Kertokaa viisaammat, pitääkö paljonkin purkaa ko. pyörää, että pääsee vetämään virrat lisälaitepistokkeelta Garminille ohjausakselin päällä olevaan telineeseen? Vai onko lähempänä "luvallista" paikkaa?
Harri
Älä pura mitään. Keulan ilma-aukon kautta etuparkkipolttimo vetämällä alaspäin irti. Tee haaroitus virtapiuhalle juottamalla ja eristä kutistesukalla tai vulkanoituvalla teipillä. TARKASTA napaisuus esim. mittarilla.(hla @ Heinä. 30 2007,12:02) kirjoitti
Garmin käynnistyy kun paat virrat päälle ja lyhyelle stopille voit jättää parkit päälle niin ei tarvitse uudelleen käynnistellä laitetta. Eikä unohdu virrat päälle.
t. S
HONDA, SUZUKI, VICTORY, INDIAN ja POLARIS mekaanikko / valtuutettu huolto => SEFOTEC
http://www.sefotec.fi
Moro ja kiitti ohjeesta. Garmin pelaa niin kuin pitääkin, ja säästyi aikaa ja rahaa siinä purkamisessa.(sefo @ Elo. 01 2007,12:17) kirjoitti
Harri
Kunkas onnistui laittaa Garmin paikolleen?
Hankin viikonloppuna samanlaisen myllyn ja talven aikana kaiketi pitäisi laittaa navigaattori kiinni. Tosin en vielä tiedä minkä. Tomtom oli edellisessä R -pyörässä ja kesti 2000 km.
R100R -92 >> R1100RS -93 >> K1200GT -03 >> R1200GSA -11 >> R1200GSA -16
Oma kokemus tompan riderista on huono. Sain palautettua liikkeeseen ja nyt on zumo ollut about 12000km ajossa kaikilla keleillä.(WMB @ Syys. 18 2007,12:34) kirjoitti
t. S
HONDA, SUZUKI, VICTORY, INDIAN ja POLARIS mekaanikko / valtuutettu huolto => SEFOTEC
http://www.sefotec.fi
Moro ! Hyvinhän se asennus onnistui, kun virtaakin löytyi läheltä parkkivalon johdoista. Asennustelineeksi tilasin Garminin oman telineen, joka kiinnitetään haarukan yläkolmion päälle. Siinä on jostavalla kiinnityksellä vaakatanko, johon Zumon telakointikappale kiinnitetään. Hyvä systeemi, eikä häiritse mittarien näkyvyyttä, eikä myöskään värise.(WMB @ Syys. 18 2007,12:34) kirjoitti
Harri