Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
  1. #1
    elikkä miten tollasseen ninjaan vaihdetaan etupään stefat? pumput on nyt melkeen kokonaan purettu, mutta en saa putkia irti toisistaan enkä öljyroppua pohjasta! tarviiko kenties olla joku pitkä erikoistyökalu millä pidetään pumppujen sisältä vastaan, AUTTAKAA!! nii ja paljonko öljyä kuuluisi olla, kiitos.
  2. #2
    eikö kukaan osaa neuvoa, edes öljymäärää?
  3. #3
    Ite ei oo kertaakaan tarvinnu stefoja vaihtaa, enkä oo 636:n keulaa tutkinut, mutta koska kaikki keulat lienee rakenteeltaan suht samanlaisia niin homma onnistunee näin:

    "Propun" irroittaminen pohjasta ei ole stefojen vaihtamiseksi välttämätöntä. Jos sulla on nyt kuitenkin tilanne se, että olet saanut sen hiukan löysättyä ja vastakappale pyörii iskarin sisällä niin silloin proppu kannattaa ottaa irti ja uusia sen tiiviste. Proppu pitää myös saada kiristettyä tuosta takaisin. Ite sain kerran tuon kiristettyä takaisin köyhän miehen pyssyllä eli vääntimen päähän vasaraa, mutta tätä en suosittele ja mullakin otti kaksi yritystä että proppu piti. Kokonaan irti propun saa pyssyllä tai pitämällä sisältä vastaan. Ja tohon vastaan pitämiseen on kaiketi tässäkin tapauksessa erikoistyökalu, mutta usein voi myös soveltaa.

    Itse stefat saat vaihdettua kun olet saanut iskarin "korkin" auki ja irti työntötangosta jolloin myös jousi lähtee irti (tähänkin eli jousen puristamiseen on usein oma työkalunsa, mutta taas voi soveltaa). Sit pölysuojat alas, lukkorengas irti ja nyt voi nyppästä putket erilleen jolloin myös stefat paljastuu. Liukupintojen kanssa pitää olla näissä kohdissa varovainen. Loppu onkin melko selkeetä ja kasaaminen tapahtuu päinvastaisessa järjestyksessä.



    TL1000R
  4. #4
    oli helppo homma, tarvi vaan pulttipyssyn tietääkö kukaan oikeasta öljymäärästä mitään?
  5.  
  6. #5
    http://www.kawasaki.fi/index.php?sivu=huolto

    Tuolta "säätöarvotaulukot".
    "Kyl siinä vielä pitoa on, kankaat ei näy vielä."