Sunnuntai ajelua kello 15.00 Kivenlahden Teboil....
muutamia toiveita kuultu joten , paikalle ken haluaa suunta kohti lasi pitäjää alkaa i:llä
Huom : Lähtö lenkille klo 15
edit: Lähtöaikaa tarkennettu (Jassu)
Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin
Triumph Rocket
Suzuki B-King
Suzuki Hayabusa
Agusta
Kawasaki ZZR
Kawasaki 800
Honda Goldwing 1800
Kawasaki ZZR
MV Agusta
Iittalaan vai? Kai sieltä takaisinkin pääsee?
kai ...ja voihan se olla vaikka iniö ei kai sillä paikalla ole väliä vain matkalla on tarkoitus
![]()
Triumph Rocket
Suzuki B-King
Suzuki Hayabusa
Agusta
Kawasaki ZZR
Kawasaki 800
Honda Goldwing 1800
Kawasaki ZZR
MV Agusta
Katsellaan... jos saan jostain db-killerin niin lähden radalle![]()
ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
Mulla olis yksi joutilas, mut se ei taida sopia sulle..? Ootko laittanut uuden putken gixuun?(jens @ Elo. 17 2007,12:44) kirjoitti
Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
Mulla olis ylimääräisenä pari kappaletta laserin putkista jääneitä db-killereitä. jos niistä on apua.(AnDy @ Elo. 17 2007,13:19) kirjoitti
No voihan V... korvaavan renkaan saan kuulemma huomenna, mutta missäs vaihdattaa ennen sunnuntaita - prkl...
Pyörätön motoristi...
Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
Hyrylässä, busaollin tallilla(Jassu @ Elo. 17 2007,14:08) kirjoitti
Soitin kysäsin lupaili et hoituis lauantain aikana.
![]()
Great! Paljonkos on Laserin putken sisähalkaisija / killerin ulkohalkaisija?(RIMMON @ Elo. 17 2007,14:08) kirjoitti
Huh! On tää tehokasta - 6 min ja 2 tarjousta jo allevaihdosta!
Pyörätön motoristi...
Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
Onkos tietoa suunnilllen mihin aikaan I(tr3 @ Elo. 17 2007,11:50) kirjoitti
itäjässä oisitte? jos vaikka samaa matkaa tulisin ajelemaan kohti kotia.
<p>Suzuki GSXR 600 -07 Raaseri</p>
Näyttäis olevan 52 mm ulkohalkaisia.(jens @ Elo. 17 2007,14:13) kirjoitti
Ok. Pitääpä mitata oman mopon rööri töiden jälkeen niin sitä vois tulla hakemaan killerin(RIMMON @ Elo. 17 2007,14:25) kirjoitti
pistä numero privana niin soitellaan kun lähestytään(Kelju @ Elo. 17 2007,14:25) kirjoitti
![]()
Triumph Rocket
Suzuki B-King
Suzuki Hayabusa
Agusta
Kawasaki ZZR
Kawasaki 800
Honda Goldwing 1800
Kawasaki ZZR
MV Agusta
Renkaanvaihto hoidossa! Vaihtaja lupasi pukata alta alle ja "kaljapalkalla", vielä mun omassa tallissa vaikka - herran viinapään tuntien tosin ei oo ihan halpa homma mutta pääasia että baanalle päästään![]()
Pyörätön motoristi...
Mit v*** oonkos mää jo tollastakin luvannu tehä *(Jassu @ Elo. 17 2007,14:54) kirjoitti
*
edit: niin, juurikin ne
Kawasaki GPX 750R -89
Kawasaki ZZR 1100 -95
Ei uskalla lähtee.. Maanantaina vaihetaan uus etunakki ja toiveissa on että pojat samalla tsekkais sen etupään. Mutta torstaina sit "taas" ajellaan.
Edittiä: Jonkun todella hyvin ajavan kyytiläiseksi voisin ehkä uskaltautua pelkäämään..
<span style='color:#650D10'>R6Raato </span>
No ilmankos et minun kyytiin uskaltanut eilen tulla(Ärrätär @ Elo. 17 2007,16:56) kirjoitti
.
No oisin mie muuten, mutta kun aattelin että on sitten niin vaikeeta viiä mut takas sinne abc:lle..(jarru @ Elo. 17 2007,17:11) kirjoitti
Jotta ei mitään henk.kohtasta![]()
<span style='color:#650D10'>R6Raato </span>
Ihan mielenkiinnosta vaan, että onko tälle "myöhäiselle" lähdölle joku special syy?(tr3 @ Elo. 17 2007,11:50) kirjoitti
Pyörätön motoristi...
mittailin tuossa mun akran ja siinä olis just 52mm rööri. jos tuo jens ottaa toisen niin minä voisin investoida toisen.(RIMMON @ Elo. 17 2007,14:08) kirjoitti
käyköhän sitten tuohon akraan, no voihan sitä kokeilla
Nykyset
GSX-R600 K6
GSX-R1100 -90
RM 85 -06
ja exät
GSX750F -89
RG 125 gamma -85
RM 125 -81
PV 50 -80
..Taidanpa ulkoiluttaa tuota Poliisikawaa taas ku sillä on niin miellyttävää Cruisailla..Ja ku tuo hussen kone huutaa jo huoltoa ja ei millään jaksais ropata viikonloppuna...
Minen tiijä .. mutta voihan sitä mennä vaikka klo 14:00 aikoihin(Jassu @ Elo. 17 2007,17:55) kirjoitti
siihen vastapäätä venesataman ruokakuppilaan kuuntelemaan
reikkalaista musiikkia(?) ja syömään ihan kunnolla .. siinä on
ihan hiton hyvää oikeaa ruokaa .. Päältä katsoen sitä mestaa luulisi
ihan kioskiksi, mutta olen itse syönyt siellä monet kerrat .. kaverilla
on purkkari siinä laiturissa tai paikka on siinä .. jos ei ole merellä
skiglaamassa .. Siellon aika paljon syöjiä, joten ettei joutuis liian
pitkään jonoon niin voihan sitä mennä ajoissa .. (kolmen pisteen
vihje) ...
silleen .. luulisin ..
PS.
Piipuhdettiin siellä tässä eräänä päivänä ja annepii innostui, että
aikoi jonain ruokatuntina mennä sinne syömään .. on vissiin
jossain riittävän lähellä duunissa .. luulisin ..
<span style='color:red'>..rock...rock...rock...rock...ro...........</span>
-"Onko maapallolla älyllistä elämää?"
-"Kyllä, mutta olen vain käymässä."
Prkl! Joutuu just olemaan veljenpojan synttäreillä...
<p>BRG/Cream T-Bird 2003</p>
Vaikka nytniin kyllä mä aika vahvasti varmaan tuun. Jos vaan selviän kummitädin
![]()
![]()
vierailusta. On muuten hiton hyvä lähtöaika, en varmaan aikaisemmin pääsiskään.
Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
On sille ja se on porukan lauantai iltainen(Jassu @ Elo. 17 2007,17:55) kirjoitti
![]()
Tunnelin päässä näkyvä valo on juna!
Totta meisselissä!
Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään
>> PK-letkaohje <<
>> Veturin vinkit <<
Ducati SFV4S
Joo kato ku sehän on sillai ku , kyl sää tierät tän porukan tavan viettää lauantai illan , ja nääs ku jos aamusta ois menny niin oisin saanu sit mennä yksin. kun porukkan nukkuu ja sillai kun... kato sit voi olla et joidenkin rakkaat polisot haluu viettää "laatu" aikaa ni, mää kun ajattelin et siinä voi olla osallistuva puoliso noin aamust ja sit hyvällä tekosyyllä lähteä viemään vaikka roskia kypärä päässä(Jassu @ Elo. 17 2007,17:55) kirjoitti
siin iltapäivällä.. mut kuiteskin ajatelin Lähdetään per heti sit kello 15.00 kahvin juojat ja muut patsastelijat paikalle siis 14.30
![]()
Triumph Rocket
Suzuki B-King
Suzuki Hayabusa
Agusta
Kawasaki ZZR
Kawasaki 800
Honda Goldwing 1800
Kawasaki ZZR
MV Agusta
Ei sitä nyt kolmen aikaa olla vielä selvitty..
"kuski muuttuu matkustajaks"
Heh, joo. Lisäsin sulle tonne aloitusviestiin korostettuna että lähtö on klo 15, ettei sinne porukka keräänny tuolloin ja tuntia vetele sumppia kuten normaalisti(tr3 @ Elo. 18 2007,07:04) kirjoitti
Ei tuossa mitään, koitan olla mukana kuin pukama.
Pyörätön motoristi...