Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
  1. #1
    Eli kiksu antaa vikakoodia suuttimista, tauluun tulee siis C32, C33, C34 ja C35. Koodit ilmenevät etenkin kun vahingossa lipsahtaa rajoittajalle.
    Pyörässä on power commander 3, joten onko vika mahdollisesti siinä, sillä sehän muuttaa suuttimien aukioloaikoja? Ja pyörä on penkissä säädetty.
    Joten mikäs neuvoksi?
  2. #2
    Mulla teki ihan samaa plus lisäks sammuili kesken ajon. Aikansa hain vikaa ja se paikantui powercommanderiin. Vielä en ole saanut selville onko vika jossain softassa vai meneekö yksikkö roskikseen. Nykäse pc irti niin alkaa pelittämään.
  3. #3
    Lainaa (jarrarit @ Elo. 02 2007,08:42) kirjoitti
    Nykäse pc irti niin alkaa pelittämään.
    Ihan tommonen ratkaisu ei ollut mielessä...
  4. #4
    Lainaa (Hanza @ Elo. 02 2007,19:36) kirjoitti
    Lainaa (jarrarit @ Elo. 02 2007,08:42) kirjoitti
    Nykäse pc irti niin alkaa pelittämään.
    Ihan tommonen ratkaisu ei ollut mielessä...
    Näin se vaan on. Eikä ole ihan ensimmäinen PC joka tuota tekee...
    +200 mph & +100 m/s Club Finland
    Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
  5. #5
    Lainaa (jarim @ Elo. 02 2007,20:28) kirjoitti
    Lainaa (Hanza @ Elo. 02 2007,19:36) kirjoitti
    Lainaa (jarrarit @ Elo. 02 2007,08:42) kirjoitti
    Nykäse pc irti niin alkaa pelittämään.
    Ihan tommonen ratkaisu ei ollut mielessä...
    Näin se vaan on. Eikä ole ihan ensimmäinen PC joka tuota tekee...
    Onko tuohon olemassa lääkettä? Olen ollut Dynojettiin yhteydessä. Kerroin heille tuosta ropleemasta ja he pyysivät minua tarkistamaan mikä firmware sinne on asennettu. Eli onko toivoa vai nakkaanko roskikseen?
  6. #6
    Ja siis onko toi joku yleinen vika kaikissa commandereissa, vai onko mulla nyt vaan joku "viallinen" yksilö? Ja vika olisi siis commanderissa, ei kartassa mikä siellä sisällä on?
  7. #7
    Viallinen yksilö lienee teillä molemmilla ja veikkaisin enemmän "HW-vikaa" kuin softavikaa. Itsellä ei ole PC3:sta ollut niin en tiedä kuinka noiden viallisten kanssa on käynyt. Joka tapauksessa vika tarkoittaa siis sitä että ECU:n mielestä yhteys injektoreihin on katkennut.
    +200 mph & +100 m/s Club Finland
    Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
  8. #8
    Just just... Eli rautapuolella vika olis, ajattelin vaan että jos vikakoodit johtuis säädöistä. Yks frendi autopuolelta jutteli että se olis saanut suuttimista vikakoodia, kun on säädellyt niiden aukioloaikoja.
  9. #9
    Pienen selvittelyn jälkeen vaikuttaa siltä, että uudemmissa tuplasuuttimellisissa malleissa tuota esiintyy melko paljon, koska commanderi ohjaa vain neljää suutinta. Ja tuohon on saatavissa dynojetilta fix-tiedostoa, jolla vika korjaantuu, mutta se ei ilmeisesti kyllä auta noihin neljän suuttimen vehkeisiin...
    Voiskohan se vika olla suuttimissa?
  10. #10
    Lainaa (Hanza @ Elo. 08 2007,11:43) kirjoitti
    Pienen selvittelyn jälkeen vaikuttaa siltä, että uudemmissa tuplasuuttimellisissa malleissa tuota esiintyy melko paljon, koska commanderi ohjaa vain neljää suutinta. Ja tuohon on saatavissa dynojetilta fix-tiedostoa, jolla vika korjaantuu, mutta se ei ilmeisesti kyllä auta noihin neljän suuttimen vehkeisiin...
    Voiskohan se vika olla suuttimissa?
    En usko, että vika olisi suuttimissa. Saa meinaan melkoisen tukossa olla jotta antaa vikakoodia. Ja ei noita rikkikään ole mennyt, ainakaan minun kuulemani perusteella.
    Helpoimmalla selviäisit kun nyppäisit sen pc:n liittimet vain irti.
    Ei sitä yksikköä sieltä kokonaan tarvitse pois repiä. Kaks liitintä irti ja orkkikset yhteen, helppoa kun lapsen lyöminen.
    Sittenpähän se selviäisi.
    Odottelen edelleen dynojetiltä viestiä. Ilmoittelen tänne heti kun vaan vastaavat, jotta onko toivoa pc:n pelastamiseksi.
  11.  
  12. #11
    Dynojetiltä lähettivät liitetiedostona päivitys softan (Set100DutyFeature.zip). Käskivät asentaa softan ja ilmoittaa esiintyykö vielä ongelmaa. Ei sanonu mitään mihin tuo päivitys liittyy. Ilmeisesti jonkinlaista toivoa siis saattaa olla.

    Haluatko Hanza tuon softan? Vai joko sulla on se?