Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
    Kuinka moni tyrkkää koko 10tkm vaihtovälin ilman ylimääräistä vaihtoa?
    GSX-R 1000 K9
    Vaihtelen öljyt ja alkuperäisen suodattimen 5000 km:n välein, vaikka ohjekirja sanookin vaihdon olevan tarpeen vain 10000 km:n välein...
    -Jos olet päättänyt, niin pidä päätöksesi-
    Minä myös täydet, jollei jonkun reissun takia tarvitse aikaisemmin vaihtaa.
    K 1100 RS
    K 1200 GT
    http://www.moysa-mc.com
    Ohjekirjan mukaan eli vaihto kymppitonnin välein. Uskon että pyörän valmistaja on testannut pyörän pikkuisen kovemmissa olosuhteissa kuin missä itse ajelen. Tosin jos käyttäisin jotain telvakkia niin vaihtaisin varmaan useammin.
    Taivas saa odottaa
    Vaihdan sen 6tkm välein minkä valmistaja on ohjeeksi antanut. Voisi varmaan ajaa 10tkm:kin huoletta. (Yamahallahan tuo muuttui joissain malleissa 6->10tkm ilman muutoksia itse pyöriin.) Tosin tänä kesänä on ollut niin vähän aikaa mopoiluun, että ellei loppukesä tuo muutosta tilanteeseen joudun vaihtamaan talveksi öljyt ilman että saan tuon 6tkm edes täyteen.
    Retired
    Radalla vierailun takia vaihdan useimmin
    Mitä?
  8.  
    nykyöljyillä ei 10tkm ajaminen ole kyllä ongelma, jos siitä ei aja radalla 8tkm. tällöin kannattaa ehkä vaihtaa useammin.
    se onkin sitten eri asia josko on viisasta kausihuollossa vaihtaa öljyt joka kerta ennen ku mopon tallista taas ajoon ottaa talven jälkeen riippumatta onko se 10tkm nyt täysi vai ei.
    henk koht mielestä se sataisen sijoitus (öljyt + suti + vaiva) vaikka joka kevät ei ole kallista ja voi sitten ainakin hyvillä mielin ajella
    Yamaha FZ1-N -07

www.salonen-motorsport.fi