PK-ajelut "mini sellaiset" torstaina 9.8 mankin essolla siinä kehä 3 varrella Espoossa. kello 17.30-18.00 muutaman tunnin vedot. Tasari ja perjantain rata päivät painaa päälle. mutta siitä huolimatta jens ja allekirjoittanut huolehtii omista. joten paikalle mars mars![]()
Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin
Triumph Rocket
Suzuki B-King
Suzuki Hayabusa
Agusta
Kawasaki ZZR
Kawasaki 800
Honda Goldwing 1800
Kawasaki ZZR
MV Agusta
osaankohan mä sinne...![]()
Yammutar
Mikä hemmetin mankin esso?![]()
Rapa-akka
CFMoto 450MT -24
BMW S1000R -17
Gas Gas 300 EC -22
Stark Varg
Ducati 748s -95
#AdvAuntie
Mikä on "Mankin esso"?? Mankkaan?? *![]()
Royal Enfield Bullet Electra BS 500 2005
Yamaha Virago 535 1988
Moto Guzzi 750 Nevada 2008
HD Sportster Custom 2004
Lapinkyläntie 5 Espoo siitä kehäkolmoselta ylös
ja sinne veikkolan suuntaan muutama sata metriä... siinä se on Esso keskellä peltoa. ja jos tulee länsiväylältä niin sitä kauklahden väylää suoraan kehä 3 yli niin siinä se esso on
Eli aina kun ollaan lähetty siitä kivenlahden tebarilta sinne veikkolan suuntaa niin se iso tie vie suoraan sinne Essolle
![]()
Triumph Rocket
Suzuki B-King
Suzuki Hayabusa
Agusta
Kawasaki ZZR
Kawasaki 800
Honda Goldwing 1800
Kawasaki ZZR
MV Agusta
Oot ollu sielä ja Heippa kans... halooo navikaattorin osto(YAMMUTAR @ Elo. 07 2007,22:38) kirjoitti
![]()
Triumph Rocket
Suzuki B-King
Suzuki Hayabusa
Agusta
Kawasaki ZZR
Kawasaki 800
Honda Goldwing 1800
Kawasaki ZZR
MV Agusta
No en ole ikinä kyllä ollu - sieläkään...(tr3 @ Elo. 07 2007,22:58) kirjoitti
kiistän kaiken![]()
Yammutar
Lyhyen kaavan mukaan sitten *Mä oon messissä! Ps. Miten ois yhteis lähtöä täältä Tuusula-Vantaan akselilta ( Shell Hyrylä )???
Sääli on sairautta!
Ketkä v*tun muut?
Tärkeintä ei ole voitto, vaan vastustajan täydellinen nöyryytys.
Busa L1
Bk K-9
Jos sä osaat sinne(wexi70 @ Elo. 07 2007,23:07) kirjoitti
niin lähetään taas selliltä.. klo 17 taas?
Yammutar
Se on siellä Kauklahden takana, suoraan kun jatkaa siitä Kivenlahden tebarilta sinne Siuntioon yms. päin kehä kolmosen yli. Siitä lähtee tie sinne Espoon kartanon suuntaan. Kyllä te ton tiedätte ja löydätte..
Mä en vielä tiedä osallistumisesta, riippuu miten me järkkäillään pyörän alastaron logistiikka. Toivottavasti ehtis vähän ajamaankin vielä torstaina.
Niin ja toi Mankin Esso tulee vissiin siitä että siinä kohtaa on junaradalla Mankin seisake, joka vissiin ei taida enää edes olla käytössä mutta anyway...
Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
Sehän passaa mulle!(YAMMUTAR @ Elo. 07 2007,23:08) kirjoitti
Sääli on sairautta!
Ketkä v*tun muut?
Tärkeintä ei ole voitto, vaan vastustajan täydellinen nöyryytys.
Busa L1
Bk K-9
Mielipide on inhimillinen käsitys jostakin. Mielipiteet ovat arvioita, arvosteluja tai arvotuksia. Mielipide ei ole tosiasia, koska mielipidettä ei ole todennettu tai mielipidettä ei voida sanoa epätodeksi. Perinteisesti ajatellaan, että jos mielipide osoitetaan oikeaksi, se muuttuu tosiasiaksi eli tiedoksi(YAMMUTAR @ Elo. 07 2007,23:05) kirjoitti
![]()
![]()
Triumph Rocket
Suzuki B-King
Suzuki Hayabusa
Agusta
Kawasaki ZZR
Kawasaki 800
Honda Goldwing 1800
Kawasaki ZZR
MV Agusta
Jahas. Iltaloma-anomus taas vetämään. Koitan olla paikalla, nyt kun on taas takarenkaassa alapuolellakin ilmaa.![]()
Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
Älä oo tollanen...sää oot käyny siellä jo keväällä(heippa @ Elo. 07 2007,22:39) kirjoitti
kartta
ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
Monkey ??(wimmevanamo @ Elo. 07 2007,22:42) kirjoitti
Hienon kartan laitoit Jens, mutta mikä sen monkeyn osoite on?![]()
<span style='color:red'>..rock...rock...rock...rock...ro...........</span>
-"Onko maapallolla älyllistä elämää?"
-"Kyllä, mutta olen vain käymässä."
Ellei se oo muuttanu yön aikana(tr3 @ Elo. 07 2007,22:56) kirjoitti
-nomen est omen-
Mäkin tulen mukaan, siis jos seuraan mahtuu. Pientä epävarmuutta on ehtimisen kanssa mutta jos en 5 yli ole paikalla niin ei kannata odotella. Tää Mankin essohan pitäisi olla kaikille sivistyneille tuttu paikka. Kyseinen essohan oli Turhapuron kantapaikka. Ei muuta kuin isolla porukalla Veijo Esson baariin(wexi70 @ Elo. 07 2007,23:12) kirjoitti
![]()
Kawasaki H2 SX SE ja Mv Agusta Brutale dragster rr -16
Mahut sä(JJJ @ Elo. 08 2007,09:13) kirjoitti
Mä olin jo ihan torstaissa mut sitten karu totuus paljastu![]()
Yammutar
No kyl mä sen paikan nyt tiedän ja sitä vähän epäilinki, mut ei kukaan oo kertonu et se on joku ihmeen mankin esso *(jens @ Elo. 07 2007,09:33) kirjoitti
edit. Ihan omalla Luigilla meinasin kilistä ja kolista paikalle
Rapa-akka
CFMoto 450MT -24
BMW S1000R -17
Gas Gas 300 EC -22
Stark Varg
Ducati 748s -95
#AdvAuntie
Mä tulen messiin kanssa(YAMMUTAR @ Elo. 07 2007,23:08) kirjoitti
![]()
Elämä alkaa 308km/h:sta ja jatkuu 313km/h:ssa (vuosihan oli -05)
Ja lähtee uuteen nousuun 302km/h:sta (Suzuki Hayabusa 1300R)
Mieli tekis, mutta työvuorot ei anna periks ja pitää säästellä rahaa Tasariin. Oon loman jäljiltä niin PA, ettei tiedä itkeäkö vai nauraa![]()
Aloin jopa ajamaan taloudellisesti, jottei menis niin paljon rahaa bensaan
![]()
premier
emeritus
Se on muuten se "one and only, original, legendaarinen, The Veijon Esso", joka esiintyi jossain Uunossa tai muussa Speden leffassa aikanaan. Joten vähän rispektii paikkaa kohtaan, pliis!(heippa @ Elo. 07 2007,22:39) kirjoitti
Ajelkaahan varovasti ja varokaa Länsi-Uudenmaan sinivuokkopopulaatiota.![]()
"Abstraktin vaaran satunnainen aiheuttaja"
"Kiihdytti protestina hitaasti madanneelle moottoritien ajoneuvoletkalle"
Tere,
Tuun kanssa paikalle, koska kotinurkilla on Veijon baari.
Mä kyl jättäydyn vex, jos nopeudet nousee samoille lukemille. kuin 5.8. reissulla. Siis, vaikkei me ylinopeutta tietenkään ajella
, mulla meinasi tulla kalsaripyykiä muutamassa mutkassa...
Mulla on tuossa strommissa ensiasennusrenkaat, jotka on todella saippuaa. Se ei näytä minkäänlaisia kulumisen merkkejä, vaikka mittarissa on 10 000.
terv,
"Päin helvettiä menee, mutta ei voi valittaa, rima pysyy paikallaan kun riman alittaa..."
ZZR 1400 2014
Orgin ajoissa on kirjoittamaton sääntö, että nopeet menee kärkeen ja hitaat perälle. Niin kaikki saa ajella rauhassa omaa vauhtiaan rajoittimien mukaan.(Masa @ Elo. 08 2007,16:28) kirjoitti
Kesken ajon ei oo tapana ohitella tai jättäytyä perään. Sen sopivan paikan voi kattoo seuraavan tauon kohdalla.
premier
emeritus
Tere,
mikäs olisi sopivin paikka, jos ei tuon viime reissulla olleen Trumpan seurassa...![]()
"Päin helvettiä menee, mutta ei voi valittaa, rima pysyy paikallaan kun riman alittaa..."
ZZR 1400 2014
Jos meinaat Tr3:sen Rocket niin varmasti jono menee vielä hiljempaa peremmällä? Hän kun on oikein rataakin ajellut Rocketilla ihan kiitettävällä vauhdilla(Masa @ Elo. 08 2007,16:36) kirjoitti
![]()
..Kyllä se taitaa olla jonon hännillä vauhti enemmän sellaista cruising nautiskelua.......5.8. oli kyllä aika pommitusmeininkiä aika ajoin.. Jopa hiukan hämmästyin kun en ole jokuseen aikaan käynyt PK-Miiteissä.... Taidan itsekkin saapua paikalle vanhemmalla kalustolla ja silloin taatusti ajeleskelen jonon hännillä itsekkin ...(Masa @ Elo. 08 2007,16:36) kirjoitti
No se antiikkitrumppahan tuli tuhatta ja sataa(Masa @ Elo. 08 2007,16:36) kirjoitti
Ei siellä mennä pyörän huippunopeuksien vaan kuskin huippunopeuksien mukaan ;)
premier
emeritus