Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 35:sta
    Rupesi sitten mietityttämään että minkä ikäistä on Pannareiden kuskit, ja voihan siihen pistää myös apukuskinkin iän?

Itse olen 33-v. ja vaimo on "hiukan" nuorempi.
    shadow ja pannari vaihdettu henkilöautoihin ja matkailuauto on nyt niiden korvike.
    No ei se mikään "pappamopo" ole...Itse 43v ja vaimo 42v.
    Macce

http://www.mkkv.fi/
    https://www.facebook.com/Somethingbluetrio/

ex. BMW K1300S -14
    ex. BMW K1300S -12
    ex. Triumph Trophy SE -13
    ex. BMW K1200R Sport -08
    ex. Honda ST1300 -07
    ex. Suzuki M800 -07
    No 48v on tähän mennessä siunaantunut. Tiedä häntä pappa-moposta, mutta pyörä ei ole mikään matkasportti ja siinä mielessä ei ehkä ihan mieleinen mopo niille nuoremman polven edustajille, joilla on vielä tarvetta räväytellä ja ajella hieman urheilullisemmin. Vrt. esim. FJR tai Kawan GTR 1400
    Mikään ei ole niin tärkeää kuin moottoripyöräily, eikä sekään ole kovin tärkeää. www.j-helin.net
    Pani ja muut tämän luokan pyörät, varsinkin uusimmat vuosikerrat, ovat joko kokeneilla kuskeilla tai sitten rahakkailla vasta-alkajilla. Varsinkin FJR, jonka olen itse leimannut rahamiesten peruspyöräksi.
    Stelvio NTX ´12
    V 650 NTX
    Tuareg 600 Wind
    CB 250 RS ´81 2x´82 ja ´83
    RD 250 LC
    Pegaso 650 Trail
    K 75
    R 45
    Nyt 46, pannarin ostaessani olin 42.

Edit: Teillähän on kaikilla uuden korimallin pannarit, alkaa ihan hävettää oma(n) vanhuus

Punainen Honda ST1100 PanEuropean -97 -> Lue: Heterosohva!
    46v enkä mie oo mikään vanha!
    Nyt olen 43 v *ja vaimo 43 v myös.Pannari ollut perheenjäsen 4 vuotta. *
    Pannari vuosimallia-92 *
    45-vuotta on minullakin ikää..siis suhteellisen keski-ikäinen edustaja keski-ikäisessä porukassa
    Minä aloitin Pannarilla ajon 35 -vuotiaana, kun huomasin joka kesä lomamatkan suuntautuvan Suomen rajojen ulkopuolle. Nyt Pannarilla on ajettu jo 158 000 km:a ja hankin äskettäin myös uudemman mallin, jolla olen ajellut noin 2000 km:a. Mainio matkapeli, jota käytän myös pääasiallisena kulkuvälineenä kesäisin.
    Tunturista se alkoi, sitten CB 125, CB 350, T 500, XJ 650, GSX 750, GSX 750, XJ 900, ST 1100, 2007 ST 1300 ja nyt Triumph Trophy 1200 SE Launch pack
    Tänä kesänä pannari alle. Ikää on 33 v ja emolla vuosi enemmän. Kyllä ovat töissä sitä mieltä että ukkoontumaan olen alkanut.
    Höh, enkä ole. mukavuudenhaluinen kylläkin
    15000 kesässä joten on se vaan mukavaa ajella keppivetoisella v4 matkajuhdalla, eikä kyykyllä.
    57 enkä ole mikään vanha.12th vuodessa. 5th euroopassa. Rouva mukana 55.
    jokainen pannarikuski on henkisesti 50:nen.
    we cannot tolerate zero tolerance!

BMW R1200GS & Speed triple 1050
    Lainaa (jaket @ Elo. 06 2007,12:31) kirjoitti
    jokainen kilokyykkykuski on henkisesti 14-v.
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Köpi @ Elo. 06 2007,12:38) kirjoitti
    Mitäs me matkavessailijat sit?
    Pyörätön motoristi...

Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
    Onhan täällä muitakin "miehen ikään" ehtineitä joten pannaan omakin sekaan: 53 vuotta.
    Taitaa tosiaan olla niin että enemmistö Pannarikuskeista on lähempänä 50 tai 60 kuin 40 vuotta!? Ja voipa tuolla talouspuolellakin olla asiaan vaikutusta?
    Mä vaan ajelen . . . . . ajelen . . .Transalp 700
    Lainaa (Jassu @ Elo. 06 2007,13:20) kirjoitti
    Mitäs me matkavessailijat sit?
    Tilanteen mukaan mitä vaan. * Eilen tossa pulkkilanharjulla meni edellä panari kuski "komeessa" nahkarotsissa piiiiiiiiitkät hapsut hulmuten. Anteeks vaan jos satut lukemaan, mun mielestä oli hiukan koomisen näköinen yhdistelmä. Rotsi ois sopinu paljon paremmin johonkin customiin kun matkamopoon, mun mielestä. *
    Vastaanpa hondamieheni puolesta että 46 v. Pannarilla on ikää vasta vajaat pari kuukautta. *
    CBF600SA
    "There are too many people and too few human beings."
    Miksi olit niin armelias, itse olisin laittanut että 60

Kilokyykkykuskeista en sano mitään kun en ole itse sellaista koskaan kokeillut.
    Lainaa (xs2jammu @ Elo. 06 2007,15:00) kirjoitti
    Jaa olet "kokeillut" siis vain pannarikuskeja?
    Lainaa (Kake3 @ Elo. 06 2007,18:44) kirjoitti
    Lainaa (xs2jammu @ Elo. 06 2007,15:00) kirjoitti
    Jaa olet "kokeillut" siis vain pannarikuskeja?
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
    Kyllä se Pannari on keski-ikäisten miesten peli, kuskien keski-ikä tällä hetkellä 45 vuotta, täällä maalaispitäjässä on lisäkseni 2 muuta Pannarikuskia, he ovat juuri 45-50 vuotiaita.

