Sivu: 4 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2345 ViimeinenViimeinen
Tulokset 91:stä 120:een 141:sta
    Lainaa (Jassu @ Elo. 21 2007,12:53) kirjoitti
    Lainaa (Bluesman @ Elo. 21 2007,12:50) kirjoitti
    sekin toki varmaan auttaa, et kuulee edes mitä muut suunnittelee... ja taitaa olla ympäristöystävällisempää jos ette kuule mun älämölöä... *et millanen välikaapeli siihen sun PMR:n menee? normi pikku plugi?
    Tosta näkee sen tuplaliittimen mitä menee kiinni :

tana, tossa kaapelissa mikä tuli menee nuo navat just toisin päin. Pienempi on 2-osainen ja isompi 3...

edit. ei vittu, pakko käydä tarkistamassa..

edit 2: soitin toimittajalle, toimii noinki, cobra on mono vehje eli muutakuin kiinni ja radalle, sanoi...

Kawasaki GPX 750R -89
    Kawasaki ZZR 1100 -95
    Kouluttaja Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Onkos toi kaapeli se joka menee pyöreästä päästä Autocomin headsettiin? Jos on ja tarttet semmosen, niin multa saat lainaksi. Löytyy myös sellainen versio, mihin saat jonkun soittimen 3,5 mm plugilla kiinni ja lisäksi vielä tankotangentilla.
    1000
    Lainaa (Hannula @ Elo. 23 2007,11:31) kirjoitti
    Onkos toi kaapeli se joka menee pyöreästä päästä Autocomin headsettiin? Jos on ja tarttet semmosen, niin multa saat lainaksi. Löytyy myös sellainen versio, mihin saat jonkun soittimen 3,5 mm plugilla kiinni ja lisäksi vielä tankotangentilla.
    ei oo autocomin tuote.. siinä on pienempi moninapaliitin kuin autocomissa
    Kawasaki GPX 750R -89
    Kawasaki ZZR 1100 -95
    tuon mukaan ajokelpoiset säät...

iltasanomat

on tämä kanssa, minkä sivujen säähän taas sitä oikeen luottas *

edit: jep, typot...

Kawasaki GPX 750R -89
    Kawasaki ZZR 1100 -95

Huomiseen ei oo enään kauvaa

Vi*ut siitä sataako - otetaan kurikset matkaan
    mut toisaalta olisinhan mäkin märkä ees joskus
    Yammutar
    Lainaa (YAMMUTAR @ Elo. 23 2007,20:51) kirjoitti

Huomiseen ei oo enään kauvaa *

Vi*ut siitä sataako - otetaan kurikset matkaan
    mut toisaalta olisinhan mäkin märkä ees joskus *
    ai kauvaa, hyvä hyvä
    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Agusta
    Kawasaki ZZR
    Kawasaki 800
    Honda Goldwing 1800
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
    No niin! Autocom paiskattu paikalleen, Toivottavasti pelaakin vielä * Pe***le, että toi kypärä teetti töitä...mut saimpahan kaikki kilkkeet mahtumaan.
    Sääli on sairautta!

Ketkä v*tun muut?

Tärkeintä ei ole voitto, vaan vastustajan täydellinen nöyryytys.

Busa L1
    Bk K-9
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (wexi70 @ Elo. 23 2007,22:11) kirjoitti
    No niin! Autocom paiskattu paikalleen, Toivottavasti pelaakin vielä Pe***le, että toi kypärä teetti töitä...mut saimpahan kaikki kilkkeet mahtumaan.
    Se keskusyksikkö kannattaa laittaa pyörään ;)
    Pyörätön motoristi...

Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
    Lainaa (Jassu @ Elo. 23 2007,22:12) kirjoitti
    Lainaa (wexi70 @ Elo. 23 2007,22:11) kirjoitti
    No niin! Autocom paiskattu paikalleen, Toivottavasti pelaakin vielä * Pe***le, että toi kypärä teetti töitä...mut saimpahan kaikki kilkkeet mahtumaan.
    Se keskusyksikkö kannattaa laittaa pyörään ;)
    Joo! Kaikkia hiluja en sentään saanu pottaan mahtuun;osan jätin suosiolla mopoon kiinni
    Sääli on sairautta!

