Sivu: 4 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2345 ViimeinenViimeinen
Tulokset 91:stä 120:een 125:sta
    Lainaa (sikiviki @ Heinä. 27 2007,01:19) kirjoitti
    Oltiiks me tuolla ja tohon aikaan, ainakin tohon suuntaan mentiin?? Voipi olla. Oookkona hommannun taas mopottimen? Muistaakseni joskus taannoin myit silloisen, kämpän rahoitukseen??
    Itseasiassa ajelin vastaan 20minuttia vanhalla FR leonilla.. Oston jälkeisellä ajelulla olin..

22:30 ei oo tarkka aika, 22:42 tuli yks puhelu ja olin sillon vielä motarilla eli enne yhtätoista kuitenkin...
    Lainaa (YAMMUTAR @ Heinä. 26 2007,23:54) kirjoitti
    Niin ja extra kiitokset mun tangentin kiinnittäjälle, on se kumma ettei kenelläkään ole enään nippusiteitä mukana - te ette jätkät osaa ennakoida
    Ei muuten kuulunu kertaakaan ääntä mun luureista, kerran kuulu linja kiinni bliippaus kun ilm painelit nappuloita mutta muuten ihan hiljasta, yritin eksymisen jälkeen huudella moneen otteeseen raadioon mut sä vaan mökötit
    -Z-
    Suzuki GSXR 1100
    Mun sivut
    Jeh, kiitos ajeluista alussa ja lopussa. Olin siellä 15 viimeisen ryhmässä, joka onnistui eksyttämään etupään Hyvinkäällä ajeltiin vissiin liian pienellä vaihteella rajottimien mukaan Mut oli hauskaa ja hyviä teitä.
    Hondat: CBR 600f -> XX -00 -> RR -08 -> Hornet 600
    MotOrgBike-vastaava, moderointivastaava, tapahtumavastaava riisor:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Moderaattori
    Hallitus
    Liittyi Apr 2007
    Kytäjä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (zapster @ Heinä. 27 2007,09:19) kirjoitti
    Niin ja extra kiitokset mun tangentin kiinnittäjälle, on se kumma ettei kenelläkään ole enään nippusiteitä mukana - te ette jätkät osaa ennakoida
    Ei muuten kuulunu kertaakaan ääntä mun luureista, kerran kuulu linja kiinni bliippaus kun ilm painelit nappuloita mutta muuten ihan hiljasta, yritin eksymisen jälkeen huudella moneen otteeseen raadioon mut sä vaan mökötit *
    Eipä kuulunut mullakaan mitään.
    Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään

>> PK-letkaohje <<
    >> Veturin vinkit <<

Ducati SFV4S
    Lainaa (Virpi77 @ Heinä. 27 2007,00:21) kirjoitti
    Hyvät oli mutkat joo...mä vedin sitä viimeistä letkaa kun ei saatu sitä punaista bussia kiinni, Hyvinkään abc:n kohdalla oli se tietyö ja jouduttiinsiinä jonkin aikaa ootteleen vastaantulevia autoja, näin kyllä että joku letka meni motarin yli ja lähdettiin sit perään kunnes huomattiin ettei ketään näy missään....no parkit junaradan viereen nesteelle ja uusi suunnitelma, villevallen vedolla mentiin sit loput 15 pyörää hyvät mutkat, välillä oltiin jo vähän hukassakin mut tiet oli hyviä....kotiinkin pääsin vasta nyt kun ajolenkin varrella piti käydä kaverilla saunassa....piiitkä ja kiva reissu
    juu....täähän oli tää .ORG in alajaoston: "Kadonneet mutkat" tahi "Se, joka toiselle mutkaa etsii, ajakoon sinne itsekin" ehkä liturgisemmin "Kadonneet lampaat" tahi "ohjaustanko on minun paimeneni" -ajelu. Eli.....siis Hyvinkää-Jokela-Perttu-Nukari-Nurmijärvi-
    Hongisoja-Nummenpää/Selki-Lepsämä-Klaukkala-Kivikko?-Seutula.

Eikä oltu hukassa (eikä Sudessa). Tähän vaikutti osaltaan äidiltäni perimä selvännäkijän kyky ja osiltaan muutamat hetket eteläisen suomen teillä. Toki, vahvalla arvailulla ja auringosta suunnistamisella oli osuutensa perille pääsemisessä.

Itse olisin ehkä kaivannut letkan "kokoonkasaamista" (hyvänä esimerkkinä vetäjistä "jii-äm" ja "shvaanm") esim ennen kytäjälle kääntymistä. Letkahan joka tapauksessa näin monen pyörän kanssa hajoaa, koska ajonopeudet ovat NIIN erilaiset.

