Moi,
oletteko tehneet mitään teidän pyöränne banking angle sensorille? Tai jos pyörässä on vain semmoinen. Ainakin tässä Yamaha R6R:ssä on siinä tietokoneen edessä(jos katsotaan pyörää takaa päin). Mietin vaan, että jos meneekin vaikka doseeratussa mutkassa reippaasti kallellaan nii saattaisikohan se sammuttaa sitten moottorin. Joskus Suzukeissa luin, että oli ongelmia radalla ja jotkut kaatuivat sen takia.
taisi mennä enemmän huhupuheen puolelle. joissain R1000 K1 pyörissä oli häiriöitä keulinnan jälkeen muttei kurvissa koskaan niissäkään.
Eli suomeksi älä tee mitään, sen sensorin vuoksi et kaadu.
Suzuki GsxR600 K6/7 laputon malli
PowerBike Finland
Ei sille tartte tehdä mitään.
Siinä vaiheessa kun tuo Yamahan sensori katkaisee virtoja on pyörä jo niin kallellaan että mitään ei ole enää ajollisesti tehtävissä.
Suomesta et ainakaan yhtään niin doseerattua mutkaa löydä missä noin pääsisi käymään että virrat katkeaisi.
"Starvin' Marvin"
Tylsimpinä hetkinä poikkea osoitteessa: http://www.janipartanen.com
Ei tarvitse vilkkua käyttää, jos oot jo ojassa....
-05-06 litrasissa suzukeissa on ollut niissä jonkinverran ongelmia. Ei välttämättä ole tarvinut kallistaa kun on sammunut, jarrutuksissa ja ulostuloissa on ainakin sammuttanut?!?!![]()
Ei elämästä selviä hengissä
Eikös tuon anturin tehtävänä ole sammuttaa syöttö mikäli maan vetovoima vaikuttaa mopoon sivustapäin, eli pyörä nurin. Kurvissahan ei vetovoimaa ole kuin pyörän alaosaan päin vaikka kuinka kanttaisi. Äkillisesti suuntaa muutettaessa on hetkellisesti sivuttaisvoimia. Laita vaikka puolityhjä limupullo tankkilaukun päälle ja vilkaise sitä kurvin aikana.(Cterror @ Syys. 06 2007,08:50) kirjoitti
Korjatkaa jos olen väärässä
t. S
HONDA, SUZUKI, VICTORY, INDIAN ja POLARIS mekaanikko / valtuutettu huolto => SEFOTEC
http://www.sefotec.fi
olet täsmälleen oikeassa(sefo @ Syys. 06 2007,10:18) kirjoitti
Suzuki GsxR600 K6/7 laputon malli
PowerBike Finland