Reissu lähestyy ja paikallisilla myyjillä ei hyllyssä ko sadeasuja ole kuin hajakokoja (XS ja XXXL). 180 cm ja 85 kiloiselle kuskille pitäisi siis Orca hommata tilaamalla. Onkohan koko M tai L? Kellään kokemuksia?
Villi veikkaus että L vois olla sopiva?
Tilaa semmoisesta nettikaupasta jossa on palautusmahdollisuus, tilaat molemmat koot ja palautat sen mikä on pieni/iso ja pidät sopivan...![]()
moottoripyöräily, parasta mitä voi housut jalassa tehdä![]()
L On varmaan sulle sopiva mä oon 10 cm sua pienempi ja mahdun kokoon M
<p>Suzuki GSXR 600 -07 Raaseri</p>
Mulla on XL ja oon ite 180/81.
Helpompi pukea nahkojen päälle kuin L.
dYNY
"Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
*David Jefferies 1972-2003
FEEL THE NOISE * *
* Kawasaki ZX-10R '07*
Oletko käynyt kysymässä MP Team Saloselta? Siellä oli ainakin pari viikkoa sitten myyjän mukaan vermeitä hyllyssä.(zetori @ Heinä. 30 2007,11:09) kirjoitti
Moto Guzzi Norge
"Huomenna on uusi pitkä päivä. Aivan jokaisen oma alusta loppuun."
-Tove Jansson
Mulla koko M, itsellä strategiset mitat 177/70.(zetori @ Heinä. 30 2007,11:09) kirjoitti
Kiitoksia vaan vastanneille.
Turusta ei kokoja löytynyt joten tilasin netistä kokoa
3XL. Taatusti ainakin mahtuu. Täytynee paketoida koko kuski
jeesusteipillä kun mennään moottoriteille tuolla teltalla ajelemaan.
Son sit kauhee purjeNoi IXS koot on aikalailla samat mitä käytät ajovarusteissas...
Kitka miehen tiellä pitää!
Mä oon suunnilleen sun kokonen ja mulla on L koko. Olis ollu sullekin paras.
On muuten hyvä sadehaalari ja pitää vettä. On testattu. Muistaa vaan kiinnittää huomiota siihen tarranauhan kiinnitykseen , että ei jää aukkoja josta vesi pääsisi läpi.
buell xb12s -> ktm superduke
Mulla myös positiiviset kokemukset... Kuivana on äijä pysynyt sisällä.(wheel @ Heinä. 30 2007,21:14) kirjoitti
Tarranauhat tuppaavat myös tarraamaan kiinni siihen "sisävuoreen" ja vaikeuttavat pukemista.
Kitka miehen tiellä pitää!