Tuossa ihmetytti mistä kummasta johtuu uuden pyörän resonointiääni mittariston paikkeilla kun kierrokset ovat välissä 3-4 krpm. Tuli kiristettyä mittarin ruuveja ja plexin ruuveja muttei ongelma poistunut. Nyt poistu, koska se johtuikin avaimesta joka pääsee liikkumaan lukkopesässä aiheuttaen resonointiäänen. Siispä esitänkin nyt oikein vanhan kansan, vanhan liiton, vanhan hyvän ajan ratkaisun tähän ongelmaan.
Olkaa hyvä.![]()
ZX-6R 2007 ex
ZX-10R 2007 ex
Husqvarna wr 250 2001
Perkule. Mulla on ollu täysin samaa ongelmaa 6r kanssa. Jos toi on se vika ni halleluja!!!!!!!!!! Olen hakenut nimittäin vikaa kissojen ja koirien kanssa...
![]()
![]()
![]()
ZX-6R 2005 --> GSX-R 1000 K8
Kävin tossa vielä ajamassa 50 km lenkin ja eipähän pärränny yhtään. Mysteeri selvitetty. Eipähän vika ole juurikaan haittaava tai vahingollinen koneelle, mutta onpahan korjattu. Kiitän
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ZX-6R 2005 --> GSX-R 1000 K8
Minä löysin vian satovissa työkalurullasta. Nyt tavarat nätisti pakatta ja eipä kilise ja rämähtele etupää. Tämän kaiken selvitin ilman huollon apua. Mitä siihen sanotte.![]()
Kahteen asiaan maailmassa ei voi luottaa, eli mennään vaan yhdelle ja minä vaan kokeilen vähän sormella.
Sinun puheet on kuin Iitan pieru, puolet paskaa.
heh. aika patentti. kokeillaan.
ex # 1. ´04 <span style='color:#FDD017'>SV</span> 650S 2005-2007
ex # 2. <span style='color:#00FF00'>Kawasaki</span> ´05 ZX-6R 2007-...<span style='color:#0000FF'>"21"</span>
# 3. BMW<span style='color:#FF0000'>S</span><span style='color:#0000FF'>1000</span>RR