Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
  1. #1

    Tunnus suljettu
    Liittyi May 2005
    Kirkkonummi
    Vihdoin ja viimein pystyin kokeilemaan 1100 zz-r Ja ihan suomeksi ; olihan peli. Piti ihan koko ajan hokea itselleen; muista tarvitset sitä ajokorttia vielä huomennakin.

    Ja onko ihan aikuisen oikeasti perää; kaveri mittarin mukaan ajanut + 320
  2. #2
    Kokeiles vie Hondan tupla X:ää,jos oot pyörää ostamassa.
    Honda CBR600F silver/black
  3. #3

    Tunnus suljettu
    Liittyi May 2005
    Kirkkonummi
    Lainaa (Super Blackbird @ Heinä. 30 2007,22:59) kirjoitti
    Kokeiles vie Hondan tupla X:ää,jos oot pyörää ostamassa.
    Nooh, Honda-miehiä sitä kyllä ollaan Pakko oli luopua, selän pask*k*i menon takia hätäpäissään, vf 750 f:stä pari vuotta sitten

    Mitä nyt on erillaisilla kavereiden vekottimilla päässyt fiilistelemään joitain kertoja / kesä.

    Mutta kaikesta huolimatta, kivalta tuntui
  4. #4
    Lainaa (julma jj @ Heinä. 30 2007,22:55) kirjoitti
    Ja onko ihan aikuisen oikeasti perää; kaveri mittarin mukaan ajanut + 320
    Mittari tod.näk. heittää sellasen 30km/h noissa nopeuksissa, eli kyllä on mahdollista.
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
  5. #5
    Ainakin C-malli ottaa sen varsin vaivatta(oma -90),D-mallista ei tietoa.Parastahan asiassa on että pyörä on kuin juna huippunopeuksissakin,parhaalta tuntuu n.250 siis mittarinopeuksista kun puhutaan.Todelliset nopeudet ovatkin jotain muuta ja koska alunperin oli vakio takanen 170/6o ja kaikilla nykyään 180/55 alla niin virhe lienee vielä suurempi.Mutta eipä tuo onnellisuusmittari iloa pilaa kun ajaessa lukemia katselee.Ainoa huono puoli on kun nopeus kasvaa niin kyllä menovesikin kelpaa hyvin.Normaali maantienopeuksissa(80-130) kulutushan on vain 5ltr/100km ja jopa allekin.
    Tosin se kauhea kiihtyvyys on nykyään varsin maltillisen tuntuinen kun on ollut 12R:kin muutaman vuoden ajossa.
    <p>https://i.ytimg.com/vi/VZE-wSjrqwI/hqdefault.jpg?sqp=-oaymwEYCNIBEHZIVfKriqkDCwgBFQAAiEIYAXAB&amp;rs=AOn 4CLDQBfrbHN_g09bi-4K691aV1-3WCg</p>
  6. #6
    Tuossa toisessa ketjussa jutusteltiin noista mittarivirheistä ja niiden syistä, mutta ZZR-1100:ssa (sekä C & D) nopeusmittari ottaa kyllä kierrokset etunavasta, joten sen takarenkaan koon muuttuminen ei sen näyttämään tai virheeseen vaikuta yhtikäs mitään. Optimistinen tuo kyllä luonteeltaan on, se on tullut itse todettua, ja niin varmaan muutkin. Sigmalla tuo korjaantuu, kun mekaanista mittaria on pirun hankala rukata, kun ei mikään SpeediHealer pure siihen.

    Muistaakseni ZZR-1100 ilman rajoittimia pitäisi mennä 280+, joten tuo 320 km/h mittarissa voi hyvinkin olla totta.
    GPz900R(A2); ZZ-R 1100 (D1)
    "Where are my teeth?! How can I have any pudding, if I can't find my teeth!!?!"
  7.  
  8. #7
    Lainaa (Super Blackbird @ Heinä. 30 2007,22:59) kirjoitti
    Kokeiles vie Hondan tupla X:ää,jos oot pyörää ostamassa.
    ... ja muista, että XX kuluttaa melkein 2 l/100 enemmän. Se olisi mulle 200 l/vuosi eli noin 260€/kausi.

    Toki sehän on ongelma vain tällaselle köyhälle .
    Harri
    ZZR-1100 D