Ketkä v*tun muut?

Busa L1
    Bk K-9
    Lainaa kirjoitti
    minkä sivujen säähän taas sitä oikeen luottas *
    Ihan vain ainoastaan sitä mikä lupaa hyvää. * *Ei muuta kun menox. Ennakko valmistelut on ollu hyvät, ideoita on tullu koko porukalta. KIITOS * Fiilis on korkealla, vaikka säätiedot ei lupailekkaan parasta mahdollista keliä.
    Lainaa (RIMMON @ Elo. 23 2007,22:16) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    minkä sivujen säähän taas sitä oikeen luottas *
    Ihan vain ainoastaan sitä mikä lupaa hyvää. * *Ei muuta kun menox. Ennakko valmistelut on ollu hyvät, ideoita on tullu koko porukalta. KIITOS * Fiilis on korkealla, vaikka säätiedot ei lupailekkaan parasta mahdollista keliä.
    Pelimies vetää kelissä kuin kelissä
    Kawasaki GPX 750R -89
    Kawasaki ZZR 1100 -95
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Kamat on oottamassa huoltoautoa ja äijä kukonlaulun aikaan kämpinyt duuniin. Jotain todella tärkeetä varmasti unohtunut, mutta sellaista se on.

Toivottavasti ei kauheasti satele...
    Pyörätön motoristi...

Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
    Lainaa kirjoitti
    Jotain todella tärkeetä varmasti unohtunut, mutta sellaista se on.
    Samaa asiaa miettinyt koko aamun, ja löytyikin jo. Ei mitään kauhea oleellista, kävin äsken hakemassa himasta ajosaappaat.
    Lainaa (Jassu @ Elo. 24 2007,08:05) kirjoitti
    Kamat on oottamassa huoltoautoa ja äijä kukonlaulun aikaan kämpinyt duuniin. Jotain todella tärkeetä varmasti unohtunut, mutta sellaista se on.

jassu, mites tuo huoltoauton ajoreitti? tuleekos sun silakka meitin kautta, jotta saan kamat kyytiin?
    Kawasaki GPX 750R -89
    Kawasaki ZZR 1100 -95
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Bluesman @ Elo. 24 2007,08:16) kirjoitti

jassu, mites tuo huoltoauton ajoreitti? tuleekos sun silakka meitin kautta, jotta saan kamat kyytiin?
    Ei saatana mä kuvittelin että sä starttaat meidän kanssa tuusulasta ja tuolla tavoin on suunniteltu kamojen kyytiin lyöminenkin?

Huoltoauto nimittäin on suunnitellut suuntaavansa tielle suoraan tuosta, kamojen ja parin koiran kanssa.

Saatko kamoja mitenkään tussulaan?
    Pyörätön motoristi...

Lainaa (Jassu @ Elo. 24 2007,08:18) kirjoitti
    Lainaa (Bluesman @ Elo. 24 2007,08:16) kirjoitti

Ei saatana, mä kuvittelin että sä starttaat meidän kanssa tuusulasta ja tuolla tavoin on suunniteltu kamojen kyytiin lyöminenkin?

Huoltoauto nimittäin on suunnitellut suuntaavansa tielle suoraan tuosta, kamojen ja parin koiran kanssa.

Saatko kamoja mitenkään tussulaan?
    ne on mulla himassa... kun oli puhe että tuutte meitin kautta ja hyppään siittä letkaan mukaan Tosin, ei siittä isoa lenkkiä tule, kun meiltä sitten lähtee mäntsälään ja sitäkautta etiäpäin? Entäs, mennäänkös vielä kotkan kautta? jos ei, niin voidaan tehdä treffit mäntsälään, ja heitän siellä kamat kyytiin.
    Kawasaki GPX 750R -89
    Kawasaki ZZR 1100 -95
    Lainaa (RIMMON @ Elo. 24 2007,08:12) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    Samaa asiaa miettinyt koko aamun, ja löytyikin jo. Ei mitään kauhea oleellista, kävin äsken hakemassa himasta ajosaappaat. *
    Muistithan mulle ottaa sen pmr:n *
    Sääli on sairautta!

Ketkä v*tun muut?

Busa L1
    Bk K-9
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (wexi70 @ Elo. 24 2007,10:20) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    Samaa asiaa miettinyt koko aamun, ja löytyikin jo. Ei mitään kauhea oleellista, kävin äsken hakemassa himasta ajosaappaat.
    Muistithan mulle ottaa sen pmr:n
    Ai sullekin piti olla? No onneks ainakin mulla on 2 varakonetta mukana, toinen on menossa bluessilla ja toinen oli tarkotus olla oma varapeli jos toi alinco tilttaa.

Mut mulla noita cobria on enemmänkin kotona, voidaan toki sanoa huoltosilakallekin että koukkaa mukaan mahdollisesti - toivottavasti niissä on akut latingissa.
    Pyörätön motoristi...

Lainaa (Jassu @ Elo. 24 2007,10:22) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    Samaa asiaa miettinyt koko aamun, ja löytyikin jo. Ei mitään kauhea oleellista, kävin äsken hakemassa himasta ajosaappaat. *
    Ai sullekin piti olla? No onneks ainakin mulla on 2 varakonetta mukana, toinen on menossa bluessilla ja toinen oli tarkotus olla oma varapeli jos toi alinco tilttaa.

Mut mulla noita cobria on enemmänkin kotona, voidaan toki sanoa huoltosilakallekin että koukkaa mukaan mahdollisesti - toivottavasti niissä on akut latingissa.
    Rimmonin piti ottaa mulle kone lainaan! Mut hyvä jos sulla on extra kapula mukana jos se ei muistanu.
    Sääli on sairautta!

Ketkä v*tun muut?

Busa L1
    Bk K-9
    Lainaa (wexi70 @ Elo. 24 2007,10:27) kirjoitti
    Lainaa (Jassu @ Elo. 24 2007,10:22) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti

Rimmonin piti ottaa mulle kone lainaan! Mut hyvä jos sulla on extra kapula mukana jos se ei muistanu.
    On meillä mukan 3 pmr:ää
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (RIMMON @ Elo. 24 2007,10:53) kirjoitti
    Mulla on nyt sit 5, et eiköhän me pärjätä
    Pyörätön motoristi...

Lainaa (Jassu @ Elo. 24 2007,10:54) kirjoitti
    On meillä mukan 3 pmr:ää *
    Noi jos ei riitä tolle reissulle niin onhan kumma! *
    Sääli on sairautta!

Ketkä v*tun muut?

Busa L1
    Bk K-9
    Lainaa (wexi70 @ Elo. 24 2007,10:58) kirjoitti
    On meillä mukan 3 pmr:ää *
    Noi jos ei riitä tolle reissulle niin onhan kumma! *
    en menis vannomaan yhtikäs mitään tällä porukalla
    Kawasaki GPX 750R -89
    Kawasaki ZZR 1100 -95
    Lainaa (Bluesman @ Elo. 24 2007,11:36) kirjoitti
    Lainaa (wexi70 @ Elo. 24 2007,10:58) kirjoitti
    Noi jos ei riitä tolle reissulle niin onhan kumma!
    en menis vannomaan yhtikäs mitään tällä porukalla
    Mua alkaa vähän jo pelottamaan

Viel muutama tunti ja sitten menox
    Yammutar
    Toivottavasti ette "pääse" ajeleen koko keikkaa sateessa. Ajattelin peesata perjantaina muutaman tunnin mutkateitä perässänne. Valitettavasti pääsin osalliseksi extreme-kosteuskertoimista eilen, vesijohto poikki ja noin 3-5 kuutiota vettä varastoon ja autotalliin . Siivous ja kaatiskeikat jatkuvat viel tän päivän.
    Huomenna toivottavasti pääsen pohjoiseen. Tän pikku v..utuksen jälkeen on sama vaikka tulis vettä ku ämpäristä

