Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
    eli 800 VFR FI hankintalistalla, mitä tyyppivikoja em pyörässä on ja mitä on syytä tarkistella /kysellä myyjältä
    vuosimalli -99 ja mittarissa 44 tkm
    -kiitos-
    Hölömö mutta Innokas
    Perusvarmaa tekniikkaahan tuo on mutta kannattaa katella jänniteensäädin ja lataus noin yleensä ottaen. Voi olla tosin hieman tutkinta hieman epävarmaa ilman mittausmahdollisuutta. Ajovalot ei sais himmetä / kirkastua kovinkaan selvästi kierrosten mukaan. Jos ei lataa niin selvinnee kunhan starttailee muutaman kerran ja pitää valot päällä koeajon ajan

Toinen "heikko" kohta on ohjauslaakeri. Jos rupiaa tanko "voplaamaan" kun moottorijarrulla tiputtaa vauhtia ja päästää kädet irti stongasta niin laakeri on löystymässä. Laakeria kiristämällä korjaantuu vähäksi aikaa mutta uusii aika pian. Kiristysvaraa on vähän ettei ohjaus mee liian tahmeaksi. Kuluneet renkaat ja takapainoinen kuormaus vaikuttaa myös tähän selvästi, siis pahentavaan suuntaan.

VFR vioista ja ominaisuuksista on myös kirjoiteltu paljon aikojen saatossa joten haulla löytyy paljon kaikkea mielenkiintoista.
    Mulla olis sulle tarjolla hopeinen VFR vm 2001. Sillä ajettu n. 39tkm. Varusteet: tankkilaukku, giwin takaboxi 52l, lämpökahvat ja aut.ketjurasvari. Koko pyörä hyvässä kunnossa ketjut, takakumi, öljyt ja putsarit vaihdettu keväällä. Kiiinostaako?
    Mulla on tuo -98 mallisena. Tällä hetkellä sillä on ajettuna 37 tkm, eikä siinä ole ollut muuta ongelmaa kuin tuo jännitesäädin. Ongelma alkaa akusta, ei tahdo pitää virtaa ja on seisoessaan pitemmän ajan yleensä aika tyhjä. Jännitesäädin menee ensimmäisenä ja jos sen uusii ajoissa ei muita ongelmia tule. Minä en näin tajunnut tehdä ja seuraavaksi meni käämitys. Uudet alkuperäiset maksaa maltaita, minä hommasin molemmat tuolta englannista ja maksoivat muistaakseni n. 200 puntaa.
    Muita ongelmia en ole havainnut. Hyvin on pelittänyt, ei tehokas raketti, mutta kyllä silläkin kortin saa pois jos ei siitä tykkää.

Osta pois, mukava pyörä.
    Mulla on -99 mallinen ajettu tähän mennessä n.72tkm ja ainoa varsinainen vika mikä on ollut on juuri ohjauslaakerit. Vaihdoin niitä viime kesänä muistaakseni. Muuten ei ole vaihdettu kun kulutusosia: jarrupalat,ketjut+rattaat jne. Hyvä peli muuten
    Lainaa (Miksuu @ Elo. 02 2007,09:23) kirjoitti
    Mulla olis sulle tarjolla hopeinen VFR vm 2001. Sillä ajettu n. 39tkm. Varusteet: tankkilaukku, giwin takaboxi 52l, lämpökahvat ja aut.ketjurasvari. Koko pyörä hyvässä kunnossa ketjut, takakumi, öljyt ja putsarit vaihdettu keväällä. Kiiinostaako?
    moro.
    miksei kiinnostaiskin,myin juuri tupla x:n pois ja sain kylkiäisinä 6satasen cebarin.Ota tuo kusiainen vaihdossa ja kerro paljonko tarvit euroja mausteeksi.Jos edelleen tunnet myyntihaluja,niin laitapa joku mojova kuva VFR:stä tulemaan...
    kts. nettimoto ID:498443.
    Hölömö mutta Innokas
    Nuo VFR:n tyyppiviat ovat aika harvoin uusivia ja kohtuuedukkaasti korjattavia, aika varma ostos siis. Katso miten sitä on pidetty, onko huollettu, kolaroitu, korjailtu jne.
  8.  
    Lainaa (xxhondaxx @ Elo. 02 2007,14:38) kirjoitti
    Lainaa (Miksuu @ Elo. 02 2007,09:23) kirjoitti
    moro.
    miksei kiinnostaiskin,myin juuri tupla x:n pois ja sain kylkiäisinä 6satasen cebarin.Ota tuo kusiainen vaihdossa ja kerro paljonko tarvit euroja mausteeksi.Jos edelleen tunnet myyntihaluja,niin laitapa joku mojova kuva VFR:stä tulemaan...
    kts. nettimoto ID:498443.
    Tilanne on vähän huono kun lähen opiskelu-vaihtoon niin en tee pyörällä mitään. Eli ihan rahoiksi pitäis laittaa. Mutta täytyy sanoa vifferin omistajana, että on kyllä varma/huoleton peli. Ajallaan tehdyt huollot kertoo aika paljon.