Nyt voi jo päästellä menemään, uutta osaa on kiinni ja pyörään luottoa.. Ei tarvitse opetella kuin vaihteen vaihto, niin vauhtikin olisi kohdallaan![]()
![]()
Meno kuin viimeistä kesää
Juu, kyllä me "rusalla" katteltiin motocrossia jo pikkupoikina 30 v sitten..(heippa @ Elo. 14 2007,12:51) kirjoitti
Kawasaki H2 SX SE ja Mv Agusta Brutale dragster rr -16
Mulla on hämärä muistikuva, että ruskiksella käytiin pikkuskloddina tsiigaamassa crossia ja rusa oli ihan jossakin muualla, kuin Vantaalla.(JJJ @ Elo. 14 2007,18:44) kirjoitti
![]()
Herrasmies ei juokse dösään, eikä suutele savuke suussa...
Kai mä sit tuun kun heippa käski..
Mut heippakin vois sit kans tulla ihan omalla mopolla, niih!![]()
<span style='color:#650D10'>R6Raato </span>
Mietin asiaa, katotaan sit millä tuun(Ärrätär @ Elo. 13 2007,20:21) kirjoitti
![]()
Rapa-akka
CFMoto 450MT -24
BMW S1000R -17
Gas Gas 300 EC -22
Stark Varg
Ducati 748s -95
#AdvAuntie
joo
vauhti korjaa virheet
GSX-R 1000 K7, KTM 450 exc 04.
Siinäpä syy, miks ei tuppaa sopimaan mulle..(RIMMON @ Elo. 14 2007,14:00) kirjoitti
Jos syyskuun lopullakin viel ajeluja piisaa, niin mun torstai-iltojen pitäis olla taas vapaana![]()
KTM 640 SM
Joka toiselle kuoppaa kaivaa.... joka toiselle ei...
jos sitä vaikka lämmittelis ajohaluja ennen viikonlopun matkamotorismia
KooTeeÄm
Saivarrellaan nyt kerran on aloitettu, mun mielestä se oli crossia "russalla" ja sit puhuttiin myös et mennään "sannalle".(Rib@55 @ Elo. 14 2007,18:49) kirjoitti
Ja meillä pikku kolleina se oli rutikka(RIMMON @ Elo. 15 2007,01:06) kirjoitti
Hondat: CBR 600f -> XX -00 -> RR -08 -> Hornet 600
Taidan yrittää mukaan tähän leikkiin. Vain eilisen kaltainen sade voi pidätellä minua.
©
Tuun, jos ei châtelet ...
<span style='color:red'>..rock...rock...rock...rock...ro...........</span>
-"Onko maapallolla älyllistä elämää?"
-"Kyllä, mutta olen vain käymässä."
LOL(MattiR @ Elo. 15 2007,13:12) kirjoitti
![]()
premier
emeritus
No tuota, jos ehkä, mahdollisesti.![]()
Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
Koitan eksyä paikalle. Jos en, niin oon eksyksissä jossain muualla.![]()
Ai,ai,ai pojat, eihän moottoripyörää tällä tavalla ajeta...mennäänpäs tuosta taksista ohi että heilahtaa...
Varma ehkä, jos EWS suo...
Tuun kahvilla käymään kotilolla jos vaan pääsen töistä lähteen ajoissa
-nomen est omen-
Otappa se kakku sit mukaan(Kriisi @ Elo. 15 2007,21:16) kirjoitti
Mä tuon ne kynttilät
![]()
Sääli on sairautta!
Ketkä v*tun muut?
Tärkeintä ei ole voitto, vaan vastustajan täydellinen nöyryytys.
Busa L1
Bk K-9
Jos säät sallii, niin voisin kahveelle tulla - ehtiä pitäisi, jos vaan en eksy matkallaAjolenkki saattaa kyllä jäädä väliin...
Mä voisin koittaa tulla kahveelle, kun on noi premierin tavaratkin mukana ja jotain jensillekin kuuluvaa, mutta ajolenkille en pääse, eipä ole nimittäin sitä rengasta (vieläkään).
Pitää soitella tässä aamupäivällä shoppiin ja kysellä missäspäin mun rinkula kiertää...
Pyörätön motoristi...
Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
Mä oon edelleen sitä mielipuolta et sankarillehan se kakku tuodaan, mieluiten sänkyyn, eikä toisin päin *(wexi70 @ Elo. 15 2007,21:44) kirjoitti
![]()
-nomen est omen-
Varo vaan yllyttämästä, kohta on jonoa ovella(Kriisi @ Elo. 16 2007,08:56) kirjoitti
.
Jos töiltä kerkee ja paikalle löydän niin ehkä.