Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 47:sta
    Eli ens kesäksi täytyy hankkia uusi pyörä.

Tässä näitä tullut pyöriteltyä... Ja vaihtoehdot ovat joko Yamahan R1 tai Hondan 1000RR, vuosilta 04-07...

Kumpaakin olen kokeillut, makeita pyöriä kumpikin... Honda huomattavasti tutumman oloinen kun on tullut 600 RR omistettua...

Mutta nyt mielipiteitä kehiin... Kehuja ja haukkuja...

Jammussa paska alavääntö ja Honta tasapaksu hyvinsyönyt ratanamu joka kelpaa vaimoks muttei rakastajattareks. Siinä se.
    BMW R1200RT
    Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
    Zx 10 R 2008 tulee ja räjäyttää pankin!!!
    BMW S1000rr 2010
    Honda, ei jätä tien päälle
    AR125 -84 --> CBR600F -05 --> CBR1000rr -04/-05 --> GSX1300R K9 --> DR650RSE -93 --> XJR1300 -03
    The Baron sanoi, että Honda on paska, joten kai se sitten on tuo Yamaha.
    Aprilia RSV4 1100 Factory (sold), Ducati 999X, KTM 350 SX-F, Vespa Primavera 50.
    bike lehteä lainatakseni r1: todella nopea pyörä mutta ei kaikkien käsissä... Honda varmaan jonkun verran kesympi mutta itse en ole katunut päivääkään että honda tuli...
    superjopo
    urpooo:n avatar
    Liittyi Mar 2007
    Joku saa*anan kylmä maa pohjoosessa
    Itella oli tossa kesällä sama juttu mietinnässä:
    Yamahan alavääntö oli turhan paska (se on tullu varmaan kaikille selväkskin jo )
    Ja yamahan ajo asento oli mun mielestä huonompi kun hondan.
    Ja Hondan ulkonäkö miellytti enemmän
    Joten nyt on 1000rr alla.
    Ja samaan tulokseen on yks kaverikin tullu, eli silläkin 1000rr
    Ei ole hondan voittanutta
    1000 rr... rrr... rrrrr...
    600rr
    pitkälle ajajalle toi R1 on helkkaristi parempi. Paljon tilavampi ajoasento,yllättävän hyvä suorastaan. Hondan kone on loistava, mutta ainakin itselleni (190) oli todella ahdas.
    ZX-9R -01....... ei nahkapuku purista pallia,tää on taivaallista rallia...
    sanon ekana offtopikkilaisena: "1k-gsxr"!
    no bike :'(
    10000 km verin tolla -07 rykkösellä keväällä, oikee karkki. Käy testaamassa ettet tee väärää valintaa.
    BMW R1200RT
    Liittyi Mar 2007
    Lainaa (Kawa600 @ Syys. 11 2007,19:07) kirjoitti
    pitkälle ajajalle toi R1 on helkkaristi parempi. Paljon tilavampi ajoasento,yllättävän hyvä suorastaan. Hondan kone on loistava, mutta ainakin itselleni (190) oli todella ahdas.
    Omasta mielestä rykkösen ajoasento oli huonompi.
    Mutta makunsa kullakin
    No alkohan tulla mielipiteitä... Kawasaki ja Suzuki ei oikein kiinnosta, noita giksereitä on ihan liikaa ja kawasta en muuten vaan tykkään... Tiedä sitten se uusi tuleva malli...

Olen aika lyhyt (175cm) niin kyllä toi hondan ajoasento on tosi hyvä. Ulkonäon puolesta kumpikin todella hienoja...

Hankala valinta...

Mahdutko todella kyykkyyn? Minä olen kylmätyypittänyt noita kicksereitä ja ahtaita ovat. Viikonloppuna ajelin pikkasen CBR 600f:llä ja mahduin suht ok siihen. Onko 1000 RR Honda ahtaampi kuin tuo 600f CBR? Ja minäkin siis 190 cm.
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

"Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
    Lainaa (HopotiHop @ Syys. 11 2007,19:07) kirjoitti
    sanon ekana offtopikkilaisena: "1k-gsxr"! *
    puhut vähän mutta asiaa
    hiljaa hyvä tulee!!! gsx-r 1000 k7
    Liittyi Mar 2007
    Lainaa (ttuttu @ Syys. 11 2007,19:50) kirjoitti
    Mahdutko todella kyykkyyn? * Minä olen kylmätyypittänyt noita kicksereitä ja ahtaita ovat. Viikonloppuna ajelin pikkasen CBR 600f:llä ja mahduin suht ok siihen. Onko 1000 RR Honda ahtaampi kuin tuo 600f CBR? Ja minäkin siis 190 cm.
    Itellä pituutta 185-190cm ja kyykkyyn mahdun.
    Ja 600cc ninjalla oon ajanu italiaankin, ja takasin.
    Kyllä se gold wing olis varmaan mukavampi, mutta ite tykkään eniten kyykyillä ajamisesta
    Lainaa (urpooo @ Syys. 11 2007,20:06) kirjoitti
    Mahdutko todella kyykkyyn? Minä olen kylmätyypittänyt noita kicksereitä ja ahtaita ovat. Viikonloppuna ajelin pikkasen CBR 600f:llä ja mahduin suht ok siihen. Onko 1000 RR Honda ahtaampi kuin tuo 600f CBR? Ja minäkin siis 190 cm.
    Itellä pituutta 185-190cm ja kyykkyyn mahdun.
    Ja 600cc ninjalla oon ajanu italiaankin, ja takasin.
    Kyllä se gold wing olis varmaan mukavampi, mutta ite tykkään eniten kyykyillä ajamisesta
    191cm ja hyvin olen 1000 RR:n kanssa pärjännyt.
    CBR1000F -87/90 -> CBR1100XX -99-> VTR1000F -05-> CBR1000RR Repsol -05 -> CB 350 -72
    Säästäkää voimianne. Pian tulee uudet kyykyt ja pääsee vääntään vähän uudemmista näkökulmista.
    BMW R1200RT
    Laitoin tuonne Yamaha-merkkiosiolle jotain kommetteja kokemuksistani noista tonnin kyykyistä. Tosin vertauksessa on -07 R1 ja -04 RR.
    En tiedä, miten Honda on saanut tuon ruiskun nyt toimimaan, mutta se on/oli veemäinen, onoff-onoff-onoff. Totta kai sen saa powercommanderilla paremmaksi, mutta R1:ssä tämä onoff toiminta ei kuulu hintaan. Aikaa myöten ärsyttävä seikka.
    Ruutiahan noissa on ihan kohtuullisesti kotitarpeisiin, mutta Hondassa se tulee tasaisemmin alakierroksilla.

Jykki
    -07 rykkönen tuntui jotenkin laiskalta, vaikka mulla ei oo siitä kokemusta kuin jotain 20 km koeajolla. Hondaa en ole ees kokeillu...
    Päädyin -07 gixeriin, jolla oon nyt ajellu 6000 km ja yhdet lipatkin kerinnyt heittämään.
    Voimaa on, kun malttais ottaa varovasti
    Kuussatkuilla oon ajellu aikasemmin ja ne on kyllä huomattavasti helpompia ajaa ja ei niilläkään jalkoihin jää... Tonnisella pakkaa vauhdit nousemaan kun alkaa kikkailemaan ja se ei ole välttämättä hyvä asia se
    Kyllä en ottais kumpaakaan, vaan luotan edelleen 12 R VOIMAAN...
    BMW S1000 rr
    BMW 800 GS
    Suzuki GSX 1300 R Hayabusa K8
    BMW F 650
    Kawasaki ZX 12R
    Honda VFR 800
    Yamaha FZS 600 Fazer, Suzuki GS 500
    R 1,sen ottaisin noista,no honda on laadullisesti ehkä parempi mutta
    Kyllä se noista kahdesta olisi Yamaha.
    Kawoja vuodesta 1984
    Kawa Z1 900 Vm-73
    Kawa ZX 10RR Vm-18
    Makuasia. Molemmissa riittää tavikselle tarpeeksi kaikkea !
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
    pituutta 190 ja painoa toista sataa... ajelin vm-03 ZX-6R 636:lla 24tkm. Ja oli aivan upea pyörä!! ..Jotku tosiaan joskus ihmetelly, mut siinä oli varsin hyvä ajoasento pitkällekin ja jalat mahtuivat hyvin tankin syvennyksiin polvikulmien edelleen ollessa ihan mukavat.
    Matkaa ajelin paljon,radalla pyörähtelin silloin tällöin ja muutenkin ajo oli monipuolista räppäilyä keulimisesta liikenneterrorismiin.. ... upea pyörä..
    tulipahan tehtyä mainospuhe..