Toiset ajavat rajoitusten ja toiset rajoittimien mukaan

Vetäjänkin olisi syytä muistaa....... ?

Olisiko ajatusta siinä, että jaetaan porukka heti kahteen osaan tyyliin (Heippaa ? lainatakseni) "Hot Pants" ja "Not So Hot Pants" ? Etupään ja takapään vetäjä voisivat käydä reitin läpi..ja sopia muutaman pysähtymispisteen, joissa porukka voi sitten kokea yllättävää jälleennäkemisen riemua ?

Näillä pysähtymisillä voisi olla myös se etu, että ryhmä "Hot Pants" voisi vaihdella kuluneet polvipalansa, lääkitä asfaltissa naarmuttuneet kyynärpäänsä ja vaihtaa renkaat, polttaa askin tupakkaa, grillata, perustaa perheen jne....aikaa varmasti on ?

Tai sitten reilusti laittaa kaksi ryhmää, eiköhän täältä löydy muutama henkilö, jotka johonkin löytää/ajeluttaa......eikä kenenkään tarvitse kokea pahaa mieltä, miksei pysy perässä tahi saako edelläajavia enää kiinni. Tietysti polvipalojen hankaumia intiaanityyliin "haistellen" voi vielä jäljet löytää

ORG. in jäsenmäärähän / ajeluihin osallistujien määrä on jo aika korkea ja näin ollen ehkä muutoksiakin on tehtävä näihin ajeluihin, koska tämä letkan katkeaminen on nykyään enemmän tapa kuin poikkeus ?

Ellei kysymyksessä ole sitten ORG. in Orwelilainen malli: "kaikki ovat tasanopeita, toiset vaan nopeampia kuin toiset"

mutta....kivat oli pätkät, kun sain itse valita (arvata)

edit: typot

Et tu, Brute

- Ducati Multistrada 1200 S Touring - 2012
    Lainaa (Villevalle @ Heinä. 27 2007,10:11) kirjoitti
    Olisiko ajatusta siinä, että jaetaan porukka heti kahteen osaan tyyliin (Heippaa ? lainatakseni) "Hot Pants" ja "Not So Hot Pants" ? Etupään ja takapään vetäjä voisivat käydä reitin läpi..ja sopia muutaman pysähtymispisteen, joissa porukka voi sitten kokea yllättävää jälleennäkemisen riemua ?
    Loistoidea! Kannatetaan! *
    (siltä varalta, että jos siis kuitenkin joskus sattusin pääsemään mukaan niinku oikeesti...)
    Royal Enfield Bullet Electra BS 500 2005
    Yamaha Virago 535 1988
    Moto Guzzi 750 Nevada 2008
    HD Sportster Custom 2004
    juu....täähän oli tää .ORG in alajaoston: "Kadonneet mutkat" tahi "Se, joka toiselle mutkaa etsii, ajakoon sinne itsekin" ehkä liturgisemmin "Kadonneet lampaat" tahi "ohjaustanko on minun paimeneni" -ajelu.

...

Näillä pysähtymisillä voisi olla myös se etu, että ryhmä "Hot Pants" voisi vaihdella kuluneet polvipalansa, lääkitä asfaltissa naarmuttuneet kyynärpäänsä ja vaihtaa renkaat, polttaa askin tupakkaa, grillata, perustaa perheen jne....aikaa varmasti on ?
    R1 + FJR
    + lelut monttuun ja mönkimiseen sekä tonkimiseen
    Kiitos kaikille mukana olleille ja pudonneille matka- ja osamatkaseurasta
    <p><strong>&nbsp; </strong></p>
    Lainaa (riisor @ Heinä. 27 2007,10:02) kirjoitti
    Lainaa (zapster @ Heinä. 27 2007,09:19) kirjoitti
    Ei muuten kuulunu kertaakaan ääntä mun luureista, kerran kuulu linja kiinni bliippaus kun ilm painelit nappuloita mutta muuten ihan hiljasta, yritin eksymisen jälkeen huudella moneen otteeseen raadioon mut sä vaan mökötit
    Eipä kuulunut mullakaan mitään.