Kai minä sitten olen henkisesti jo viiskymppinen.

shadow ja pannari vaihdettu henkilöautoihin ja matkailuauto on nyt niiden korvike.
    Hep!

Täällä ainakin yksi. Eikä siinä edes kaikki, vaan lisäksi olen ollut sellainen jo noin parikymppisestä lähtien. Saadessani aikanaan ainutkertaisen tilaisuuden hankkia verovapaa auto, hommasin 27 vuotiaana...Volvo 740:n.

Kiva pirssi, joka oli ensin aikansa komea tuontiauto isolla ruiskukoneella, sen jälkeen käytännöllinen perheauto vauvojen kanssa, sittemmin tilava urheiluauto (meidän perheemme urheilu on laskettelu, joten ajoneuvo jossa ei ole mukavasti tilaa neljälle suksineen EI VOI OLLA urheiluauto) ja toiseksi viimeisessä roolissaan perheen kakkosautona minun käytössäni. Nykyinen rooli on kesäisenä harrasteautona osa-aikaeläkkeellä viime syksystä lähtien.

Tänä kevään minulle uudella 2004 mallisella Pannarilla ajellessa on tullut vähän sama tunne perille saapumisesta kuin Volvo Concessionairesilta Lontoosta lähtiessä. Tämä se on, tätä minä olen hakenut kaikki nämä vuodet! Aiemmin joka vaihdossa on merkki vaihtunut, mutta nyt en oikein ymmärrä miksi haluaisin yleensäottaen ollenkaan vaihtaa yhtään mihinkään.

Et varmaan edes tajunnut, kuinka kamalaksi keski-ikäisyyden oireet voivat äityä meillä kroonikoilla, joilla keski-ikää on kaikki 19 ikävuodesta alkaen? Siis että äijä ajaa vuorotellen matkasohvalla ja Volvolla, eikä edes näe asiassa mitään ongelmaa

Ja aina vaan pahenee, nimittäin tuo jokaisen meille tulevan pyörän takapenkiltä koeajava ja omasta valinnastaan uudemmalla Volvolla ajava vaimo on ollut samanlainen niin kauan kuin hänet olen tuntenut. Eli olen siis seurustellut 22-vuotiaana henkisesti viisikymppisen kanssa

Se hyvä puoli tässä tosin on, että vuosi vuodelta alkaa näyttää yhä enemmän omalta itseltään.
    CB500 -> Bandit 1200S -> BMW R1150RT -> Honda Pan European
    moposivut: www.elisanet.fi/hannu.hietalahti
    Pannari on 14 vuotta vanha ja kuski 44 v nuori.
    No, se on sitten vaan VOE VOE
    Lainaa kirjoitti
    Siis että äijä ajaa vuorotellen matkasohvalla ja Volvolla, eikä edes näe asiassa mitään ongelmaa
    *

Täällä 46v

http://kotisivu.dnainternet.net/hm69/kuvat/DSC00010.JPG
    Pannari maistuu makeelta!
    Ite oon jo kypsässä mopo iässä, vaikka kilokyykyllä ajan mutta samaa mieltä oon kypsymättömyydestä. Pakko päästellä välillä, se on mukavaa kun olisit huvipuistossa.
    Huomenna käyn ostamassa REINOT.

Eipä sitä lapsena tienny miten mukavaa aikuisena voi olla.
    REINOT olleet jo monta vuotta. Pannaria ei koskaan, FJR pari vuotta ja runsas vuosi takaperin se vaihtui K12S:ään. Ikää nyt 49v. Analysoikaapa tätä. Noista aikaisemmista avautmisista en osannut itse tehdä juuri mitään johtopäätöksiä, paitsi, että jos matkapyöräilee on mukavinta, että on matkapyörä
    Tähänkin on olemassa testi, jolla voi asian tarkistaa: Testaa henkinen ikäsi *

Edit: 21-vuotias sielu 46-vuotiaassa ruumiissa...

Punainen Honda ST1100 PanEuropean -97 -> Lue: Heterosohva!
    Mielenkiintoinen, 27 testistä <=> 48 v. Miten tähän pitäisi suhtautua, onkohan tämä nyt ns. positiivinen asia
    Tästä voisi vetää johtopäätöksen, että pitää vaihtaa vaimo myös 27 vuotiaaseen... . Jaa mutta sellainen voi olla henkisesti 7 v.
    Mikään ei ole niin tärkeää kuin moottoripyöräily, eikä sekään ole kovin tärkeää. www.j-helin.net
    kyllä tuossa kyykkyjutussa voi olla totuuden siemen. Kilokyykky mentaliteettiinhan kuuluu idea, että omistaa kylän tehokkaimman mopon. mitä muut ajattelee on siis tärkeätä. tyypillistä 14 vuotiaan ajatusmaailmaa.

Lisäksi fyysinen epämukavuus ei haittaa kunhan mopo on kylän tehokkain. tärkeämpää on se, että väritys on valentino rossin tms.

tietysti pyöriä löytyy valtavasti erilaisia, ja niistä on kiva valita omansa aina kyseiseen ikäänsä sopivasti.
    we cannot tolerate zero tolerance!

BMW R1200GS & Speed triple 1050
  30.  
    Itse 49 v ja Ruustinna vähän nuorempi.
    Pannarilla ajeltu vuoden päivät. Vuodessa tulee +20tkm.
    Ajeltu on vuodesta 2001 ja menossa neljäs pyörä.
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen