Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 54:sta
  1. #1
    Töissä asiakkaat kehuneet maasta taivaaseen tuollaisen pienen öljyn lisäainepurnukan kuin x-1r:n. Jotain pari desiä heitetään neljään litraan öljyä.
    Huhujen mukaan koneäänet hiljentyneet autoissa huomattavasti, käynti tasaantunut, ja kulutus laskenut.

    Itse motoristina tietysti pohdin aineen käyttöä mopedissa..
    Kiertää kuitenkin enemmän kuin autot? mitähän vaikutusta...

    Että onko kellään vastaavasta kokemuksia?
  2. #2
    Oliko tää se venäläisten keksintö Jos oli niin kaveri on käyttänyt viritetyssä skootterissaan sitä ja kehunut sitä maasta taivaaseen. Muistaakseni joku suomalainen F1 veneilijäkin käytti sitä samaa ainetta, jos nyt ihan oikein muistan. Eikö siitä ollut jotku nettisivutkin?
    R6R räärääpyörä
  3. #3
    Liittyi Jun 2007
    Helsinki by the Grace of God
    Joskus tuli selattua nettiä enemmänkin ja mulle jäi sellainen mielipide että ne jotka asiasta jotain tietävät eivät noita aineita käytä.
    Dirty Nasty Furriner
  4. #4
    Just joo, taas näitä.
    ZZR 1400 ABS -07
    ZX-9R -03/-04
    ZZR 600 -93
    ZZR 500 -90
    RD 125 DX -77
  5. #5
    tätä ainetta muistaakseni testasivat "puskuri" ohjelmassa.. ajelivat sierralla ilman öljyjä ku tätä ainetta oli ja hyvin pelitti.. toimii vissiin ihan oikeesti.. http://www.rvs.fi



    GSX-R 1100W "Flake"
  6. #6
    Kyllä näillä on vaikutusta, ainoa että se on psykologinen..
    Mutta onko sillä väliä

    TM ainakin testasi motor-upit, tämä ym. maagiset mönjät ja tehot/kulutukset jne. ei kyllä muuttuneet edes mittaustarkkuuden rajoissa.
    GSXR 750 -06, ex-CBR954RR
  7. #7
    Lainaa (J.V. @ Elo. 06 2007,21:37) kirjoitti
    Kyllä näillä on vaikutusta, ainoa että se on psykologinen.. *
    Mutta onko sillä väliä *

    TM ainakin testasi motor-upit, tämä ym. maagiset mönjät ja tehot/kulutukset jne. ei kyllä muuttuneet edes mittaustarkkuuden rajoissa.
    noi motor-upit yms. ovat pitkälti aivan hölynpölyä, mutta tosta rvs:tä olen kuullut pelkästään positiivista palautetta.

    Tosta löytyy nippu rvs:n testejä -klik-.. noi on tietty valmistajan sivut eli pienellä varauksella voi suhtautua. Ja juu rvs oli se aine millä puskurin testissä ajettiin sierralla h:ki - tampere ilman öljyjä.
    Terveys on hitain tapa tehdä kuolemaa
  8. #8
    X-r1 webbisivu

    Tossa sivu tuosta x-1r aineesta. Toi ei siis ole samaa kuin tuo rsv, mutta varmana samankaltaista....

    Pitäsköhän seuraavasta tilistä riipasta ja työntää purkillinen tota koneeseen....
  9. #9
    Kannattaa kuitenkin muistaa että suurimmassa osassa prätkiä on märkäkytkin, ja se ei välttämättä tykkää hyvää tuollaisista aineista.
    FZ1-S 07
  10. #10
    Tuolla webbisivuilla oli jotain et mopojen märkäkytkimis toimii...
    Jotain vastuuta varmana sit valmistajallakin ku tollaista mainostaa, jos kilahtaisi.
  11. #11
    RVS:ää olen laittanut edelliseen suizaan ja nykyiseen hondaan.<varsinkin suizan laatikko toimi pehmeämmin eli vaihteet meni keveämmin päälle.Samaa ilmiötä on ollut hondankin kanssa.Eli mikään ei toimi huonommin ja rauhoittaahan se mieltä kun peli on suojattu "metallikeraamisella"pinnalla .Rallipuolella käytetään varsinkin ännän Mitsuissa ja hyvällä menestyksellä.Moottoriin oma ja laatikkoon sekä periin omat aineet ja myös ohjaustehostajaan .RVS jälleenmyyjät osaavat kertoa lisää....Oulussa Prospeed Finland.



    kyllä ilman viittäsataa hevosvoimaa toimeen tulee,mutta kyllähän se kitumista on!Kärpät on jalometallia!
  12. #12
    Liittyi Jun 2007
    Helsinki by the Grace of God
    Lainaa (Duro @ Elo. 06 2007,21:59) kirjoitti
    X-r1 webbisivu

    Tossa sivu tuosta x-1r aineesta. Toi ei siis ole samaa kuin tuo rsv, mutta varmana samankaltaista....

    Pitäsköhän seuraavasta tilistä riipasta ja työntää purkillinen tota koneeseen....
    Tuolta nettisivulta:
    Lainaa kirjoitti
    X-1R on testattu Oaklandin yliopistossa.
    Niin? ja tulokset olivat missä? paljon porua vähän villoja...

    Taidan itse tyytyä vaihtamaan suodattimen ja kaatamaan uudet ölpät koneeseen, tiedä vaikka kokeilis Rotellaa tai Delvaccia Vifferiin...
    Dirty Nasty Furriner
  13. #13
    Juu siis onhan noita. Tutkimuksia tehty ja blaa blaa blaa. Lähinnä tällä hainkin että jos jollain olisi omaa kokemusta näistä, kuten Kitsu toi esiin omat kokemuksena josta RSV:stä.


    Onhan noi tutkimukset usein sellaisia, että voittaja tuotteen valmistaja taitaa olla eniten rahoittanut sitä testiä-periaatteella tehtyjä.
  14. #14
    Liittyi Jun 2007
    Helsinki by the Grace of God
    Jaa niin, netissä tuli vastaan saitteja joissa oli avattuja koneita joissa oli noita tököttejä käytetty; oli öljyt saostuneet/pikeentyneet ja esim joissain litkuissa oleva teflon oli keräytynyt öljynsuodattimeen ja ei se ainakaan auta filtteriä toimimaan kuten pitää.

    STP on kanssa noita lisäaineita valmistanut; tulihan noita huutaviin periin kaadettua joskus aikoinaan... Kun niitä purkkeja ensin lämmitti että sai purkin tyhjennettyä
    Kyllähän se öljyn jäykistäminen vähentää kummasti mekaanisia ääniä mutta ei se voitelua edistä.
    Ralliautot asia erikseen; eipä niillä öljyillä montaa tonnia ajeta.

    Noh noi nyt on kuitenkin omia valintoja; jos se tuo mielenrauhaa niin siitä vaan tökötit koneeseen.

    Kannattaa kuitenkin miettiä mikseivät Shell, Neste, Teboil tai vastaavat valmista vastaavia aineita; se ei ole ainakaan taidoista tai resursseista kiinni.
    Dirty Nasty Furriner
  15. #15
    totta totta. Kyllä niillä varmaan resursseja olisi valmistaa niitä, ei sillä. Mut voisiko johtua et noille ei hirveesti olis markinarakoo...tai menekkiä siis. Eihän toi kovin halpaa litkua toi x-1r ole mitä meillä myydään...sen reilu parikymppiä pari desiä.
    Tiedä sit mistä se hinta koostuu, ilmasta vai oikeasti kalliista aineosista..

    Tää on melkein yhtä mielenkiintoista ku delvac keskustelu.

    Mut noista ei tuas tiiä sit et millä ajokertymällä noi paskoja kerää... Ku pitäis testailla varmaan 50tkm noita et osais jotain kulumisesta sanoo oikeesti.. .tiedä häntä.
  16. #16
    Aikoinaan markkinoilla olleet STP ja Wynn`s olivat koostumukseltaan ,ym,)85 prosenttisesti moottoriöljyä ,johon¨oli lisätty sitko/paksuuntumislisäainetta.Ja auttoihan ne öljynpaineiden pieneen kohoamiseen jos laakerit koneessa olivat kuluneet ja öljynpaineet tyhjäkäynnillä alle 0,5 bar,varsinkin autoissa(pikkucorollat ,kupla vw:t,impit,ym.)Ja käytti noita aineita rallicrossukotkin ilmajäähdytteisissä vehkeissä,vw,porsche ja joissain muissakin ,joissa oli lämpöongelmia ja oljyn viskositeetti ei riittänyt tämän em,asian takia.Aineet olivat tosi hyviä kasattaessa moottoreita,kun tavara oli paksua,niin uuden mosan alkustarteissa oli tietoisuus,että voitelu toimii "kuivassa koneessa"eka minuuteilla vaikka kuinka olis käytetty kasauksessa reilusti öljyä,Mutta RVS on kyllä olemukseltaan ja käytettävyydeltään jotain ihan muuta.
    kyllä ilman viittäsataa hevosvoimaa toimeen tulee,mutta kyllähän se kitumista on!Kärpät on jalometallia!
  17. #17
    tota rvs:ssää on porukka ainakin paljon autoihin käyttäny ja hyvin on pelannu.. ja tosiian puskurin testissä ne käsitteli sierran koneen tolla.. ja ajeli sit musitaakseni useemman sata kilomertiä ilman öljyjä.. testissä muun muassa kone aukaistiin ennen ja jälkeen käsittelyn ja ajon ja mitattiin puristuspaineet, kulumat yms.. yms.. ja kone ei ollut ainakaan huonommassa kunnossa sen ilman öljyjä ajolenkin jälkeen.. ja se on kyl varmaa et jos autos ei ole konees tilkkaakaan öljyä niin sillä ei montaa kilometriä aja.. et tiedä sit.. mut uskon kyllä et kyseinen aina toimii.. motor upit ja muut mönjät onkin sit jo asia erikseen...
    GSX-R 1100W "Flake"
  18. #18
    Vai niin.

    Kuka muistaa madon ja saken ohjelman kun ne testas auton kestävyyttä ilman öljyä ja vettä?

    Ilman öljyä ei montaa kilometriä pääse.

    Mikä on monta? Onko 35 km monta jos ajettiin ilman vettä ja öljyä?

    Jos nää x-1r ja muut motorupit olis niin älyttömän hyviä pitkällä matkalla 6000-15000 km, niin kyllä öljyfirmat laittais ne omiin aineisiinsa mukaan jo tehtaalla. Kaikki motorup testit on ajettu parissa minuutissa ja heti on saatava tuloksia näkyviin.

    Mä olen ite tyrkännyt nyt 18v aikana diesel autoilla 1800 000 km ilman mitään lisäaineita, yhtään konetta, laatikkoa, perää,pumppua, mitään ei ole hajonnut,,, On käytetty nesteen, shellin, esson ja teboilin aineita. Kaikki on pelannut ihan mukavasti kun huollot on tehty oikein ja ajallaan. Ei oo osannut kaivata motoruppia eikä x-1r aineita.
    Renkaita on poksahtanut ainakin 20, mutta se ei varsinaisesti kuulu tähän. Niihin jos sais jotain jytympää kuin tyreweld, niin kyllä auttais.
  19. #19
    Lainaa (Puuhis @ Elo. 06 2007,21:45) kirjoitti
    Lainaa (J.V. @ Elo. 06 2007,21:37) kirjoitti
    Kyllä näillä on vaikutusta, ainoa että se on psykologinen.. *
    Mutta onko sillä väliä *

    TM ainakin testasi motor-upit, tämä ym. maagiset mönjät ja tehot/kulutukset jne. ei kyllä muuttuneet edes mittaustarkkuuden rajoissa.
    noi motor-upit yms. ovat pitkälti aivan hölynpölyä, mutta tosta rvs:tä olen kuullut pelkästään positiivista palautetta.

    Tosta löytyy nippu rvs:n testejä -klik-.. noi on tietty valmistajan sivut eli pienellä varauksella voi suhtautua. Ja juu rvs oli se aine millä puskurin testissä ajettiin sierralla h:ki - tampere ilman öljyjä. *
    Yksi sun toinen on kehunut tuota RVS:ää ja itse en kanssa ole ikinä uskonut mihinkään "ostosTV" juttuihin, mutta kun eräs autonasentaja kanssa testasi tuota ja kertoi, niin päätin sitten kokeilla viime syksynä. Kyllä vaan puheet pitää paikkansa aineesta.
    R.I.P Jaska - Motoristi
    Asiantuntijalausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
    Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
  20. #20
    X1R:stä sellainen kokemus että sillä hiljeni lastenvaunujen renkaiden "kitinä"!!!
    no bike :'(
  21. #21
    On se ihme että miljoonia kehitystyöhön satsaavat öljy-yhtiöt eivät ole keksineet tämmöisiä kemikaaleja, saatika sitten käytä niitä omissa tuotteissaan...
    Väkilukuun suhteutettuna kaikissa maailman maissa on yhtä paljon ihmisiä.
  22. #22
    ihme ja ihme. paha mennä sanomaan syitä miksei ne näitä kehittele...

    Mut ketjun perusteella vaikuttaa, et ketkä ovat rsv:tä/x-1r:ää kokeilleet, eivät ole pettyneet, että ns."vastustajat" perustavat kantansa kuultuun.

    Njaa-a. Kaitpa sitä vois kokeila tohonkin wikakasaan ku tili tulloopi.
  23. #23
    Kuulin "varmana" jobbarivinkkinä että myytävän auton puristukset saa hetkeksi paremmiksi risiiniöljyllä ja kulahtanut vaihteistokin pelaa paremmin kun ajaa öljyt lämpimäksi ja työntää askiin nylonsukan tai vähän sahajauhoa. Jos se yhtään toimii, tällä lisäaineistuksella voisi saada havaittavia tuloksia jotka voisi todentaa VTT:n tutkimuslaboratoriossa, ulkomaan yliopistossa ja tuttavan autonasentajan persdynolla ja korvalla.

    Pitkä aikavälin tulokset tietenkin kiinnostavat enemmän.

    En tietenkään halua verrata näitä jobbarimenetelmiä tässä keskustelussa mainituihin lisäaineisiin. Uskon että voiteluaineen lisäaineilla VOI saada aikaan muutoksia koneen käyntiäänessä ja tehoissa.

    Hätäisesti vilkaisin että tuo käsittely maksaa vajaa viiskymppiä. Sillä rahalla taitaa saada alkuperäisen kaltaisen öljynsuodattimen ja tarvittavan määrän valmistajan suosittelemaa tai vastaavaa synteettistä moottoripyöräöljyä. Oma "lisäaineistus" on siinä että vaihdan öljyt useammin kuin valmistaja määrää, ja ainakin vuosittain.
  24. #24
    Noh eipä tuo RVS nyt niin paljoa maksa ettei sitä voisi testata. Jos ei toimi niin voi itse todeta humpuukiksi ja jos toimii niin aina parempi . Niin ja en usko että öljyjen vaihtaminen useammin kuin valmistaja kehottaa kuitenkaan tuottaa vastaavaa tulosta, ennen ja jälkeen. Aineen toimintaan en ota kantaa ennenkuin itse ehdin testaamaan mutta tuota ei ainakaan normaalilla öljyllä tapahdu .



    There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant
    never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  25. #25
    Lainaa (Duro @ Elo. 07 2007,08:17) kirjoitti
    ihme ja ihme. paha mennä sanomaan syitä miksei ne näitä kehittele...

    Mut ketjun perusteella vaikuttaa, et ketkä ovat rsv:tä/x-1r:ää kokeilleet, eivät ole pettyneet, että ns."vastustajat" perustavat kantansa kuultuun.

    Njaa-a. Kaitpa sitä vois kokeila tohonkin wikakasaan ku tili tulloopi.
    Ekana tulee mieleen että miksi tehdä öljy jolla pystyy ajamaan pitempiä matkoja kuin autojen öljynvaihtoväliksi on ilmoitettu? Öljyä pitää pystyä myymään aina lisää. Autojen öljynvaihtoväli on määrätty tehtaalla joten miksi tehdä öljy joka kestää tuplasti öljynvaihtovälin? Ihmiset ei enää veis autoja merkkihuoltoon ja jäis paljon massia saamatta. Ja öljy-yhtiöthän kyllä ovat naimisissa autoteollisuuden kanssa ainakin päätelleen siitä että autojen ohjekirjoissa suositellaan käytettäväksi tietyn merkkisiä öljyjä.

    RSV:stä en tiedä mutta ajattelin kysäistä mitä ko. mömmö maksaa ja vaikka kokeillakin jopa. Tietääpähän sitten ettei tarvi arvailla.
  26. #26
    Lainaa (mopo1000 @ Elo. 07 2007,07:53) kirjoitti
    Eli täyttä humpuukia koko aine.
    Ja peruste väitteelle oli?



    <p>2002-2014</p>
  27. #27
    Itse olenn skeptikko kaikkien tällaisten ihmelääkkeiden suhteen, mutta mielestäni kaikki minkä olen lukenut (mukaanlukien nuo testit - varsinkin raskaassa teollisuudessa tehdyt) antavat RVS:lle kyllä uskottavuutta. Ainakin niin paljon, että itsekin olen ajatellut kokeilla. Enpä usko, että tuo mitään ottaa, jos ei annakaan. Paljon turhempiinkin kokeiluihin olen rahojani tuupannut.
    <p>2002-2014</p>
  28. #28
    Laitoin RVS:ää 275tkm ajetun auton vaihteistoon, kun kakkonen ja kolmonen vähän takkuili ja muutenkin piti vonkunaa. Ääntä jäi, mutta toiminta parani selvästi.
  29. #29
    Lainaa (C-A-D @ Elo. 07 2007,11:12) kirjoitti
    Lainaa (mopo1000 @ Elo. 07 2007,07:53) kirjoitti
    Eli täyttä humpuukia koko aine.
    Ja peruste väitteelle oli?
    - miksi maailman suurimmat voitelu- aine yhtiöt eivät noita käytä? Ainethan tuntuu parantavan valtionvelkaa myöden kaikki asiat.

    - nuo ilmoitukset "aine on tutkittu humpulandian yliopistossa" ovat myös yhtä tyhjän kanssa. Ainuttakaan validia tutkimustulosta ei ole noiden hyödyllisyydestä esitetty.

    - miksi ihmeaineita myivät yhtiöt ovat yleensä suht´pieniä maailmanlaajuisesti. Toki, jos aineet ovat noin ylivoimaisia, markkinat huomaisivat asian ja yhtiöt olisivat maailmanlaajuisia jättejä ja *Forbesin top 10- listalla maailmanlaajuisen menestyksen vuoksi. Vapise Shell ja Exxon.

    Kautta aikain on koneita saatu hiljaiseksi sahanpurulla, paksulla öljyllä yms. Näitä käärmeöljyjä tulee ja menee.

    Mihin omaan mutuun perustat/perustelet (itselle) noiden aineiden niin suuren ylivoimaisuuden, että niitä kannattaa käyttää.

    Toisaalta, omaansahan saa käyttää ihan niin kuin halajaa.



  30.  
  31. #30
    Minkäs hintaista tämä maaginen RSV on ja mistäs sitä saa? Ja minkäs verran kyseistä litkua pitäisi annostella öljyn joukkoon?
    98% of all statistics are made up

    Honda CBR1100XX - 2005 / 29tkm
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen