventtiili on isommassa asennossa, niin maantiellä meinaa mulla kuivua silmät päähän. Kaupungissa madellessa tai jos koko ajan seisot liikennevaloissa, niin pienemmässä asennossa rupeaa kyllä ahdistamaan. Siinäkin suurin syy on umpinainen alaosa, ei varsinaisesti tuuletus.
Se pään päällä oleva räppänä kyllä yleensä toimii vaikka ei aluksi tuntuisikaan siltä. Se on vaan tehty niin, että kylmä veto ei käy suoraan päänahkaan. Ei mulla vaan pää hikoa vaikka olis kuinka kuuma.
Suo, kuokka ja Suzuki
Mulla S1:sessä tulee hyvin ilmaa naamalle, kun räppänä on auki. Nyt pitääkin kysyä, että mikä malli Berserkillä on, koska ei mulla ainakaan ole kuin asennot auki ja kiinni...ei siis kahta erilaista auki asentoa.(Berserk @ Elo. 21 2007,08:40) kirjoitti
On kans tos S1:sessä et ei o ku kaks asentoo siin leukaventtiilis. toisessa ilma tulee suaraan silmiin ja toisessa leukaan... Mytiäiset lähti paineilmalla vastapalloon...![]()