Katselin viime viikolla kaksi kesää käytössä ollutta Arain Gondor kypärää, ja totesin sen olevan jokseenkin kilometrejä nähnyt. Naarmuja, maalinhankaumia, visiiri kanittaa reunoistaan sisusta hieman likaantunut yms.
Pohdiskelin asiaa ja vedin tylysti astianpesuaineella ja rätillä itikat sivuun, sisustan pesin samalla pesuliuoksella (ilman itikoita). Kypärän surkeaa pintaa katsellessani, päätin vetää vahan pintaan ja kypärä sai upean kiillon Korrekin uuden auton vahalla. Vanhat maaliläikät lähti, naarmut peittyivät ja kypärä kiiltää. Visiiriin vedin viissateesta aineen ja silikonit tiivisteihin.
Hyvä lopputulos ja vielä kerran kylläpä kypärä kiiltää!
FZ1-N -06, motoilua 10 500 km ja sekin olis myynnissä, kysy!
FZ6-N -04, motoilua 9050 km
Hyvä, niin sitä pitää!
Varusteistakin täytyy muistaa pitää huolta.
Sen verran täytyy muistuttaa visiiriin liittyen asiasta, joka mulle kerrottiin ostaessani tänä kesänä uuden Arai Chaserin.
Eli visiiriin ei saisi käyttää mitään kemikaaleja puhdistus- tai muussakaan tarkoituksessa. Itikat kuulemma lähtee sillä, että antaa kostean/märän liinan olla visiirin päällä jonkin aikaa ja pyyhkii pois.
Life is not a spectator sport!
Mun vanha nolan kesti 6vuotta nyt hommasin uuden x-liten
Tuo on mun mielestä ihan hyvä aika päivittää kyrärä vai miten usein muut päivittää kypärää täällä?
Mitä?
Tuossa keväällä oli kiva nakata potta likoomaan vatiin. Päivän siellä muhi ja aika likasen veen sai aikaan. Jo vain oli taas raikas potta käytössä.
Itellä tuo potan päivitys on asettunut sellaiseen vuoteen... Aina lipan jälkeen...![]()
"Kun Mustis liikkuu, sen rinnalla salamakin on hidas kuin etana..." (mustanaamio)
http://www.mainostuotteet.com