To 16.8 n. klo 17.30-18.00 orgilaiset kokkoontuu vaihtelun vuoksi aivan uudessa tapaamispaikassa :
ABC Tuomarinkylä Helsinki
Osoite: Yhdyskunnantie 74
00680 Helsinki
![]()
![]()
startti noin klo 18.30
LINKKI ABC Tuomarinkylään
ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
Miten yammuttaren nyt käy?
Tulossa!
premier
emeritus
Aaa.. Domarby.... Oletinkin Herra Jens:iltä jo uutta tapaamispaikkaa... Touché, Monsieur Jens...Touché..
.....
..Eli siis .. Tulen kahville ehkä croissant:in kera...
......Kai....
Oo... Le Diable....ranskan viikot menossa rusalla(Theseus @ Elo. 13 2007,22:21) kirjoitti
![]()
Paskerit päässä kuunnellaan haitarin soittoa![]()
ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
...Yliannostus ranskalaisista salapoliisisarjoista.... merde!!!(jens @ Elo. 13 2007,22:26) kirjoitti
....
......
Eipä taida käydä mitenkään, on sillon tulossa botnialta kotiin päin. Saas nähdä mistä mä sen taas joudun hakemaan, viimeks kemoralta tullessa jouduin hakemaan lempäälästä.(premier @ Elo. 13 2007,22:13) kirjoitti
![]()
Mukanasiis jos ei sada.. Niin ja yritetään vielä pysyä lenkilläkin perässä
![]()
Kawasaki H2 SX SE ja Mv Agusta Brutale dragster rr -16
Voishan tuota vaikka tullakin kun en ees muista millon oon viimeks näihin kekkereihin kerenny.
Merde´.... kerrankin olisi lähtöpaikka lähellä, mutta.... kivet ovat potkimatta Pirkanmaalla....."Olkaa varovaisia ulkona tuolla" sanottiin aikoinaan jossain poliisisarjassa. Pätee kimppa-ajeluihinkin...
TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.
"Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
V.Vesterinen
Saako shortseissa tulla, vai tuleeko eka pataan ja sit vasta kysellään. Eiku joo, jos hyvä säkä käy nii kyl määki oon pelipaikalla
.
Mopo on vielä säleinä Berliinissä *ja korjaus kestänee vähintään kuukauden. Jos vielä tänä vuonna jonkin kerran pääsisin mukaan vekkuliin *"karista kaverit kintereeltä"- ajoihin *
se onkin aihe josta voisinkin muutaman sanan kommentoida... mutta teen sen myöhemmin. *
Honda CBR 1000, Magna 1100 Kawa ZR7s, BT1100, XJR1300,Triumph Speedmaster 900
siel siis![]()
Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin
Triumph Rocket
Suzuki B-King
Suzuki Hayabusa
Agusta
Kawasaki ZZR
Kawasaki 800
Honda Goldwing 1800
Kawasaki ZZR
MV Agusta
Kuinkahan te nyt pärjäätte siellä ilman mua![]()
Yammutar
Jyrkkä ehkä.
Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään
>> PK-letkaohje <<
>> Veturin vinkit <<
Ducati SFV4S
Kukas niitä laatukuvia nyt si räpsii(YAMMUTAR @ Elo. 14 2007,09:27) kirjoitti
Lähetä ainakin kameras sinne
.
Siirretään yhteislähtö hyrylästä rusan shellille ettei vaan kukaan eksy matkalla(YAMMUTAR @ Elo. 14 2007,09:27) kirjoitti
![]()
Kawasaki H2 SX SE ja Mv Agusta Brutale dragster rr -16
Ei perkule onnistu kun oon puhumassa norjaa....eikun norjassa...työjuttuja...
Kauhee ajokärpänen pääs iskemään ja tekis mieli ajella koko ajan. Kumma ilmiö keskellä parasta kautta. Mutta nyt ei voi auttaa.
Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
Mä viilaan nyt vähän pilkkuu, mut rusalla ei ole shelliä(JJJ @ Elo. 13 2007,11:08) kirjoitti
Rusa = Ruskeasuo, Ruskeasanta on sit ihan jotain muuta.
Tuun taas vyöruusuna btw![]()
Rapa-akka
CFMoto 450MT -24
BMW S1000R -17
Gas Gas 300 EC -22
Stark Varg
Ducati 748s -95
#AdvAuntie
rusahan määräytyy puhutaanko shellistä vai teboilista(heippa @ Elo. 14 2007,12:51) kirjoitti
![]()
KooTeeÄm
Voi järkäle! Aivan kuin näitä miittejä järjestettäisiin mun kalenterin mukaan, aina niinä harvoina päivinä jotka on jo buukattu päätetään pitää moinen riemujuhla![]()
KEHVILÄ sentään
Nää on muutamaa harvaa poikkeusta lukuun ottamatta torstaisin ja yleensä klo 18.00 Kokoontumispaikka vain vaihtuu.(Sierrain @ Elo. 14 2007,13:56) kirjoitti
mukana menossa![]()
Hondat: CBR 600f -> XX -00 -> RR -08 -> Hornet 600
Säävarauksella mukana.![]()
Sääli on sairautta!
Ketkä v*tun muut?
Tärkeintä ei ole voitto, vaan vastustajan täydellinen nöyryytys.
Busa L1
Bk K-9
Vahva ehkä, jos ei sada tai ole liian kuuma![]()
Elämässä täytyy olla muutakin kuin se, että saa kaiken.
Täytyy yrittää vaivautua paikalle![]()
polkupyörä
ex ZX-6R 03
ex Nonster 600 01
Voi pska, eka koulupäivä alkaa 16:30, saapa nähdä kerkeekö retkelle mukaan...![]()
<p><strong> </strong></p>