Apuva... mulla on seissyt prätkä 2 kuukautta kun olen venttaillut maahantuojalle niitä puolikuita jotka tulevat venttiilin ympärille. Kone on ollut auki 2kk enkä sitä viitsihe laittaa kasaan alkuunkaan koska nuo puolikuut ovat niin kuluneet että venttiilit heittävät häränpyllyä, niitä on edes turha säätää. Koska mulla on autokin niin olen selvinnyt ilman mopoa mutta ei sitä nyt olisi tarkoitus ihan koko kesää seisottaa. Maahantuojalle olen soittanut parin viikon välein ja "ensi viikolla" tulee.
Olisiko kellään noita "puolikuita" SS750hf:ään vuosimallia 1999?
Maksan toki järkihinnan niistä, kunhan saisi tuota pyörää pikkuhiljaa kasaan päin... onhan toi nyt NIIN huutava vääryys pitää termareita hipihiljaa tallissa koko kesä... :I
Jos ei tähän mennessä ole tullut, saattaa hetken vielä kestää, Eteläeurooppahan on nyt lomalla... Ootko soitellu jälleenmyyjille, esim RM Heino?
Tai sitten Saksan myyjät? Esim Kämna, Desmorados, Stein-Dinse, Befaster?
(Kai noita vois sveduiltakin kysyä, ducati stockholm?)
Niin kauan kun ihmiset ajavat autoilla puhelin korvalla,
minä ajan Termignonit kiinni pyörässä.
Desmoradoksella ei ollut kun viimeksi soitin, samoin jollain toisella saksalaisella... oiskohan ollut just käemna tms. Mutta lienee tarpeen sivauttaa uusi soittokierros...
Haa! Saan A-moottorilta käytettyjä jotta saan ainakin koneen kasaan siksi kunnes tulee uutta tavaraa... =)
Siis niitä pikkurillin kynnen valkoisen irtipureskeltavan osan kokoisia rautalangan pätkiä.
Mulla olisi 2 kpl uusia lompakossa.
Lompakko taskussa, tasku pääkaupunkiseudulla.
Arto