Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 52:een 52:sta
  1. #31
    Katteethan ne eniten työllisti, itse talven aikana tein etukatteet, takakatteen sain vanhemman mallisesta pyörästä.
    Kaukaa katsoen ihan siedettävän näköiset ja näköjään ainakin vielä pysyivät paikallaan.
    Muu tilpehööri oli suurinpiirtein vain niin, että vanha ruuvattiin pois ja uusi tilalle. Kaikki on tosin ollut epäoleellista, ensi talvena joutuu keskittymään oleelliseen, eli jousituksiin, ruiskun säätöön, ratastuksiin ym. Kemorassa kun on vielä Sprintillä ajettu kovempaa...
    Triumph Speed Triple 1050 -05 raato
    BMW R45 -79
    Yamaha rd 250 lc -81
  2. #32


    Rispektiä.

    En olis ite katteita jaksanu värkätä vaikka ei ookkaa vieras kuitu hommiin.
    Noita vaan saa sen verran kohtuu hinnalla (jos löytyy) ja yks aussi poppoo oli virittäny 999´n katteet daytonaan. oli aika hieno.

    Tuossa alustassahan on kyllä loputon sarka.

    Ei ollu tänään Kemorassa huono- paras tähän astisista mut voi parantaakki. Tosin päässä eniten sarkaa mulla, tai munissa, kumpaa siihen nyt enemmän tarttee.. Kivaa tosin se on hitaasti ajaminenkin.

    Ruiskujen säätöhän onneksi Tuneboyllä onnistuu aika nätisti.
    Ja sillä pystyy suoraan datalogaankin- ite oon käyttäny vaan sen mukana tullutta erillistä dataloggeria (+oma excel data-analysaattori).
    Pitäis kokeilla jos Tuneboyn dataloggeri ois saatu toimimaan (ei lukenu mulla vakio lambdaa) - se olis huomattavasti nopeempi.
    <"I needed a clue and a drink, one of them I knew where to find">

    McJäykät
  3. #33
    Kolme osakilpailua tuli ajettua, Alastaroon en viitsinyt lähteä, kun oli täysin outo rata. Botnialla renkaissa pihistellessä viimeinen, Kemorassa aika-ajot meni hyvin, mutta itse kilpailu lähtöä myöden pieleen. Ohituksiakin näköjään pitäisi harjoitella.
    Alustan kanssa pärjäsi näillä tasaisilla radoilla. Motoparkissa oli sitten suorastaan v-mäistä radalla olevien notkelmien ja kovien jarrutusten takia. Alusta tahtoi koko ajan pohjata. Jos etupään veti kireimmälle, niin sitten oli kankea.
    Itse kilpailu oli kyllä hieno, B-lähdössä ekaan mutkaan kolmantena, siitä sitten kyllä tiputtiin kun suorilla pyyhkivät ohi, mutta kun porukassa kuitenkin pysyin.

    Jos ensi kautena on edelleen sama pyörä, niin eturattaan joutuu vaihtamaan 17 -piikkiseen. Monet mutkat on lähes pakko ajaa kolmosella, eikä voimaa mutkasta lähtemiseen tahtonut olla.
    Etupään jouset on myös vaihtolistalla, pikakaasu ranteen notkeuden riittämättömyyden takia.
    Shifterinkin tuohon kai saisi.
    Jarrutkin olisi melkeinpä päivitettävä. Ei oikein ollut kivaa tuo kahvan pehmeys, joka vielä vaihteli ajosession aikana jatkuvasta huoltamisesta huolimatta.
    Tuneboylla ja penkityksellä pitäisi saada tuota tehoaluetta laajemmaksi. Yli 8000 kierroksen vasta jaksoi kunnolla lähteä.
    Näiilä toimilla kun saisi pari sekuntia matopurkissakin pois, niin olisi mahdollisuus jopa A-lähtöön päästä.

    Teknisesti (jos ei omia asennusmokia oteta huomioon) pyörä toimi hyvin. Vaihteisto loppukaudesta tuntui kyllä jo turhankin notkealta, liekö siellä jotain rikkoutumassa.

