Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
    Eli vaimon viragon pleksiä tuli leikeltyä pienemmäksi ja nyt pitäis löytää jostain sitä nauha juttua tuohon pleksin reunaan.
    Olen joskus jossain nähnyt sitä, mutta en muista missä
    Netistäkään en minä niitä tahdo löytää
    Kiitoksia jo etukäteen
    Lahjattomat treenaa
    Ootko kokeillu vetästä vesihiomapaperilla sen reunan nätiksi? Ei siihen mitään nauhoja tarvita...
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
    Itse hain Etolasta mustaa nauhaa oman tuulisuojani reunaan pleksin muotoilujälkien peittämiseksi.
    Multa löytyy 125cm käyttämätöntä nauhaa, on joskus jäänyt laittamatta paikalleen. Tule hakemaan pois, ei maksa mitään
    busanisti
    Lainaa (Eza @ Heinä. 30 2007,16:52) kirjoitti
    Multa löytyy 125cm käyttämätöntä nauhaa, on joskus jäänyt laittamatta paikalleen. Tule hakemaan pois, ei maksa mitään
    Kiitos tarjouksesta, mutta vähän liian pitkästi sinne treelle täältä hevon kuusesta
    Lahjattomat treenaa
    Minultakin löytyy MRA-pleksin mukana tullut nauha,
    jota en laittanut koska ei se ainakaan pyörteilyä vähennä,
    ja pleksin reuna oli valmistajan jäljiltä siisti.

Laita vaikka privana osoite, niin YRITÄN muistaa ensi viikolla
    lomalta palattuani postittaa... :-)

Itse en sillä nauhalla mitään tee.
    -- sjm
  7.  
    Tuota pleksin reunanauhaa saa esim.Vantaan Bike Worldista tai jostain muusta Oxfordin tuotteita myyvästä liikkeestä.Sitä saa monen värisenä ja siinä on liima mukana.Muistaakseni ei ollu kovin hinnakasta...oisko ollu 6 egee/pkt ja pituutta reunanauhalla oli ainakin metrin verran.
    -Jos olet päättänyt, niin pidä päätöksesi-