Noh mun tarvii ruveta tutkimaan mikä vaivaa - alku suvesta tuo toimi loistavasti.. harmi ettei nyt kuulunut, mä teille laulelin kauheesti hyvää musiikkia

ens kerralla paremmalla onnella...

zapsterin äänen mä kyllä kuulin siellä mylliksessä siis ihan pmr:än kautta..
    Yammutar
    No niin, mä pääsen taas esittämään bravuurini, eli näsäviisaiden vasta-argumenttien esittämisen ja ideoiden alasampumisen

Itse olisin ehkä kaivannut letkan "kokoonkasaamista" (hyvänä esimerkkinä vetäjistä "jii-äm" ja "shvaanm") esim ennen kytäjälle kääntymistä. Letkahan joka tapauksessa näin monen pyörän kanssa hajoaa, koska ajonopeudet ovat NIIN erilaiset.
    Mä en oo koskaan vetänyt yli 20 pyörän letkaa... mut voisin kuvitella et sellasen kokoomista ja odottelua ei ihan joka bussipysäkillä ja risteyksessä voi tehdä. 10 pyöräähän nyt mahtuu helposti johonkin levikkeeseen odottelemaan viimeisiä...

Ja tohon letkan hajoamiseen ei oikeasti tarvita edes sitä vauhtieroa, yhdet liikennevalot, tai se yksi kotilo sopivaan kohtaan niin ettei siitä vaan pääse ohi riittää.

Lainaa kirjoitti
    Vetäjiäkin on monenlaisia, toiset (niin kuin mä) tykkää suunnitella reitin valmiiksi (tosin yleensä eksyn silti omalta reitiltäni, ja joudun etsimään sen uudestaan, ette vaan oo huomanneet koskaan ). Ja sitten niitä (esim. RIMMON) jotka menee puhtaasti fiiliksellä sinne mihin etuvalo näyttää.

Jos noita välietappeja ym. ruvetaan etukäteen sopimaan niin siinä on sitten se huono puoli että reittiä ei voi kesken kaiken muuttaa vaikka lumisade alkaisi, tai edessä olisi 10 kilsan päällystetyö. Tai siis voisi toki, mutta sitten olisi taas eri ryhmät hukassa. Ja sitten soiteltaisiin ja odoteltaisiin vastauksia ym. Ja yleinen hämmennys olisi vähintään samaa luokkaa kuin eilen...

Lainaa kirjoitti
    Tai sitten reilusti laittaa kaksi ryhmää, eiköhän täältä löydy muutama henkilö, jotka johonkin löytää/ajeluttaa......eikä kenenkään tarvitse kokea pahaa mieltä, miksei pysy perässä tahi saako edelläajavia enää kiinni.
    Tossa sitten taas vähän häviää se koko kimppa-ajelun idea, IMHO...

Lainaa kirjoitti
    ORG. in jäsenmäärähän / ajeluihin osallistujien määrä on jo aika korkea ja näin ollen ehkä muutoksiakin on tehtävä näihin ajeluihin, koska tämä letkan katkeaminen on nykyään enemmän tapa kuin poikkeus ?

Ellei kysymyksessä ole sitten ORG. in Orwelilainen malli: "kaikki ovat tasanopeita, toiset vaan nopeampia kuin toiset"
    Jotain tarttis tehdä joo, se on totta. Voitais tietty määrätä sanktiot sille jonka perästä letka katkeaa, esim. ilmaiset pullakahvit kaikille ensi kerralla , tai 20 raipaniskua, tai jotain...

Sekin tietty vois olla hyvä, että siinä vaiheessa kun peilistä näyttää että takanatulevat alkavat jäädä niin himmaa sitä omaakin vauhtiaan ja jättää enemmän väliä edellä menevään. Näin letka venyy muttei katkea kokonaan.

Vaihtoehtoisesti alettiin eilen Oitissa visioida koko homman kääntämistä ihan päälaelleen: eli tavoitteena olisikin yrittää pudottaa takanatuleva kyydistä. Ja se joka viimeiseksi jää jäljelle voittaa, ja saa mainetta ja kunniaa

ed. Niijjoo. Kiitti vaan kaikille, kivaa oli taas pitkästä aikaa. (Ja anteeksi mahdolliset mökägixun aiheuttamat kuulovauriot )

