Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
    Moro!
    Noin niin kuin galluppina kyselen: Jospa hankin VFR:ään D.I.D.:n ketjut, niin voiko kukaan sanoa, että olisit mieluummin ostanut jotkut muut?
    DIDit on olleet minullakin noin 11k kilometriä. Eipä noille ole tarvinnut tuohon matkaan tehdä mitään, syyshuollossa hupina pesaisin.
    Common sense - so rare, it's a goddamn superpower.

RC36 > RC51
    No sie oot varmaan DID:t hommannut... Itsellä jo toiset DIDit joilla ajettu yli 20 tkm kiristämättä. Se on hyvä kun Veefereitä(RC36--> tähän päivään ) ei ole tarvinnut takarenkaanvaihdosssa ketjuihin koskea . Nyt DIDn ZVM:t rokkaa!!!
    Kai ne DID:t ovat myös ihan ok. Sitä vaan muistelen että Hondan omat alkuperäiset ensiasennusketjut ja rattaat eivät minun entisessä -93 RC36:ssa olleet lähellekkään loppuunkuluneita vielä yli 50.000 kilsan jälkeen. Jopa huollossa tuota ihmeteltiin kun sitten pidempää reissua varten vaihdatin ne, mutta kerrottiin myös tarinaa jostakin VFR:stä jossa ketjuratas-setti oli kestänyt lähes 100tkm olematta silti finaalissa.

Tosin Hondan OEM-osat ei tunnetusti ole niitä halvimpia, joten jos DID:n saa halvemmalla niin mikäettei.

/MarcusB
    nyt: Suzuki GSX-1300R Hayabusa -08
    ennen: Tunturi Supersport -84, Hondat VF750F -83, VFR750F -93, XR400R -98, VTR1000F -02, CBR1100XX -00
    "I hope for nothing, I fear nothing, I am free"
  5.  
    Lainaa (MarcusB @ Heinä. 30 2007,23:35) kirjoitti
    Kai ne DID:t ovat myös ihan ok. Sitä vaan muistelen että Hondan omat alkuperäiset ensiasennusketjut ja rattaat eivät minun entisessä -93 RC36:ssa olleet lähellekkään loppuunkuluneita vielä yli 50.000 kilsan jälkeen. Jopa huollossa tuota ihmeteltiin kun sitten pidempää reissua varten vaihdatin ne, mutta kerrottiin myös tarinaa jostakin VFR:stä jossa ketjuratas-setti oli kestänyt lähes 100tkm olematta silti finaalissa.

Tosin Hondan OEM-osat ei tunnetusti ole niitä halvimpia, joten jos DID:n saa halvemmalla niin mikäettei.

/MarcusB
    Hetko. Eikö ne Honda OEM ketjut ole juuri D.I.D:n ketjut? Olen aina kuvitellut/muistan jostain lukeneeni näin. Oli varmaan joku mainos vaan ...
    Honda VFR 750 F 1997 (RC36) - MYYTY!