    Mutta hienoa oli osallistua kisaan tälläkin vehkeellä, aika uskomaton tunne olla lähtöviivalla odottamassa punavalon sammumista. Kaikkea sitä voi lähes viiskymppisenäkin kokea.
    Kanssakilpailijat vain yllättävän huonosti tiesivät, millainen vekotin pyöräni on, hyvä kuin olivat kuulleetkaan. Suurin osa ilmanmuuta oletti, että se olisi 675-mallinen.

    Noista kuitukatteista, liekö jollain tiedossa tähän malliin edullisia katteita? Itse löysin vain pari amerikkalaista firmaa, mutta olisivat lähettäneet lentorahtina ja jo se olisi maksanut yhden katesarjan verran.
    Triumph Speed Triple 1050 -05 raato
    BMW R45 -79
    Yamaha rd 250 lc -81
  4. #34
    Lainaa (K100 @ Syys. 19 2008,10:38) kirjoitti
    pikakaasu ranteen notkeuden riittämättömyyden takia
    Jos tossa vanhemmassa Daytonassa on sama tuppirunko kuin 1050 Triplessä ja 675:ssä niin 2004 R1:n kaasutuppi käy suoraan.

    Kahvan liike on tuolla muistaakseni pari astetta vaille 90 astetta. Eli ei mikään kovin extreme kisakaasu vielä, mutta paljon tiukempi kuin vakio 955.

    Edit. Toi tupelo kahvakumeineen maksaa kympin tai kaksi.



  5. #35
    Lainaa (K100 @ Syys. 19 2008,10:38) kirjoitti
    Kolme osakilpailua tuli ajettua, Alastaroon en viitsinyt lähteä, kun oli täysin outo rata. Botnialla renkaissa pihistellessä viimeinen, Kemorassa aika-ajot meni hyvin, mutta itse kilpailu lähtöä myöden pieleen. Ohituksiakin näköjään pitäisi harjoitella.
    ****'
    Jarrutkin olisi melkeinpä päivitettävä. Ei oikein ollut kivaa tuo kahvan pehmeys, joka vielä vaihteli ajosession aikana jatkuvasta huoltamisesta huolimatta.
    Tuneboylla ja penkityksellä pitäisi saada tuota tehoaluetta laajemmaksi. Yli 8000 kierroksen vasta jaksoi kunnolla lähteä.
    Näiilä toimilla kun saisi pari sekuntia matopurkissakin pois, niin olisi mahdollisuus jopa A-lähtöön päästä.
    Rispekt

    Hienoa et on uskallusta olla erilainen. ja vielä onnistuu siinä.

    tärinän kans tuskailin ja vaihdoi Brakingin piparilevyt
    oivalliset ovat, 800g kevyemmät/pari kuin orggis.
    tuolta: Brakingshop.eu
    Hyvin ja ripeästi tuli. Nopeat vastaukset maileihin, hyvällä englannilla.


    Ja sen jälkeen jarrujen pehmeneminenkin oikeestaan loppu kokonaan.Kahvan liike on kohtuu iso tietty, varsinkin semmonen alku tyhjä, ilmeisesti ennen kuin säiliön portti sulkeutuu pääsylinterissä.
    Isomman pääsylinterin vois tietty vielä vaihtaa ton liikkeen lyhentämiseksi *tai blingblinginä pazzon kahvat.

    Jos toi alun tyhjä on sen sylinterin paikka vs säiliön aukon sijoittelun syytä nin toi kahvan vaihto tai shimmi vois auttaa siihen.
    <"I needed a clue and a drink, one of them I knew where to find">

    McJäykät
  6. #36
    Lainaa (raisio.offroad @ Elo. 09 2007,19:36) kirjoitti
    Ei sen tartte olla japsi. Trumpan Daytona 675 on loistopeli rata-ajoon ihan vakionakin. Kotarin SuperDukeR on toisella tavalla kuti peli. Aprilia ja Ducati... en ala kehua BMW R1200S boxeria
    On varmasti jos perse kestää. Ei kovin kestäviksi voi kehua noita trumpan koneita. Toisaalta onhan siinä se hyvä puoli että seuraava saa trumpan vähän ajetulla koneella.
    Sepe

    <span style='color:blue'>*BMW G450X*</span>
    <span style='color:orange'>*Suzuki GSX-R1000 K8*</span>
  7. #37
    Lainaa (Sepe @ Syys. 19 2008,14:09) kirjoitti
    Lainaa (raisio.offroad @ Elo. 09 2007,19:36) kirjoitti
    Ei sen tartte olla japsi. Trumpan Daytona 675 on loistopeli rata-ajoon ihan vakionakin. Kotarin SuperDukeR on toisella tavalla kuti peli. Aprilia ja Ducati... en ala kehua BMW R1200S boxeria
    On varmasti jos perse kestää. * Ei kovin kestäviksi voi kehua noita trumpan koneita. Toisaalta onhan siinä se hyvä puoli että seuraava saa trumpan vähän ajetulla koneella. *
    No, hiukan tarkempaa faktaa pyötään, pliis; minkä Trumpan kone laukeaa ja miten?
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  8. #38
    Lainaa (vetomies @ Syys. 19 2008,14:14) kirjoitti
    Lainaa (Sepe @ Syys. 19 2008,14:09) kirjoitti
    Lainaa (raisio.offroad @ Elo. 09 2007,19:36) kirjoitti
    Ei sen tartte olla japsi. Trumpan Daytona 675 on loistopeli rata-ajoon ihan vakionakin. Kotarin SuperDukeR on toisella tavalla kuti peli. Aprilia ja Ducati... en ala kehua BMW R1200S boxeria
    On varmasti jos perse kestää. * Ei kovin kestäviksi voi kehua noita trumpan koneita. Toisaalta onhan siinä se hyvä puoli että seuraava saa trumpan vähän ajetulla koneella. *
    No, hiukan tarkempaa faktaa pyötään, pliis; minkä Trumpan kone laukeaa ja miten?
    Yhdessä yksilössä kolmas kone tälle kaudelle. Kaksi kertaa kampiakselin laakerit ja kerran korkkas kannenpultit.

    Usein noissa näyttää tulevan varakone mukana. Mistähän johtuu?
    Sepe

    <span style='color:blue'>*BMW G450X*</span>
    <span style='color:orange'>*Suzuki GSX-R1000 K8*</span>
  9. #39
    Lainaa (Sepe @ Syys. 19 2008,14:37) kirjoitti
    Lainaa (vetomies @ Syys. 19 2008,14:14) kirjoitti
    Lainaa (Sepe @ Syys. 19 2008,14:09) kirjoitti
    Lainaa (raisio.offroad @ Elo. 09 2007,19:36) kirjoitti
    Ei sen tartte olla japsi. Trumpan Daytona 675 on loistopeli rata-ajoon ihan vakionakin. Kotarin SuperDukeR on toisella tavalla kuti peli. Aprilia ja Ducati... en ala kehua BMW R1200S boxeria
    On varmasti jos perse kestää. * Ei kovin kestäviksi voi kehua noita trumpan koneita. Toisaalta onhan siinä se hyvä puoli että seuraava saa trumpan vähän ajetulla koneella. *
    No, hiukan tarkempaa faktaa pyötään, pliis; minkä Trumpan kone laukeaa ja miten?
    Yhdessä yksilössä kolmas kone tälle kaudelle. Kaksi kertaa kampiakselin laakerit ja kerran korkkas kannenpultit.

    Usein noissa näyttää tulevan varakone mukana. Mistähän johtuu? *
    Siis vain 675 Daytonoissa vai onko myös pikkutripleissä?
    Ei noista isommista koneista ainakaan minun korviin ole ongelmia kuulunut, uudesta pikkudaytonasta ei ole kokemuksia.
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  10. #40
    Lainaa (vetomies @ Syys. 19 2008,14:58) kirjoitti
    Lainaa (Sepe @ Syys. 19 2008,14:37) kirjoitti
    Lainaa (vetomies @ Syys. 19 2008,14:14) kirjoitti
    Lainaa (Sepe @ Syys. 19 2008,14:09) kirjoitti
    Lainaa (raisio.offroad @ Elo. 09 2007,19:36) kirjoitti
    Ei sen tartte olla japsi. Trumpan Daytona 675 on loistopeli rata-ajoon ihan vakionakin. Kotarin SuperDukeR on toisella tavalla kuti peli. Aprilia ja Ducati... en ala kehua BMW R1200S boxeria
    On varmasti jos perse kestää. * Ei kovin kestäviksi voi kehua noita trumpan koneita. Toisaalta onhan siinä se hyvä puoli että seuraava saa trumpan vähän ajetulla koneella. *
    No, hiukan tarkempaa faktaa pyötään, pliis; minkä Trumpan kone laukeaa ja miten?
    Yhdessä yksilössä kolmas kone tälle kaudelle. Kaksi kertaa kampiakselin laakerit ja kerran korkkas kannenpultit.

