Noniin, kun me oltiin Iittalan Shellillä, Te olitte Venesillalla. Kun me päästiin sinne, Te olitte Iittalassa.No, me poikettiin sitten Keppanakellariin ja aateltiin syödä. Onneks kysyin onko pitkä jono tilauksissa - tunti. Eipä sitten tarvinnu syödäkkään. Lähettiin siitä sitten takasin tanpesteria kohti. Paluumatkalla eräällä kolminumeroisella tiellä vastaantullut japsikyykky vilkutteli meille vimmatusti pitkiä. Kiitos hälle siitä, sillä melkein viivasuoralla ja tyhjällä tiellä oli kohta vastassa parikin tutkaa. Mutta, tulipahan ajeltua, eikä kelikään ollu paha
![]()
Yamaha Diversion600 -00, Kawa ZR-7S -02, Honda CBR1100XX -00, Busa -03, Fireblade 1000RR -04, Honda CBR1100XX -99, Busa -07, Busa -12, Busa -05.
”Hovikuvaaja”. Kuvia Motorg ry.:n ratapäiviltä : https://www.flickr.com/photos/holtsu/albums
Heh... Ja päästeltiin vielä melko rivakasti sinne Venesillalle, et ehdittäis.(Holtsu @ Elo. 20 2007,10:17) kirjoitti
![]()
Eikä ees eksytty kertaakaan vaikka mä vedin letkaa!(vahvajussi @ Elo. 20 2007,11:44) kirjoitti
![]()
Yamaha Diversion600 -00, Kawa ZR-7S -02, Honda CBR1100XX -00, Busa -03, Fireblade 1000RR -04, Honda CBR1100XX -99, Busa -07, Busa -12, Busa -05.
”Hovikuvaaja”. Kuvia Motorg ry.:n ratapäiviltä : https://www.flickr.com/photos/holtsu/albums
Vetäjille, olihan taas hienot mutkapätkät!!
Ei sitä ajoissa kotiin päässyt taaskaan... Loppupätkät karkkilasta eteenpäin ajeltiin kokolailla näppituntumalla ja korvakuulolla *Mustan visiirin takaa, kun ei liikoja nähnyt...
Aamulla ei oikeen herääminen onnistunut ja työpäivä onkin mennyt leppoisasti torkahdellen...
polkupyörä
ex ZX-6R 03
ex Nonster 600 01
(Jassu @ Elo. 19 2007,21:44) kirjoitti
![]()
Hyvä Jassukka - susta tulee aivan varmasti mulle hyvä tuuraaja, mun täytyy sua ihan pikkasen kouluttaa, mut muuten aivan loistavia otoksia....
Yammutar
Huomaa et orkkilaiset on laatu tietoisia. Laatukuvat löytyy helposti kun valitsee katsotuimmat kuvat.kirjoitti
![]()
(tr3 @ Elo. 20 2007,07:00) kirjoitti
Pitäis varmaan hommata itelle kans tumma visiiri, niin ei tarttis turhaan säikkyä tiellä pomppivia elefantteja ym. kameleita sekä kirahveja.
Niin ei se Bambi ihan sun edestä menny, kun edellä ajaneen vulvun edestä, jos se nyt ylipäänsä meni tieltä(n.300.000 kärpäsen raatoa viissirissä). Mä näin sen vaan siinä tien laidalla niityllä. Mistä muualtakaan se olis sinne niitylle päässy ku tietä pitkin...![]()
<p><strong> </strong></p>