Eli jompi kumpi on hankinnan alla, mutta en osaa päättä
Kertokaa hyvät ja huonot kokemukset mopottimista
Vuosimalli olis 2003 ja etiä päin![]()
Lahjattomat treenaa
Jäävi olen tietty kommentoimaan, mutta SV on kiva, kevyt, ketterä ja siinä on luonnetta (V2) jos olis rahnastoo niin 650 vaihtus 1000cc samanlaiseen tai johkin muuhun V2seen...
Kuskaa toi 650kin tällästä vanhempaa setää ihan tarpeeks ;)
T
Jussi
---
"Jääkiekko on raju peli. Osallistumalla peliin pelaaja hyväksyy siihen liittyvän tapaturmavaaran"
SV (en siis vedä paljoa kotiin päin), Bandiittia, etenkin uutta on sanottu moottoriltaan melko tylsäksi, ja väännön puutteesta on valitettu. SV:stä on esim. eräässä testissä sanottu, että koeajaja saa mutkatiellä SV:llä paremmat kiksit, ku ZX6R:llä ;).
e: ja painoero: SV painaa tyhjänä n.167kg, bandiitti muistaakseni +190....
Jep, tuo SV:n keveys ja V2 kone on plussia minunkin mielestä
Vaimokin vois välillä ajella
kuskin ja matkustajan penkkien korkeusero vaan mietityttää
Olis kuitenkin tarkoitus ajella poika 6V kyydissä, tänä kesänä voinut oman RF:n kanssa kyyditykset unohtaa, kun poika joutuu makaamaan miun selkää vasten
Vaimon virago on sitten toimittanut mun ja pojan matka pyörän virkaa (aika tylsä mopo ajella...)
Vielä pari lisäkysymystä:
1. Onko SV:n tekniikka pelittänyt niinku suzukit yleensä (muuten hyvin, paitsi 2-vaihe tippuu pois jos riuhdottu väkisin pesään)
2. Onko kukaan laskenut alustaa SV:stä?
Jos vaimoa varten tarvii laskea vähäsen, (koiranluut saan kyllä koneistettua itsekkin)
Lahjattomat treenaa
Moi ! Ainakaan mulla ei tipu mikään vaihde pois. Ja Iloisesti on mennyt 20 tkm...ei minkäänlaisia ongelmia. Ei ole kuskin ja takapenkkiläisen kohdalla merkittävää eroa. Itse olen 7-vuotiasta poikaani ajeluttanut. Ylettyy jalat tapeille ja pysyy kyydissä.(Juikka @ Elo. 03 2007,09:46) kirjoitti
Suosittelen (Eikä tässä ole, niinkuin ei muillakaan vessan omistajilla, kotiinpäin vetoa )
SV hän on perusmatala....mutta ei ole mua häirinnyt (183 cm)
Et tu, Brute
- Ducati Multistrada 1200 S Touring - 2012
Itselläni on ollut sekä vanhempi sv, että nyt tämä uudemman mallinen -03. Ei mitään ongelmia kummassakaan koskaan.
v2 on tosi mahtava ääniltään, sekä käytökseltään muuten. Äänenvaimentimen vaihto toi kunnon pörinät esille.
suosittelen sv:tä, tätä toista mallia en tunnekaan ollenkaan. Rivikoneeseen ei taida enää olla paluuta.
Suzuki DL V-STROM 650 -05
Vespa PX125 -85
Pappatunturi -85
Vespa LX125 -05
Suzuki SV 650 S -03
Suzuki SV 650 S -02
Yamaha XJ600 Diversion -94
Multa kans SV:lle pisteet. Kyllä toi V2 kone on luonteeltaan paaaljon mukavampi kuin tylsä rivikone![]()
Ja SuperVessaan saa myös paljon erinäköistä "tuuning" palikkaa kiinni (bellypan, hugger, undertray yms). Bandiiitista en tiiä.
Suzuki SV 650 S
No hyvä että pojan kans pystyy ajeleen(Villevalle @ Elo. 03 2007,10:18) kirjoitti
Kyllä tuo SV oli heti ykkös vaihtoehto
Bandiitteja olen ajellutkin, mutta SV:stä ei ole omia kokemuksia.
Jotenkin tuo V2 kuitenkin on alkanut kiinnostamaan...