    Usein noissa näyttää tulevan varakone mukana. Mistähän johtuu? *
    Siis vain 675 Daytonoissa vai onko myös pikkutripleissä?
    Ei noista isommista koneista ainakaan minun korviin ole ongelmia kuulunut, uudesta pikkudaytonasta ei ole kokemuksia.
    Kuullut puhuttavan yksilöstä (siis 675), joka jäänyt talveksi ulos konttiin vedet sisällä. Liekö samasta kyse?
    Omassani kone ei kyllä oirehtinut millään tavalla kesän aikana.
    Kilometrejä tuli radalla noin 4000 - 5000.

    Nuo Brakingin levyt voisi tosiaan myös hankkia, Galferit ovat selkeästi kalliimmat. Varsinkin jos apuja jarruihin noin tulee.

    Harkinnassa on kyllä vielä tuo 675, jos tämän Daytonan saan jonnekin upotettua. Jollekin karvapäälle hyvin varustettu pyörä.
    Triumph Speed Triple 1050 -05 raato
    BMW R45 -79
    Yamaha rd 250 lc -81
  11. #41
    Lainaa (K100 @ Syys. 19 2008,16:14) kirjoitti
    Harkinnassa on kyllä vielä tuo 675, jos tämän Daytonan saan jonnekin upotettua. Jollekin karvapäälle hyvin varustettu pyörä.
    Siinä olisi kyllä valmis ratapeli ja jos vielä lisää tarvii, saa siihen tehtaan racing-kitin (kannentiiviste, venttiilit, nokka, ecu, putket, putsari, imutorvet, ykkösvaihteen ratas jne).
    Kuinka alas muuten sait väännettyä läski-daytonan painon vuoden laihdutuskuurin seurauksena?
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  12. #42
    Lainaa (K100 @ Syys. 19 2008,16:14) kirjoitti
    Nuo Brakingin levyt voisi tosiaan myös hankkia, Galferit ovat selkeästi kalliimmat. Varsinkin jos apuja jarruihin noin tulee.
    Noi on jotenkin jykevämmän oloiset kuin vakiot heti jo käsissä, vaikka 400g kevyemmät/levy.

    Mulla oli se perinteinen et jarrussa tärräs. tympee varsin radalla kun ei tunne etusta.

    Sen sai vielä keväällä putsaamalla vähäksi aikaa pois alkuun, mut lopulta en viittiny enää värkätä.
    Viimeisen ratapäivän jälkeen kun koski jarruun esim kun hidasti kevyesti autojen väliin jonoa ohittaessa niin takana oleva katos peilien tärinään. Ilmeisesti lopulta levyt väänty tai kulu epätasaiseksi.

    nyt on asennuksen jälkeen vissiin luokkaa kolme tkm ajettu(jyväskylän ralli reissulle sain ne alle) ja ei oo tarvinnu jarruille tehä mitään, maantie ja matka-ajoa, ei rataa.
    Mulla tosin toi kahvan pehmeneminen ei oo ollu paha ongelma koskaan mut sitä on kuitenkin tapahtunut.
    Pito ja tuntuma about yhtä hyvä kun vakijarruilla parhaimmillaan, tai jonkin verran parempi. ja mikä parasta mitä enemmän vauhtia sitä paremmalta tuntuu verrattuna vakioihin.

    ainoo miinus on pikkunen tärinä/värähdys n 25 km/h nopeudessa kun pysähtyy esim valoihin.

    Ja onhan ne aika hyvän näköiset ku silmä tottuu.. *

    Pähkäilin tuota ilmautumista, et jos siihen sen vakiolevyn liike/eläminen onkin vaikuttanu- levy liikuttaa/hipasee paloja n kertaa sekunnissa ja liikuttaa jarrusylinterejä muutaman mikron tai painasee pikkasen tiivisteissä. - > saa aikaan minimaalista paineen vaihtelua tai liikettä tiivisteitä vasten->ilma pääsee muutama molekyyli kerrallan järjestelmään.
    -Speculointia secundäärisillä argumenteilla.... *
    <"I needed a clue and a drink, one of them I knew where to find">

    McJäykät
  13. #43
    Lainaa (K100 @ Syys. 19 2008,16:14) kirjoitti
    Lainaa (vetomies @ Syys. 19 2008,14:58) kirjoitti
    Lainaa (Sepe @ Syys. 19 2008,14:37) kirjoitti
    Lainaa (vetomies @ Syys. 19 2008,14:14) kirjoitti
    Lainaa (Sepe @ Syys. 19 2008,14:09) kirjoitti
    Lainaa (raisio.offroad @ Elo. 09 2007,19:36) kirjoitti
    Ei sen tartte olla japsi. Trumpan Daytona 675 on loistopeli rata-ajoon ihan vakionakin. Kotarin SuperDukeR on toisella tavalla kuti peli. Aprilia ja Ducati... en ala kehua BMW R1200S boxeria
    On varmasti jos perse kestää. * Ei kovin kestäviksi voi kehua noita trumpan koneita. Toisaalta onhan siinä se hyvä puoli että seuraava saa trumpan vähän ajetulla koneella. *
    No, hiukan tarkempaa faktaa pyötään, pliis; minkä Trumpan kone laukeaa ja miten?
    Yhdessä yksilössä kolmas kone tälle kaudelle. Kaksi kertaa kampiakselin laakerit ja kerran korkkas kannenpultit.

    Usein noissa näyttää tulevan varakone mukana. Mistähän johtuu? *
    Siis vain 675 Daytonoissa vai onko myös pikkutripleissä?
    Ei noista isommista koneista ainakaan minun korviin ole ongelmia kuulunut, uudesta pikkudaytonasta ei ole kokemuksia.
    Kuullut puhuttavan yksilöstä (siis 675), joka jäänyt talveksi ulos konttiin vedet sisällä. Liekö samasta kyse?
    En usko että on samasta kyse. Noi kampuran laakerit meni molemmat uusista koneista suunnilleen samoilla kilometreillä.

    Siis en tarkoita että olisivat huonoja harrastepyöriä. Sitä paitsi noiden kanssa saa harrastaa muutakin kuin ajamista. *

    Mukavahan se on, kun on monen merkkisiä ja mallisia pyöriä radalla. Menis tylsäksi jos kaikilla olisi R6R. Ja on noista jamahoistakin koneita mennyt, kuulemma.... *
    Sepe

    <span style='color:blue'>*BMW G450X*</span>
    <span style='color:orange'>*Suzuki GSX-R1000 K8*</span>
  14. #44
    Lainaa (vetomies @ Syys. 19 2008,16:22) kirjoitti
    Lainaa (K100 @ Syys. 19 2008,16:14) kirjoitti
    Harkinnassa on kyllä vielä tuo 675, jos tämän Daytonan saan jonnekin upotettua. Jollekin karvapäälle hyvin varustettu pyörä.
    Siinä olisi kyllä valmis ratapeli ja jos vielä lisää tarvii, saa siihen tehtaan racing-kitin (kannentiiviste, venttiilit, nokka, ecu, putket, putsari, imutorvet, ykkösvaihteen ratas jne).
    Kuinka alas muuten sait väännettyä läski-daytonan painon vuoden laihdutuskuurin seurauksena?
    Ihan vakiosta noin 14 kiloa pois. Hankin ebaysta mm. toisen takarungon, josta viilaamalla sai puolisen kiloa.
    Vaikea keksiä enää lisää mistä voisi pudottaa, ellei sitten löydy jotain magnesiumvanteita ja piparijarrulevyjä, jolla saisi taas reippaasti painoa kevennettyä. Sitten tietysti virtalukko, sähköjä ym pientä, mutta melko vähäistä.
    Miten lie saaneet tuosta -97 -mallisesta yli 20 kiloa karsittua.

    Edit: Kuinkahan monella kuskilla radakauden päättymisen jälkeinen katukausi päättyy ensimmäiseen mutkaan.



    Triumph Speed Triple 1050 -05 raato
    BMW R45 -79
    Yamaha rd 250 lc -81
  15. #45
    Lainaa (K100 @ Syys. 21 2008,18:54) kirjoitti
    Lainaa (vetomies @ Syys. 19 2008,16:22) kirjoitti
    Lainaa (K100 @ Syys. 19 2008,16:14) kirjoitti
    Harkinnassa on kyllä vielä tuo 675, jos tämän Daytonan saan jonnekin upotettua. Jollekin karvapäälle hyvin varustettu pyörä.
    Siinä olisi kyllä valmis ratapeli ja jos vielä lisää tarvii, saa siihen tehtaan racing-kitin (kannentiiviste, venttiilit, nokka, ecu, putket, putsari, imutorvet, ykkösvaihteen ratas jne).
    Kuinka alas muuten sait väännettyä läski-daytonan painon vuoden laihdutuskuurin seurauksena?
    Ihan vakiosta noin 14 kiloa pois. Hankin ebaysta mm. toisen takarungon, josta viilaamalla sai puolisen kiloa.
    Vaikea keksiä enää lisää mistä voisi pudottaa, ellei sitten löydy jotain magnesiumvanteita ja piparijarrulevyjä, jolla saisi taas reippaasti painoa kevennettyä. Sitten tietysti virtalukko, sähköjä ym pientä, mutta melko vähäistä.
    Miten lie saaneet tuosta -97 -mallisesta yli 20 kiloa karsittua.

    Edit: Kuinkahan monella kuskilla radakauden päättymisen jälkeinen katukausi päättyy ensimmäiseen mutkaan.
    Onko kukaan muuten kuullut huhuja siitä, että onko Triumphilta tulossa mitään 955 Daytonan tilalle, kun tuntuisi vaikealta uskoa, että 675 tyydyttää kaikkien tehofriikkien nälkää?
    - Ylläoleva kirjoitus on suojattu tekijänoikeuslainsäädännön mukaisesti ja sen muuttaminen, kopiointi tai muu jäljentäminen, myyminen tai muu luovuttaminen tai muunlainen käyttö on ankarasti kielletty.

    - Länsimaalaisen miehen seurustelu musliminaisen kanssa on tabu eikä siitä saa edes keskustella. Kyseessä on pipari, johon länsimaalaisella nysväkullilla ei ole oikeutta kajota.
  16. #46
    Lainaa (The Legend @ Syys. 21 2008,22:03) kirjoitti
    Onko kukaan muuten kuullut huhuja siitä, että onko Triumphilta tulossa mitään 955 Daytonan tilalle, kun tuntuisi vaikealta uskoa, että 675 tyydyttää kaikkien tehofriikkien nälkää?
    Onhan huhuja ollut 1050 Daytonasta ja täälläkin photoshoppi-kuvia... vai mitä ne nyt on...
    Mutta ilmeisesti semmoista ei kuitenkaan tule, ymmärtänyt olen, ettei tehdas edes sitä suunnittele.
    Triumph Speed Triple 1050 -05 raato
    BMW R45 -79
    Yamaha rd 250 lc -81
  17. #47
    http://www.triumphadonf.com/galeries...lbum=22&pos=10

    Löytyi yksi piirros aiheesta 1050 Daytona. Joltain sivulta luin, että iso Daytona tulisi olemaan 1300 kuutioinen
    Triumph Speed Triple 1050 -05 raato
    BMW R45 -79
    Yamaha rd 250 lc -81
  18. #48
    Lainaa (K100 @ Syys. 22 2008,01:55) kirjoitti
    http://www.triumphadonf.com/galeries...lbum=22&pos=10

    Löytyi yksi piirros aiheesta 1050 Daytona. Joltain sivulta luin, että iso Daytona tulisi olemaan 1300 kuutioinen
    Veikkaan, että ison Daytonan kuutiotilavuus iskee siihen kokoluokkaan, että pyörällä voi ajaa kilpaa SuperBikeissa, joka lienee uusien sääntöjen puitteissa 3-sylinteriselle koneelle 1100cc?
    - Ylläoleva kirjoitus on suojattu tekijänoikeuslainsäädännön mukaisesti ja sen muuttaminen, kopiointi tai muu jäljentäminen, myyminen tai muu luovuttaminen tai muunlainen käyttö on ankarasti kielletty.

    - Länsimaalaisen miehen seurustelu musliminaisen kanssa on tabu eikä siitä saa edes keskustella. Kyseessä on pipari, johon länsimaalaisella nysväkullilla ei ole oikeutta kajota.
  19. #49
    joo, tod näk uus daytona on joku 1098 tjsp.

    ja 1050 koneesta tuskin enää käytetään mitään, vaan ne tekee uuden kuten 675 osalta. sitten hiovat lastentauteja 5 vuotta.
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  20. #50
    Lainaa (jaket @ Syys. 22 2008,10:05) kirjoitti
    joo, tod näk uus daytona on joku 1098 tjsp.

    ja 1050 koneesta tuskin enää käytetään mitään, vaan ne tekee uuden kuten 675 osalta. sitten hiovat lastentauteja 5 vuotta.
    Jep, moottori on liian painava ja sinne tulee todennäköisesti magnesiumia (materiaalina perseestä), runkoa kevennetään, ja katteet hiilikuidusta.
    - Ylläoleva kirjoitus on suojattu tekijänoikeuslainsäädännön mukaisesti ja sen muuttaminen, kopiointi tai muu jäljentäminen, myyminen tai muu luovuttaminen tai muunlainen käyttö on ankarasti kielletty.

    - Länsimaalaisen miehen seurustelu musliminaisen kanssa on tabu eikä siitä saa edes keskustella. Kyseessä on pipari, johon länsimaalaisella nysväkullilla ei ole oikeutta kajota.
  21. #51
    Lainaa (The Legend @ Syys. 22 2008,10:42) kirjoitti
    Lainaa (jaket @ Syys. 22 2008,10:05) kirjoitti
    joo, tod näk uus daytona on joku 1098 tjsp.

    ja 1050 koneesta tuskin enää käytetään mitään, vaan ne tekee uuden kuten 675 osalta. sitten hiovat lastentauteja 5 vuotta.
    Jep, moottori on liian painava ja sinne tulee todennäköisesti magnesiumia (materiaalina perseestä), runkoa kevennetään, ja katteet hiilikuidusta.
    Liian pitkäiskuinen lähinnä hypersporttiin. Ei kärsi kierrättää tarpeeksi, jotta huipputehoa lähtisi kilpailukykyisesti.
    BMW R-NineT -21/-23 Option 719 aluminium
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21
  22.  
  23. #52
    Ison Daytonan ura ratapyöränä tuli sitten elokuussa päätökseen, eli vajaa kaksi kesää kiersin rataa.
    Kaatumatta selvisin, ja pari kisaa meni siedettävästi.
    Yksi Kemoran aika-ajo jäi harmittamaan kun itse konserninjohtaja oli uudella -08 rytkösellä 0,2 sekuntia nopeampi.
    Ihmeisiin en pystynyt, mutta tunne jäi, että luupäisempi kuljettaja olisi pärjännyt jopa kohtuullisesti YC-cupissa.
    Vähän oli tehoton, vähän kankea ja vähän löysä, mutta ei järkyttävästi.
    Rakentelijoille olisi nyt kaatumattomasta pyörästä myynnissä Öhlinsin takaiskari, Öhlinsin etujouset, Brakingin etujarrulevyt, etuvanne, Gillesin säädettävät jalkatapit ym pikku tilpehööriä.

    Ensi kesänä lupaavan ratakuskin ura jatkuu 675 Daytonalla.
    Syksyn ensi kokeiluissa kerkesi jo kipatakin sen.
    Triumph Speed Triple 1050 -05 raato
    BMW R45 -79
    Yamaha rd 250 lc -81
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12