Sivu: 4 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234
Tulokset 91:stä 97:een 97:sta
    Noniin, kun me oltiin Iittalan Shellillä, Te olitte Venesillalla. Kun me päästiin sinne, Te olitte Iittalassa. No, me poikettiin sitten Keppanakellariin ja aateltiin syödä. Onneks kysyin onko pitkä jono tilauksissa - tunti. Eipä sitten tarvinnu syödäkkään. Lähettiin siitä sitten takasin tanpesteria kohti. Paluumatkalla eräällä kolminumeroisella tiellä vastaantullut japsikyykky vilkutteli meille vimmatusti pitkiä. Kiitos hälle siitä, sillä melkein viivasuoralla ja tyhjällä tiellä oli kohta vastassa parikin tutkaa. Mutta, tulipahan ajeltua, eikä kelikään ollu paha
    Yamaha Diversion600 -00, Kawa ZR-7S -02, Honda CBR1100XX -00, Busa -03, Fireblade 1000RR -04, Honda CBR1100XX -99, Busa -07, Busa -12, Busa -05.
    ”Hovikuvaaja”. Kuvia Motorg ry.:n ratapäiviltä : https://www.flickr.com/photos/holtsu/albums
    Lainaa (Holtsu @ Elo. 20 2007,10:17) kirjoitti
    Noniin, kun me oltiin Iittalan Shellillä, Te olitte Venesillalla. Kun me päästiin sinne, Te olitte Iittalassa.
    Heh... Ja päästeltiin vielä melko rivakasti sinne Venesillalle, et ehdittäis.
    Lainaa (vahvajussi @ Elo. 20 2007,11:44) kirjoitti
    Lainaa (Holtsu @ Elo. 20 2007,10:17) kirjoitti
    Noniin, kun me oltiin Iittalan Shellillä, Te olitte Venesillalla. Kun me päästiin sinne, Te olitte Iittalassa.
    Heh... Ja päästeltiin vielä melko rivakasti sinne Venesillalle, et ehdittäis.
    Eikä ees eksytty kertaakaan vaikka mä vedin letkaa!
    Yamaha Diversion600 -00, Kawa ZR-7S -02, Honda CBR1100XX -00, Busa -03, Fireblade 1000RR -04, Honda CBR1100XX -99, Busa -07, Busa -12, Busa -05.
    ”Hovikuvaaja”. Kuvia Motorg ry.:n ratapäiviltä : https://www.flickr.com/photos/holtsu/albums
    Vetäjille, olihan taas hienot mutkapätkät!!

Ei sitä ajoissa kotiin päässyt taaskaan... Loppupätkät karkkilasta eteenpäin ajeltiin kokolailla näppituntumalla ja korvakuulolla * Mustan visiirin takaa, kun ei liikoja nähnyt...

Aamulla ei oikeen herääminen onnistunut ja työpäivä onkin mennyt leppoisasti torkahdellen...
    polkupyörä
    ex ZX-6R 03
    ex Nonster 600 01
    Lainaa (Jassu @ Elo. 19 2007,21:44) kirjoitti
    Joo'oh, olihan loistavat mutkat, suuret kiitokset reittimestareille

Alku näytti pahalta, mutta kun Köpi jäi sademagneettina Veikkolaan ajoimme loppupäivän ilman pisaran pisaraa vettä - kiitos köpi ;)

betonkin tunnistin minäkin siellä vastaantulevaksi ja komeastihan se lapanen oli pystyssä, tunea en ehtinyt bongata siinä mutta nyt selvisi kuka se toinenkin oli

Kun Yammutar oli poissa, jouduin minäkin sitten fotaamaan, vikalla stopilla poikien erikoispyynnöstä otettiin pari kuvaa yammutar-stylellä ja mielestäni tässä onnistuttiin kohtalaisen hyvin :

Sikiviki yammutar -stylellä
    tr3 pikkuruiseen vastavaloon, macro päällä

... mielestäni aika onnistuneet kopiot, vaikkakin eihän aitoa voi voittaa ;)

Tässä kaikki räpsyt : Kuvat.Net

Hyvä Jassukka - susta tulee aivan varmasti mulle hyvä tuuraaja, mun täytyy sua ihan pikkasen kouluttaa, mut muuten aivan loistavia otoksia....
    Yammutar
    Lainaa kirjoitti
    Hyvä Jassukka - susta tulee aivan varmasti mulle hyvä tuuraaja, mun täytyy sua ihan pikkasen kouluttaa, mut muuten aivan loistavia otoksia....
    Huomaa et orkkilaiset on laatu tietoisia. Laatukuvat löytyy helposti kun valitsee katsotuimmat kuvat.
  7.  
    Lainaa (tr3 @ Elo. 20 2007,07:00) kirjoitti
    saatiin mukavasti vauhtia kun ilta pimeni, oma ajokin oli yllättävän vauhdikasta kun lepsämän vedossa näki juuri ei mitään tumma peili visiiri.. näki vain risorin valon , ja teemalla kun toiki niin mäki sit. takaa tullut kyseli , näitkö sen peuran joka juoksi tien yli siitä mun edestä.... mikä helvetin peura.. tulipahan se katse kohdistettua niin kauas kuin suinkin ja rupesi homma sujumaan.
    Pitäis varmaan hommata itelle kans tumma visiiri, niin ei tarttis turhaan säikkyä tiellä pomppivia elefantteja ym. kameleita sekä kirahveja.
    Niin ei se Bambi ihan sun edestä menny, kun edellä ajaneen vulvun edestä, jos se nyt ylipäänsä meni tieltä(n.300.000 kärpäsen raatoa viissirissä). Mä näin sen vaan siinä tien laidalla niityllä. Mistä muualtakaan se olis sinne niitylle päässy ku tietä pitkin...
    <p><strong>&nbsp; </strong></p>
Sivu: 4 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234