Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
    Aika maukkaalta näytti toi uudessa Bikessä tuleva tonninen Honda Hornet... Itse olen jo ostanut ja rakentanut kivasti uutta -07 600 hornettia, mutta on semmoinen pienehkö tutina et vaihtoon menee... Houkuttaa se moottoriteho niin maan perkuleesti... Mitäs vannoutuneet Honda miehet sanovat?

Pitäis vaan yrittää ajaa ensi vuosi vielä 600:lla, muuten tulee vähän turhan kallis ostos... Hinta tuskin tippuu nois Horneteis 2 vuoden aikana kovinkaan paljoa?
    Wallu
    Vaihdoin juuri oman 900 hornetin bläkkäriin,kyllähän hornussa potkua riittää,mutta mun mielipide on että vitusti rumentuu... mulla oli -02,nyt alkaa olla avaruusajan muotoilua.. menee multa yli ei ooo rähinän näköinen,näyttää legolta(sorry)mutta toi kuutioiden lisäys kiinnostaa,entäs tehojen nousu? Onko hajuu..?
    -on samantekevää,rakastavatko he meitä,kunhan kunnioittavat.On samantekevää,vihaavatko he meitä,kunhan pelkäävät-

-Casere weold Creacum ond Caelic Finnum-
    mun silmään näyttää turhan paljo z-kawalta... :/
    no bike :'(
    Kyllähän sitä on odoteltu. Tosin kuva on vielä photoshopviritys niin ei paljon arvoa sille. Tosiaan tekniikkapuolella kuulostaa hyvälle: 1000cc, 130-140hp ja vielä kun saisi kunnon säätömahdollisuudet alustaan niin hyvältä kuulostaa. Mielenkiintoinen tullee varmaankin olemaan pakoputkiratkaisu: ylös vai alas?
    No huh, enpä osannu odottaa noin kawamaista ulkonäköä vaikka siitä jo sanottiin

E: Vanteet pistää ikävästi ohimoon

Lainaa (Turder @ Elo. 04 2007,23:49) kirjoitti
    Kyllähän sitä on odoteltu. Tosin kuva on vielä photoshopviritys niin ei paljon arvoa sille. Tosiaan tekniikkapuolella kuulostaa hyvälle: 1000cc, 130-140hp ja vielä kun saisi kunnon säätömahdollisuudet alustaan niin hyvältä kuulostaa. Mielenkiintoinen tullee varmaankin olemaan pakoputkiratkaisu: ylös vai alas?
    iHAN TOSI,140hp ?
    -on samantekevää,rakastavatko he meitä,kunhan kunnioittavat.On samantekevää,vihaavatko he meitä,kunhan pelkäävät-

Lainaa (adrenaliini @ Elo. 05 2007,04:11) kirjoitti
    iHAN TOSI,140hp ?
    Juu'u. Sitähän ne kirjoitti Bikessa. Kuulemma moottoripuolella lähdetään liikkeelle 1000 CBR:n koneesta, josta huipputehoa pois ja lisää vääntöä keskialueelle. Eli sama juttu kuin esim. 900cc Hornetin kanssa. Tavoitelukemat oli siellä 140hp kantturoissa. Vääntöä löytynee päälle 100Nm.

Toivottavasti eivät mene pilaamaan konetta äfzetyksimäisillä ratkaisuilla vaan kunnon rehellinen vääntömylly jo alhaalta asti sopivalla huipputeholla.
    Täähän on jo pari vuotta wanha juttu

Uusi tonninen hornetti tulee aina "ensi vuonna".
    Vähän tarvii enempi faktaa kuin uus photoshop-kuva ja Suomen luotettavimman hevostoimiston... eiku prätkälehden... "uutinen".
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
    Lainaa (wekkuli @ Elo. 05 2007,12:55) kirjoitti
    Täähän on jo pari vuotta wanha juttu

Uusi tonninen hornetti tulee aina "ensi vuonna".
    Vähän tarvii enempi faktaa kuin uus photoshop-kuva ja Suomen luotettavimman hevostoimiston... eiku prätkälehden... "uutinen".
    Näkyi siitä olevan artikkeleita italiassa ja muissakin maissa,netistä katselin,mitään en ymmärtänyt eli kai se on tuotantoon tulossa,mutta tulleeko suomeen asti?
    Mutta miksiköhän moottori on musta?

Lainaa (adrenaliini @ Elo. 05 2007,13:14) kirjoitti
    Mutta miksiköhän moottori on musta?
    On käytetty mustaa maalia?
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
  12.  
    Lainaa (wekkuli @ Elo. 05 2007,13:39) kirjoitti
    Lainaa (adrenaliini @ Elo. 05 2007,13:14) kirjoitti
    Mutta miksiköhän moottori on musta? *
    On käytetty mustaa maalia?
    Aijaa.. no nyt mä ymmärsin Ei vaan tarkoitin että se metallisena näyttää paremmalta,toi kiiltävä musta kun paljastaa kaikki naarmut ja paskat heti,huomasin tuossa xx.sässäni( ) tuollaisen epäkohdan.. ,makuasia