Jos rahaa olisi, niin RSV tuono tai 900 monsteri kiinnostaisi, mutta kyllä suzuki jotenkin vaan herättää luottamusta enemmän
Onko muuten mitä eroja ennen ja jälkeen 2003 malleilla, muuta kuin katteissa?
Ja itse olen 187 cm pitkä, että mulle korkeus ei ole ongelma, mutta vaimo taas... ajelkoon viragolla
Lahjattomat treenaa
Katteiden alla on -03 mallista eteenpäin ruisku ja oli niissä kai jotain muitakin eroja jousituksessa tai jotain. :P Hakua käyttämällä SV:stä löytää ihan kivasti perustietoa .orgista ja http://sv650.org auttaa, jos lontoo on hanskassa.(Juikka @ Elo. 03 2007,11:18) kirjoitti
Edit: Kirotushärö...
Suzuki SV650S -05
"Ristuksen motoristit!"
MotOrg ry:n 500. jäsen vm 2007.
Itellä on kokemusta -99 650 SV :stä ja oli hyvä pyörä.
Helppo ajettava, koska ei niin äärimmäisen twini, ainakaan tuolloin.
Uudempia en ole kokeillut.
Meni kivasti kaksi päälläkin.
Ruisku varmaan on tuonut tehoa lisää ja sliparin laittamalla saa ne äänetkin kuntoon.
Ehdottomasti SV ennemmin, kuin joku GSX-F.
Mites ois toi monsteri? Ihan yhtä hyvin nekin kestää ja huolto ei ole sen kalliimpaa, kuin Suizassakaan.
Mulla on 2000 SV - kohta 60tkm mittarissa eikä mitään vikaa.
Eteen on vaihdettu tukevampi keula ja lisäksi Akran putki - eli ne perusjutut on kunnossa. Hyvin tuolla kyllä menee... Lisäksi tuntuu helpolta huoltaa ja varaosat on edullisia.
Meillä alkaa nyt putkiremontti ja se saattaa pakottaa pistämään pyörän myyntiin. Hatuttaa jo nyt, tuossa olisi pyörää kyllä pidemmäksikin aikaa. Tekisi mieli laitella bugspoileria ja huggeria, mutta toisaalta silmä on nyt jo tottunut niin, ettei niitä oikein edes kaipaa.
Sunnuntaina rengastielle reissuunLoma alkaa n. 4h päästä!
![]()
Kyllähän se SV:n V-kone on paaaaljon hauskempi ja väännökkäämpi kun banditin rivari
muuten en osaa juuri mitään kyseisistä pärristä sanoa...itse valitsisin SV:n![]()
-08 Kawasaki ZX-6R
-07 Honda Hornet 600 (ex)
-99 Suzuki GS 500 (ex)
juu, se uus SV650 on oikeastaan ihan eri mopo. kone on sama, tehoa ja vääntöä samanverran ku kaasari pelissäkin. minusta tuo vanhempi malli on kyllä hienompi (en siis taaskaan vedä kotiin päin(rikke @ Elo. 03 2007,12:09) kirjoitti
).
Itse valitsin 600 banditin, GSX-F:n ja Hornetin väliltä SV:n. Hornetti olisi ollut omalle kropalle parempi, mutta tunnepuoli ratkaisi SV:n hankinnan. Banditilla en edes itse asiassa ajanut.
Tunnepuolen lisäksi vaikutti ketteryys ja keveys sekä ruiskutekniikan kone. Ei ole kaduttanut, ainoa asia mikä "haittaa" on 187 cm "pitkän" kuskin polvien puutuminen matkaa ajettaessa, eli itseni on about tunnin puolentoista välein pidettävä jaloittelutauko.
----------------------
Suzuki SV650S -06
Määränpäätöntä vaellusta ilman tuloksellista toimintaa...
Sama "vaiva" ollut mullakin melkein kaikilla pyörillä.(Wiltsu @ Elo. 03 2007,17:12) kirjoitti
Joku allround mopo vois olla semmonen, jossa ei polvet puudu.
Juha S:lle, mun mielestä tuo uudempi SV on paaaaljon hienomman näköinen, mutta kauneus on katsojan silmässä
![]()
Lahjattomat treenaa
on on, miu kultaa voi käydä katsomassa omat mopot osiossa, ja sitten rakastua siihen(Juikka @ Elo. 03 2007,20:45) kirjoitti
.... kaikkea sitä kännissä kirjoittelee
...