Vaikka nykyinen VX on hieno peli, niin oishan tuota jotain nykyistä tehokasta peliä hienoa kokeilla. Ei sillä, että vaihtaisin, mutta eihän sitä koskaan tiedä. Minulle tuntuu riittävän alle 40kW. Taidan olla vain outo tai hairahtunut. Jos olisin syntynyt 70-luvulla, niin kawan z900 ois hieno pyörä, vaan enpä ole....
"We need a plan - Let's play dead"
Benelli Sei:
![]()
Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
- - - - - - - - - - -
"Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
- - - - - - - - - - -
Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
Laverda V6 Endurance pyörä.
[ joo, haluaisin minäkin ajaa Guzzin MGS-1:stä, mutta katuversiota; *winkwink* sinne comon rannalle!! ]
Niin kauan kun ihmiset ajavat autoilla puhelin korvalla,
minä ajan Termignonit kiinni pyörässä.
"Ei se koko, vaan miten sitä käyttää", sanoi 50cc (+750 +1100cc +125cc)
En oikeastaan mitään sellaista johon ei ole kukkarossa vastinetta. Tulee vain paha mieli. Jos taas kuviteltaisi että vastinetta olisi, niin mielelläni kompuroisin Ducati Desmosedici RR:llä.![]()
Ei ole sellaista mekaanista ongelmaa, jota eivät raaka voima ja tietämättömyys kykenisi ratkaisemaan.
Suzuki GSX-1300R Hayabusa
Kawasaki ZZR1400
BossHossilla ja Tritonilla. Niin, ja jollain sivuvaunupyörällä.
'pääasiassa ei huvita yhtään mikään, mutta v***ttaa kaikki'
Ehdottomasti MV Agusta F4 Senna![]()
Nuoruus on lahja, mutta vanheneminen on taidetta.
Wingi viikoksi lainaan.
Iso H-D viikoksi lainaan.
Suzuki Burgman viikoksi lainaan.
Kawasaki ZX-12R viikoksi lainaan
Iso möhköenduro viikoksi lainaan.
Kevyt oikea enduro viikoksi lainaan.
Hyvin entisöity Kawasaki Z1 viikoksi lainaan.
Ja loppukesä Pannarilla.
CB500 -> Bandit 1200S -> BMW R1150RT -> Honda Pan European
moposivut: www.elisanet.fi/hannu.hietalahti
Joku MotoGP-pyörä. Tehot, äänet, alusta, jarrut....
Toinen mielenkiintoinen voisi olla viimeisimmät 500cc 2t RR-pyörät.
boss hoss ja mv-agusta(julma jj @ Elo. 15 2007,19:45) kirjoitti
kun yrittää ja epäonnistuu, niin mitä siitä oppii? Ei kannata yrittää.
RD-350>>CB-750>>GSX-1400>>VTX-1800>>Victory Cross Roards-->?
Joku Motogp -pyörä
Säälin saa lahjaksi, kateus pitää ansaita!
hmm,jotakin motogp pyörää olisi kiva päästä ajamaan,saisi vähän"varmuutta"elämään![]()
joku nykyaikainen piikki, vaikka honda cbr.oon ajanu lähinnä yli 650cc ja alle 50cc...
Senior Highway Bomber
Ride Loud - Ride Proud
Kawasaki z750s -05
Miettisin eka MV-Agustaa, mutta yhdyn kuitenkin svheebon kommenttiin(svheebo @ Elo. 16 2007,13:24) kirjoitti
ZX-6R 2005 --> GSX-R 1000 K8
Kyllähän tuo Britten mopo Näyttäisi melko mielenkiintoiselta vempeleeltä
![]()
Tämä menopeli olisi kiva kokeilla.
http://www.hilavitkutin.com/2007....ripyora
"Se joka väitti ettei rahalla saa onnea ja rakkautta oli unohtanut koiranpennut..."
----------------------------------------------------------------------------------
http://www.moottoripyora.org/kuva-al....pos=230
Sama... seurauksista ei tietoa jos pääsis kokeileen...(kuulapää @ Elo. 15 2007,18:39) kirjoitti
![]()
ZX12R -03
+1(--Sämpy-- @ Elo. 15 2007,22:02) kirjoitti
ikinä en maksas mistään makaroonimaan tuotteesta mut ajamaan ku pääsis![]()
GSX-R600 '04
The further on the edge, the hotter the intensity
No mulla taas on toisin päin: joku hajabusa tai vastaava tehokas kyykäpyärä, niin saattaisin ymmärtää miksi Suomessa ihmiset niitä ostaa. Nakuja olen jo kokeillut, mutta eihän se ole sama asia...(pajazo @ Elo. 15 2007,18:54) kirjoitti
-Heikki-
FXDB -07
Rocket III voisi olla makea pala. Tai sitten joku uusi sivuvaunu Ural. Viime kesänä ajoin vanhempaa ja jäi halu kokeilla uudelleen.
Juu,eikä kukaan muuten viduilis eikä kiilais(Staga @ Elo. 15 2007,20:13) kirjoitti
![]()
-on samantekevää,rakastavatko he meitä,kunhan kunnioittavat.On samantekevää,vihaavatko he meitä,kunhan pelkäävät-
-Casere weold Creacum ond Caelic Finnum-
Tällä kun pääsis tarkastamaan pelkokertoimet; runko makaroonia, ei jarruja ja -70 luvun turbotekniikkaa tyylillä halolla selkään. Siis kokolilla täydellinen backflash yhteen 70 luvun hulluimmista luomuksista
Z1R-TC
BR
* * * *-PA-
--
XN85 Turbo & CX500 Turbo
Tollanen antiikkimankeli vois olla mielenkiintoinen kokemus
![]()
<span style='color:#003366'><span style='font-size:5pt;line-height:100%'>Mors certa hora incerta</span></span>
Kyllä sen täytyy olla joku vfr tai vastaava kun tuntuu täällä olevan niin suosittu.
no varmaan kävis mulle myös toi yamahan FZ 750. jos löytys vaan kohtuu hyväkuntoinen. koska seki onjo sentään klassikko. miel laserin/micronin tai yoshimuran rööreillä.
![]()
![]()
![]()
![]()