fj mahtuis tiukkaan moottoripyörän hankkimis butjeteettiini.
ajanut en ole ja tiedä en mahdanko kehdatakkaan, mutta
jos ei puututa ulkonäköön mihin pyörässä kiinnittä huomiota jottei jää kouraan muutaku känsät.
kehuja ja moitteita mallista.
blue busa -> black äffä
ostin just fj1200 -88,mun ja parin kaverin jotka ovat kokeilleet se on rauhallinen ja vakaa ajettava,menee kuin juna.alavääntö on mukava,ei tarvi huudattaa,ainakin tehoputkilla![]()
Yamaha FJ 1200-88
Yamaha TZR 125-88
Honda CB 125-77
Honda Monkey -76-88(useita)
`juuri tästä asiasta en tiedä yhtään mitään`
-jaakko parantainen
www.pappatuuninki.fi
Hyvä peli se on, mutta kiinnitä huomiota siihen että katteet on ehjät. Ne tuppaa "haperoitumaan" ja halkeileen. Jossakin vaiheessa niissä on ollut kakkosvaihteen päällä pysymisen kanssa ongelmia kunnolla kiihdyttäessä, sen testaat kunnolla.
Tere
Itellä on vm-90 fj1200 ajettu jo 144tkm ja toimii ja kikuttaa hyvin vaikka startin ketju rapiseekin mukavasti....Mutta nuo katteitten kiinnitysten hapertuminen oli ainakin minulla ongelma mutta ei enään kun korjasin ne ... tuo 2:s vaihteen päältä hyppiminen oli fj1100:en ongelma ... 1200 seen se vika on korjattu ...
Siis loistava ja kohta nostalginen pyörä ... kyllä kannatan ostoa...
t ;JL
![]()
Näillä mennään mitä on saatu !
Mulla on myytävänä -92 FJ millä on ajettu 104000km, nokkaketju on ainut "isompi" remontti. Helvetin hyvä kameli, ihan sama paljon on rojua kyydissä. Poliisit valitsi se silloin pyöräkseen juuri ajettavuuden ja ketteryyden takia. Kaikin puolin hyvä peli, mutta ei vaan riittävästi tehoa.
Näillä mennää!
Ostin just fj 1100 ja olen erittäin tyytyväinen.![]()
FJ on loistava matkakumppani,täydellinen se olisi jos nipponin poika olisi joskus laittanut siihen keppivedon kuten XJ900:ssa joka on myös luotettava ja mukava matkaveturi.
Yamaha RD125 * *(-77--79)
Yamaha R5 350 * (-79--84)
Kawasaki Z 500 * (-84--96)
Suzuki GS 1000 G + finntour (-96--
Yamaha FJ 1100 * (-00--
Yamaha FJ 1200 * (-07--
Moottoripyöräilyä jo vuodesta 1977
xj650t, milllä korjasit katteita? kolvasit uutta muovia tms? korjasin repaleisen etulokarin epoksilla, toistaiseksi pysynyt mutta vilkun kiinnike pitäisi seuraavaksi värkätä.
ps. aiemmin tunnus oli mekaan, mutta se ei suostu aktivoitumaan enää. olkoot prkle.
Rikkinäiset korvakkeet korjasin ihan RL5:nen erikoismuoveille tarkoitetulla 2 komp liimalla sekä pellin paloilla mitkä laitoin vielä alumiini popniiteillä kiinni.... mutta minulla oli onni siinä mielessä mukana että kaikissa korvakkeissa oli sen verran muovia jöljellä että sain popparit jäämään piiloon....(karian @ Elo. 09 2007,11:22) kirjoitti
Tuli näköjään kirjoitettua mamman tunnuksilla!!!
moottoripyöräily, parasta mitä voi housut jalassa tehdä![]()
Mulla oli muutaman vuoden FJ 1200. Ajettavuus ja mukavuus oli hyvät 190 cm pitkälle kuskille. Myin pyörän, koska sillä tuli ajettua liian lujaa (mulle siis tehoja oli liikaakin) ja lisäksi kyllästyin ketjujen huoltoon. Jos haluaa hyvän maantiepelin ja ketjut ei häiritse, niin FJ:tä voi suositella. Eikä sillä kyllä jalkoihin jää...(jamppa @ Touko. 27 2007,20:38) kirjoitti
![]()
StuG III Ausf. G