Ainakin teil on toi pmr varustus kunnossa
    Lainaa (puujahke @ Elo. 24 2007,11:49) kirjoitti
    Toivottavasti ette "pääse" ajeleen koko keikkaa sateessa. Ajattelin peesata perjantaina muutaman tunnin mutkateitä perässänne. Valitettavasti pääsin osalliseksi extreme-kosteuskertoimista eilen, vesijohto poikki ja noin 3-5 kuutiota vettä varastoon ja autotalliin . Siivous ja kaatiskeikat jatkuvat viel tän päivän.
    Huomenna toivottavasti pääsen pohjoiseen. Tän pikku v..utuksen jälkeen on sama vaikka tulis vettä ku ämpäristä

Ainakin teil on toi pmr varustus kunnossa
    eriasia, osataankos niitä sitten käyttää
    Kawasaki GPX 750R -89
    Kawasaki ZZR 1100 -95

R.I.P.
    Liittyi Aug 2005
    Vantaa
    huoltosilakka kuittaa - pmr:t pakattu Noista riittää melkeinpä 2 jokaiselle nii voitte sitte läähätellä toisillenne ihan urakalla

Mä yritän perillä jaksaa laittaa mökit valmiiks ja saunan päälle mut jos huonosti käyn niin meen suoraan möksään, vedän perseet ja röhnötän sohvalla ku tuutte perille
    Kawasaki ER-5 1998 aka Romulus 2010-2012
    Kawasaki ZX-6R 2003 (636 Ninja) aka Pimu 2012-2014
    Suzuki GSXR-600 2009 aka no name yet 2014-
    Lainaa (puuwe @ Elo. 24 2007,12:25) kirjoitti
    huoltosilakka kuittaa - pmr:t pakattu Noista riittää melkeinpä 2 jokaiselle nii voitte sitte läähätellä toisillenne ihan urakalla

Mä yritän perillä jaksaa laittaa mökit valmiiks ja saunan päälle mut jos huonosti käyn niin meen suoraan möksään, vedän perseet ja röhnötän sohvalla ku tuutte perille *
    eli tiedossa on tuo jälkimmäinen hei huoltosilakka, et viittis koukata meitin kautta, mulla kun on tuo tankkilaukku, ja se häirittee mutka ajelua aikas vittumaisesti
    Kawasaki GPX 750R -89
    Kawasaki ZZR 1100 -95

R.I.P.
    Liittyi Aug 2005
    Vantaa
    Lainaa (Bluesman @ Elo. 24 2007,12:29) kirjoitti
    Lainaa (puuwe @ Elo. 24 2007,12:25) kirjoitti

Mä yritän perillä jaksaa laittaa mökit valmiiks ja saunan päälle mut jos huonosti käyn niin meen suoraan möksään, vedän perseet ja röhnötän sohvalla ku tuutte perille
    eli tiedossa on tuo jälkimmäinen hei huoltosilakka, et viittis koukata meitin kautta, mulla kun on tuo tankkilaukku, ja se häirittee mutka ajelua aikas vittumaisesti
    No en nyt ihan välttämättä jaksais, tulee aikamoinen lenkki jos sitä kautta tuun. Koirat kontissa nii ei viittis kauheen pitkään niitä ylimääräisesti siellä pitää...

Saisko niitä mitenkään jonneki lähemmäs?
    Kawasaki ER-5 1998 aka Romulus 2010-2012
    Kawasaki ZX-6R 2003 (636 Ninja) aka Pimu 2012-2014
    Suzuki GSXR-600 2009 aka no name yet 2014-
  30.  
    Vantaalla kun kattelee taivalle niin arskahan se siellä paistelee
    Sääli on sairautta!

Ketkä v*tun muut?

Busa L1
    Bk K-9
Sivu: 4 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2345 ViimeinenViimeinen