Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
  1. #1
    Tutkanopeus 212 km/h lentokentällä. Onko joku päässyt tehtaan lupaamaan 230 km/h:ssa.



    Minkä taakseen jättää, sinne se jää!
  2. #2
    Välitykset riittävät 260km/h asti, joten sen puolesta ainakin riittää. Aerodynamiikka taitaa olla ratkaiseva tekijä yli 200km/h nopeudessa, mutta hyvällä tuurilla ja sopivalla kelillä 230km/h voisi mennä rikki. Omallani ajoin vesisateella 230km/h mittariin ja varaa olisi vielä ollut, mutta kantti ei kestänyt.
    Ei riemulla rajaa, kun pappiksella ajaa!
  3. #3
    Kaverin -01:sellä 125 takapyöräheppasella olen ajanut 240 mittariin vauhtikumarassa. Kovempaa ei mennyt.
    990 SM-T -11
    FZ1-N -07
    ZX-9R F2P -04
    CBR 600 F4 -00
    NSR 125R -94
  4. #4
    Vertailun vuoksi Kawan zxr1200 kulki joensuussa 225 todellista (mittarissa 250+). Penkissä antanut 139,7 hp
    Kawasaki ZZR1400 -09
  5. #5
    XJR:n mittari näytti jotain 230, eli poliisin tutkan mittaama 212 nopeus poikkeaa aikalailla.
    Minkä taakseen jättää, sinne se jää!
  6. #6
    Lainaa (Nikolai @ Elo. 21 2007,16:04) kirjoitti
    XJR:n mittari näytti jotain 230, eli poliisin tutkan mittaama 212 nopeus poikkeaa aikalailla.
    Eihän tuossa ole kuin alle 9% mittarivirhe.. Lienee normaalia XJR:ssäkin?
    Kawasaki ZZR1400SP 2016
    (Ex: Yamaha RD125 '75, Suzukit RG125 '86, GSX600F '95, RF900R '96, TL1000S K1, GSX-R1000 K5, R1 '05, Z900 '22)
  7.  
  8. #7
    Muistaakseni kesä 2005 Savonlinnan kentällä 239km/h tosin XJR ei ollut täysin vakio.
    Yamaha FZ1-N -06