Aikuiset ihmiset harrastavat omia juttujaan naapureille poseeraamatta.(jaket @ Elo. 12 2007,10:13) kirjoitti
Kylän tehokkainta tai ainakin nopeinta kyykkyä ei välttämättä nakkikopilla näy sen vuoksi, että se siirtyy Kemoraan pakun kyydissä.
Sateenvarjon turvin pysyy sateen yllättäessä kuivana, olipa Freudilla kuinka kakkainen fantasia tahansa.
CB500 -> Bandit 1200S -> BMW R1150RT -> Honda Pan European
moposivut: www.elisanet.fi/hannu.hietalahti
ikä tuo varmuudentarvetta, turvallisuudenhalua, ken elää - näkee - barbin. toivottavasti ei kuitenkaan klaus barbieta. hitsivie, mähän oon parhaassa pannaani-iässä just nyt. onko wingikuskit sitten vielä vanhempia? entäs bemaristit? pannarin kanssa ihan samaa luokkaa varmaan.
Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!!)
Älä stressaa.(Skeleton @ Elo. 04 2007,12:52) kirjoitti
Kaverini on juuri saman ikäinen ja Pannarikin on samaa vuosikertaa...että et ainakaan ihan ainut oo.![]()
Viisas pääsee vähemmällä!
Ot, mutta 38 v ja henkinen ikä 31 ja toivottavasti siinä pysyy, ja ensi kerralla kun menee mopokauppaan niin täytyy aina kysyä että mikä vehje sopii mulle, siis henkisesti kolmikymppiselle *![]()
Kawasaki H2 SX SE ja Mv Agusta Brutale dragster rr -16
eihän moottoripyöriä pitäisi edes myydä alle 50v. sitä vartenhan ovat ne alle 50cc vehkeet. onhan tupakissa ja viinassakin ne ikärajat. just, arvasit, olen 58v.
mutta kysymys: opin bmw:n kanssa, että on olemassa yksi myllymaan repa, joka osaa ainakin vanhemmat bmw:t kuin tyhjää vaan ja vielä tekijänäkin luotettava. kuka tai mikä on se hondamies, jolle voisi viedä st1100 -95 ( abseineen sun muineen ) hoitoon, tarvittaessa? pääkaupunkiseudulla + 100km
niin ja, tekisi mieleni vaihtaa voiteet kardanissa, ym ( eli, ne spoorit ), mutta kun takahaarukan irroittamiseen tarvitaan erikoistyökalu. yksi onneton lukitusmutterin tapainen ei irtoa kuin tietynlaisella holkkiavaimella. vai irtoaako? onko teillä muilla kotonaroplaajilla kokemusta tältä alueelta.