Koeajon perusteella Hondan 1000rr:ssä oli todellakin huomattavasti ahtaampi ja huonompi ajoasento. CBR600F:ää on myös tullu kokeiltua ja en tykänny. Mä en kai vaan tykkää Hondista..
    (poistettu tili)
    Lainaa (Kawa600 @ Syys. 11 2007,20:47) kirjoitti
    Koeajon perusteella Hondan 1000rr:ssä oli todellakin huomattavasti ahtaampi ja huonompi ajoasento. CBR600F:ää on myös tullu kokeiltua ja en tykänny. Mä en kai vaan tykkää Hondista.. *
    Mä oon noin samanmittainen, 189cm, vaikka vähän kevyempi.

Samoissa mietteissä, Honda ei vaan osaa tehdä jakkaraa, blade on koeajettu. Toisin kuin Suzuki, kaikkein hauskin pyörä nyt on mun juniorin GSX-R750. Koska samanlaista en viitsi ostaa, ja isällä pitää olla isompi mopo, oon miettinyt että oliskohan se kilogiksu paljon huonompi kuin pikkuveljensä? Kerran kokeillutkin, mutten oikein vertaillut, nyt en pk- seudulta löydä koeajopyörää.

Vaikka R1 ja Fireblade on muuten hyvännäköiset, en tykkää noista penkin alla olevista putkista. Joten vaatimaton ääni Giksulle. Sori meni vähän ohi kysymyksen.

Lainaa (R2-D2 @ Syys. 11 2007,21:31) kirjoitti
    Samoissa mietteissä, Honda ei vaan osaa tehdä jakkaraa, blade on koeajettu. Toisin kuin Suzuki, kaikkein hauskin pyörä nyt on mun juniorin GSX-R750. Koska samanlaista en viitsi ostaa, ja isällä pitää olla isompi mopo, oon miettinyt että oliskohan se kilogiksu paljon huonompi kuin pikkuveljensä? Kerran kokeillutkin, mutten oikein vertaillut, nyt en pk- seudulta löydä koeajopyörää.
    Uusinta kiloGixun mallia en ole ajanut, mutta vanhempaa 03->05? mallia kyllä. Ootko kysynyt koeajopyörää suoraan maahantuojalta?

Pari vuotta takaperin meinasin tuon kiloGixun ostaa ja olin lopen kyllästyny näihin liikkeiden 10-15min koeajoihin. Ei ne kerro todellisuudesta paljoakaan. Sitten otin suoraan yhteyttä maahantuojalle. Palvelu parempaa kuin missään liikkeessä ja pyörä odotti maahantuojalla sovittuna aikana. Siitä sitten 2-3h ajolenkkille myyjän toivottaessa "pidä hauskaa!". Jäi todella hyvä fiilis. Siinä näkee mikä merkitys myyjällä on. Veikkaan, että pyörä olis tarttunu mukaan jos ko. hemmo olis sieltä suoraan voinu myydä.. ...jälkiviisaana tietenkin toimin rahaa säästävästi... ...mut oli se hieno pyörä..
    vähän offia!!!nyt n:1500km ajettuna voin sanoa et en oo katunu 1000 k7 ostoa hetkeäkään!!suosittelen lämpimästi.ja tampereen rm-heinolla on koeajopyöränä kyseinen kikotin.
    hiljaa hyvä tulee!!! gsx-r 1000 k7
    Lainaa (Draagon @ Syys. 11 2007,19:22) kirjoitti
    No alkohan tulla mielipiteitä... Kawasaki ja Suzuki ei oikein kiinnosta, noita giksereitä on ihan liikaa ja kawasta en muuten vaan tykkään... Tiedä sitten se uusi tuleva malli...

Olen aika lyhyt (175cm) niin kyllä toi hondan ajoasento on tosi hyvä. Ulkonäon puolesta kumpikin todella hienoja...

Hankala valinta...
    Eikös nyt tämänkin gallubin perusteella noita hondiakin ole kaikilla siis ihan liikaa?

Honda on tasapaksu eikä säväytä mitenkään ja onhan niitäkin tuolla tien päälle näkynyt jäävän. Eikös nuo japsit jos uutta meinaa niin ole todella luotettavia.
    "Jokainen enskalla metsässä ajettu kilometri tukehduttaa raivoonsa yhden viherpiipertäjän"
  30.  
    Ja ainakin tohon hondaan löytyy hilpettä aika paljon esim. ebay.com. r1:sestä en oo ottanu selvää mut r6r ei ihan kauheesti ollu mitään saatavilla. Onko tossa r1 sessä sama ongelma ku r6r:ssä että runko lämpee kesällä kaupungissa aivan vitusti? Ei meinaa tartte sortseilla ajella

superjopo
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen