Aika maukkaalta näytti toi uudessa Bikessä tuleva tonninen Honda Hornet... Itse olen jo ostanut ja rakentanut kivasti uutta -07 600 hornettia, mutta on semmoinen pienehkö tutina et vaihtoon menee... Houkuttaa se moottoriteho niin maan perkuleesti... Mitäs vannoutuneet Honda miehet sanovat?
Pitäis vaan yrittää ajaa ensi vuosi vielä 600:lla, muuten tulee vähän turhan kallis ostos... Hinta tuskin tippuu nois Horneteis 2 vuoden aikana kovinkaan paljoa?
Wallu
Vaihdoin juuri oman 900 hornetin bläkkäriin,kyllähän hornussa potkua riittää,mutta mun mielipide on että vitusti rumentuu... mulla oli -02,nyt alkaa olla avaruusajan muotoilua.. menee multa yliei ooo rähinän näköinen,näyttää legolta(sorry)mutta toi kuutioiden lisäys kiinnostaa,entäs tehojen nousu? Onko hajuu..?
![]()
-on samantekevää,rakastavatko he meitä,kunhan kunnioittavat.On samantekevää,vihaavatko he meitä,kunhan pelkäävät-
-Casere weold Creacum ond Caelic Finnum-
Kyllähän sitä on odoteltu. Tosin kuva on vielä photoshopviritys niin ei paljon arvoa sille. Tosiaan tekniikkapuolella kuulostaa hyvälle: 1000cc, 130-140hp ja vielä kun saisi kunnon säätömahdollisuudet alustaan niin hyvältä kuulostaa. Mielenkiintoinen tullee varmaankin olemaan pakoputkiratkaisu: ylös vai alas?
No huh, enpä osannu odottaa noin kawamaista ulkonäköä vaikka siitä jo sanottiin
E: Vanteet pistää ikävästi ohimoon
iHAN TOSI,140hp(Turder @ Elo. 04 2007,23:49) kirjoitti
?
-on samantekevää,rakastavatko he meitä,kunhan kunnioittavat.On samantekevää,vihaavatko he meitä,kunhan pelkäävät-
Juu'u. Sitähän ne kirjoitti Bikessa. Kuulemma moottoripuolella lähdetään liikkeelle 1000 CBR:n koneesta, josta huipputehoa pois ja lisää vääntöä keskialueelle. Eli sama juttu kuin esim. 900cc Hornetin kanssa. Tavoitelukemat oli siellä 140hp kantturoissa. Vääntöä löytynee päälle 100Nm.(adrenaliini @ Elo. 05 2007,04:11) kirjoitti
Toivottavasti eivät mene pilaamaan konetta äfzetyksimäisillä ratkaisuilla vaan kunnon rehellinen vääntömylly jo alhaalta asti sopivalla huipputeholla.![]()
Täähän on jo pari vuotta wanha juttu
Uusi tonninen hornetti tulee aina "ensi vuonna".
Vähän tarvii enempi faktaa kuin uus photoshop-kuva ja Suomen luotettavimman hevostoimiston... eiku prätkälehden... "uutinen".
![]()
Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
Näkyi siitä olevan artikkeleita italiassa ja muissakin maissa,netistä katselin,mitään en ymmärtänyt(wekkuli @ Elo. 05 2007,12:55) kirjoitti
eli kai se on tuotantoon tulossa,mutta tulleeko suomeen asti?
Mutta miksiköhän moottori on musta?![]()
On käytetty mustaa maalia?(adrenaliini @ Elo. 05 2007,13:14) kirjoitti
![]()
Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
Aijaa.. no nyt mä ymmärsin(wekkuli @ Elo. 05 2007,13:39) kirjoitti
![]()
Ei vaan tarkoitin että se metallisena näyttää paremmalta,toi kiiltävä musta kun paljastaa kaikki naarmut ja paskat heti,huomasin tuossa xx.sässäni(
) tuollaisen epäkohdan.. ,makuasia
![]()