Tulipa siis pähkäilyjen päätteeksi vaihdettua hyvin palvellut Kawan ER uuteen mustaan GSX-R600 mopoon. Aika pirteältä laite tuntuu alkukilisojen jälkeen. Mitenkäs rauhallisesti tuo sisäänajo kannattaisi tehdä, kovasti tekisi mieli jo laulattaa konetta? *
Pyörässä on myös tiukkaan kiinnitetty tarra tankissa juuri siinä kohdassa, johon olisi tarkoitus laittaa tankin suoja. Löytyisikö täältä kikkoja miten tarran saisi helpoiten irti?
Vaihtelevaa ajoa koko kierrosalueella on paras tapa ajaa kone sisään. Se on todistettu jo satoja kertoja...
Paras tarran irroitukseen varmaan monen mainitsema tar remover tai vastaava aine...
"Screw you guys! I'm going home!" - Eric Cartman
Kiitos infosta. Täytynee kokeilla tuota tar removeria. Milläköhän mönjällä pyörä kannattaisi pestä ja vahata, että musta säilyisi mustana mahd. pitkään?
Sisäänajossa haasteen tuottaa 8 tonniin rajoitettu kierrosalue, oon yrittänyt ajella eri vaihteilla ja ja kierroksilla sekaisin. Potku vaikuttaisi löytyvän toden teolla vasta tuon yläpuolella.![]()
Hyvään pyörään vaihdoit ERkin![]()
Perus pesuaineet toimii täysillä. Lähinnä mustan maaliin moni pilaa pesutavalla. Eli aletaan hinkkaamaaan maalia sienellä kun maalin pinnasa on hiekkaa, eikä huuhdeltu sonta pois pinnasta ennen itse pesua.
Vahoista AutoGymin tuotteet toimii hyvin aluksi "punasta" ja sen perään "kultaa" ( siis etiketit )
Maksaa hieman mutta mitä sitä ei tekisi rakkaan puolesta
Noilla pysyy pyörä uuden näköisenä monta vuotta.
Suzuki GSX 1400
Hayabusa Gen 2
MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
Lueppas noita sisäänajo ohjeita haulla niin huomaat että ihan oikeasti se paras tapa on käyttää koko kierros aluetta eikä tehdä koneesta tukkoista välttämällä suuri kierroksia...(Spinning @ Elo. 10 2007,08:04) kirjoitti
"Screw you guys! I'm going home!" - Eric Cartman
Täytynee käydä hakemassa patteri Autogymin tuotteita, niin mopotin säilyy edustuskunnossa.
Hyvä, että koneelle uskaltaa antaa vähän löylyäkin, heti kokeilemaan.
Eilen kuumalla ajellessa valoihin pysähdellessä näytti koneen lämmöt nousevan yli 100 asteen, liikkeelle lähdön jälkeen kyllä putosi, mutta onko tuo 'vaarallista'?
Noita AutoGlymin vahoja kehutaan vähän liikaa (pirun kalliita). Esim. Korrek TFX on suht helppo työstää ja edullinen. Vanteet oon putsaillu pullospray-vahalla, nyt on vissiin Turtle Waxia. Ainakin takavanne menee niin nopeasti likaiseksi, kun ketjuöljyä roiskuu sinne tänne. PS. Hyvä vinkki ennen pesua on ruiskutella takavanteelle esim. CRC:tä tai WD-40:stä ja putsailla rätillä ennen pesua. Jos pesuvedellä ja sienellä hinkkaat, saat vain sienesi likaiseksi. Tämän CRC-käsittelyn jälkeen kannattaa toki vannekin huuhtoa, pestä ja vahata.
Kronoby Racing Team
Ei taida tuossa vielä edes flekti lähteä pyörimään 100 asteessa, eli ei kannattane hirveästi huolestua..
Kawasaki ZZR1400SP 2016
(Ex: Yamaha RD125 '75, Suzukit RG125 '86, GSX600F '95, RF900R '96, TL1000S K1, GSX-R1000 K5, R1 '05, Z900 '22)
Omassa K7:ssa flekti vasta lähtee pyörimään muistaakseni 103 asteessa joten ihan huoleti voit olla![]()
"Screw you guys! I'm going home!" - Eric Cartman
K7 750 pyöräyttää nivustenlämmityksen päälle vasta ~106 asteessa..
K7 750 kisseri
Kaupungilla pyöriessä helteellä näyttää flekti pyörähtelevän päälle, ei siis syytä huoleen. Forumin suosiollisella avustuksella olen antanut koneen välillä kiertää vähän korkeammallakin, että sisäänajo tulee hyvin tehtyä. Aika herkkua on ollut, ei ole pyörä montaa päivää ollut, kun pitää jo tonnin huoltoon kiikuttaa.
Kohta pääsee kokeilemaan minne asti se neula jaksaa kiertääkään.
Varohan smurffipartioita kun kierrätät...(Spinning @ Elo. 11 2007,22:32) kirjoitti
"Puhuu kokemuksen syvällä rinta äänellä"-hymiö(jarim @ Elo. 12 2007,00:30) kirjoitti
Elämä alkaa 308km/h:sta ja jatkuu 313km/h:ssa (vuosihan oli -05)
Ja lähtee uuteen nousuun 302km/h:sta (Suzuki Hayabusa 1300R)