Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
    Jos lähtisin hakeen Belgiasta.........niin mistäs löytyisi mp - liikkeiden sivuja??vois vähän edeltäkäsin katsella.Yhden jopa löysin itsekkin http://www.oomoto.be/OOflash/ooMoto.php

mutta täytyyhän niitä muitakin olla ja vastaava kuin nettimoto oliskin sitten jo huippu

BelCar.fi....puhuvat suomea ja voivat etsiä sulle valmiix sopivan ja varata/ostavat itselleen........ja kun itse pääset sen näkemään/koeajamaan ennen ostoa....helpottaa etsimistä/päätöstä....

KEPPI-G
    Lainaa (Keppigee @ Elo. 08 2007,17:12) kirjoitti
    BelCar.fi....puhuvat suomea ja voivat etsiä sulle valmiix sopivan ja varata/ostavat itselleen........ja kun itse pääset sen näkemään/koeajamaan ennen ostoa....helpottaa etsimistä/päätöstä....

Tokitoki..........vaan jos kattelis ihan paikanpäällä ja iha ite
    Vranken Motors

Tuolta tuli oma pyörä välittäjän kautta. Pyörä just sellanen ku luvattiin.

En tosin tiiä missä päin Belgiaa tuo putiikki on , mutta sielä kuitennii..

...niin joo, taitaa olla lähinnä sutsukia ja hontaa tuolla kaupan.

Liekö perää siinä että Belgian käytetyt parempia kuin esim. Saksan?
    To be or not to be?
    Lainaa (Keppigee @ Elo. 08 2007,17:12) kirjoitti
    Belcarilta tuli mullekin toi honda. Eivät kyllä käyneet katsomassa kun pyörä oli saksassa, mutta hoitivat asiat muuten mallikkaasti, ei mitään valittamista.
    Tuosta löytyy Belgian "mobile.de" Elikkäs aika kattavasti ympäri Belgiaa noita pyöriä ja liikkeitä. *kliks*
    Ei ole huonoja kelejä, on vain vääriä varusteita.
  9.  
    Täng juu!
    Pitääpä tuolta bandit valikoimaa tutkailla.. semmoinen on pirun kova hinku saada!!
    To be or not to be?