Ikaalisten poliisi lähestyi minua tänään eilisen episodin takia puhelimitse ja nyt tarvittaisiin sen henkilön, tai jonkun henkilön yhteystiedot mulle privana joka näki tämän erään poliisiautolla poistuneen kaverin hengailleen Tamperelaisten mökin liepeillä.
Poliisi kaipaa asiasta silminnäkijää, joten muhun privalla yhteyttä jos tiedän että joku näki tämän, tai näit itse.
Pyörätön motoristi...
Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
Jahas, mitäs kaikkea siellä on taas tapahtunut? Poliisi, terveysasema jne...
Eräällä kaverilla (ulkop henkilö) meni omat ja vieraiden tavarat sekaisin - ja jäi vielä kiinni. Ei sen kummempaa.(Köpi @ Elo. 12 2007,20:32) kirjoitti
Pyörätön motoristi...
Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
Juu itseäkin kovasti kiinnostaisi tietää mitä siellä on tapahtunut. Uskaltaako sinne ensivuonna paikanpäälle ollenkaan?
Edit: Selvisikin jo...
98% of all statistics are made up
Honda CBR1100XX - 2005 / 29tkm
Kannattaa käydä näissä tapahtumissa. Siellä tapahtuu aina kaikenlaista![]()
Tosikot rakentavat itse oman helvettinsä!
Moralisti - Ihminen, joka pelkää kuollakseen, että jollakin jossakin on hauskaa.
Kyseessä oli varkaustapaus, josta kiinnijäänyt henkilö on ulkopuolinen.(FixxaH @ Elo. 12 2007,20:34) kirjoitti
Pyörätön motoristi...
Saiko edes yhtään pataan ennen istumistaan polliisiautoon?(Jassu @ Elo. 12 2007,21:44) kirjoitti
Sukisukimies
Saatiin pidettyä homma aisoissa, kiitos siitä - yhtään iskua ei vaihdettu tuolla. Parempi niin mielestäni.(Jooney @ Elo. 12 2007,21:53) kirjoitti
Jos tuolla oltaisiin alettu lyömään, olisi siinä nyt sitten muitakin poliisilla syytettynä kuin tämä tavaroita anastanut - lisäksi tästä olisi tullut pahoinpitelymerkintä tapahtuman rekisteriin, joka ei ainakaan tulevaisuudessa auta saamaan huvilupaa jne.
Tollasia ne tamperelaiset on ;)
Pyörätön motoristi...
Uppista
Pyörätön motoristi...
Prkl(Jassu @ Elo. 12 2007,21:57) kirjoitti
Joukkion moottoripyörät, olivat isoja, ja tehokkaita.
Niinpä!(suzukai @ Elo. 12 2007,20:40) kirjoitti
On ookkaan ennen saanu pataani kesken ajolenkin
Sä vissiin luulit että väistän viime tipassa ja itsehän luulin että
sä väistät. Noh, kumpikaan ei väistäny ja lisää
On helvetin vaikeaa selvitä elämästä hengissä
Ai niin tuokin vielä. Auts.(Decies @ Elo. 13 2007,12:06) kirjoitti
Tää oli taas perinteistä meininkiä. Ihmettelinkin et miks mun ranne on hiton kipeä.
Sorry. Juopotellaan ens kerralla enemmän niin ei satu niin paljoa.![]()
Tosikot rakentavat itse oman helvettinsä!
Moralisti - Ihminen, joka pelkää kuollakseen, että jollakin jossakin on hauskaa.
Enemmän? ei saakeli...(suzukai @ Elo. 13 2007,13:52) kirjoitti
Suzukai vedossa
Pyörätön motoristi...