bandit600s --> zx6r --> zx10r --> gsxr 600 --> zx6rr --> nyttemmin tauolla

¤ttu, kirjoitin taas. Anteeksi. Mutku mul ei oo elämää...
    Lainaa kirjoitti
    Etupään ja takapään vetäjä voisivat käydä reitin läpi..ja sopia muutaman pysähtymispisteen, joissa porukka voi sitten kokea yllättävää jälleennäkemisen riemua ?
    Hankalana puolena tässäkin on se et reittiä ei ole etukäteen suunniteltu, sekin vähä mitä ensin ajattelin niin muuttui kytäjällä liittymässä katselin läyliäisten suuntaan, niin oli hiekkaisen näköinen edelleenkin.(ollut koko kesän) Reitti muutoksen tein n. 3 sekunnissa. Yleensäkin reitti tulee sitä mukaa kun risteyksetkin, itselläni ei vaan tahdo riittää aika siihen et suunnittelisin reittejä etukäteen, eilenkin jätin duunit kesken ja lähdin himaan klo 17.10 kamat päälle ja kohti myllykukkoa. Tuotakin on mietitty et tosiaan letka jaettaisiin useampaan osaan, kokeillakkin voidaan kun vaan löytyy sopiva tilanne sille. Eiliselle katkeamiselle oli syy kylläkin se sama kun aiemminkin, peilistä ei ollut seurattu takana tulevaa. Jokainen kun huolehtii takana tulevasta niin letka ei katkea, venyy muttei katkea. Tämän tiedän kokemuksesta n. 15 000 km letkassa ajaneena ympäri eurooppaa.
    hyvät oli mutkat... ennen myllykukolle tuloa ehkä vähän liiankin hyvät (siitä lisenssimaksu muistutus...) vaikka jäin siihen 15 pyörän ryhmään hyvinkäällä, niin silti löytettiin koti kulmille auringon avulla...
    yritys hyvä 10, tulos 4...
    keskinkertasta yrittää, priimaa pukkaa...
    empy.kuvat.fi/kuvat/myynti/
    Lainaa kirjoitti
    Vaihtoehtoisesti alettiin eilen Oitissa visioida koko homman kääntämistä ihan päälaelleen: eli tavoitteena olisikin yrittää pudottaa takanatuleva kyydistä. Ja se joka viimeiseksi jää jäljelle voittaa, ja saa mainetta ja kunniaa
    Toi oli varmaan sillä aikaa sovittu juttu kun olin etsimässä loppu letkaa. Tossa oli eilen sitten voittajana yammutar seuras mua ihan tallin oven eteen asti. Jos olisin tienny niin olisinhan mä lopussa voinu tehdä jonkun harhautuksen.
    sori....ei ollut tarkoitus pahoittaa kenenkään mieltä.....
    Et tu, Brute

Lainaa (Villevalle @ Heinä. 27 2007,12:29) kirjoitti
    Et ainakaan minun mieltä ole pahoittanut, ideoita täytyy hakea et saataisiin homma pelaamaan paremmin. Perusjuttu vaan on se letkassa et jokainen huolehtii takana tulevasta. Kolmen mopon letkakaan ei toimi jos takana tuleva ei nää minne edelläoleva kääntyi, eli ei se ole pelkästään määrästä kiinni.
    Lainaa (YAMMUTAR @ Heinä. 27 2007,11:15) kirjoitti
    zapsterin äänen mä kyllä kuulin siellä mylliksessä siis ihan pmr:än kautta..
    Ei muuten sillonkaan kuulunu mitään muuta kun kuittaus bliippi
    -Z-
    Suzuki GSXR 1100
    Mun sivut
    Lainaa (Sampomies @ Heinä. 25 2007,14:11) kirjoitti
    Lainaa (YAMMUTAR @ Heinä. 25 2007,09:42) kirjoitti
    Sielläpä sitten - tuun kamerani kanssa ja kuvaan kaikki
    Sitä kameraa tuntuu olevan mahdoton välttää. Viimeksi luulin onnistuneeni mutta silti olit salaa saanut mut kuvaan.
    Hähää, onnistuinpa.
    Lainaa (RIMMON @ Heinä. 27 2007,12:42) kirjoitti
    Et ainakaan minun mieltä ole pahoittanut, ideoita täytyy hakea et saataisiin homma pelaamaan paremmin. Perusjuttu vaan on se letkassa et jokainen huolehtii takana tulevasta. Kolmen mopon letkakaan ei toimi jos takana tuleva ei nää minne edelläoleva kääntyi, eli ei se ole pelkästään määrästä kiinni.
    jos etupään vauhti on huomattavasti kovempi, eikä etupää missään vaiheessa odottele......sehän katkeaa siihen, kun hitaammat odottelee hitaampia...
    Et tu, Brute

Lainaa (Villevalle @ Heinä. 27 2007,13:23) kirjoitti
    jos etupään vauhti on huomattavasti kovempi, eikä etupää missään vaiheessa odottele......sehän katkeaa siihen, kun hitaammat odottelee hitaampia...
    oletetaan että etupää vetää jotain keskinopeutta abuut 100kmh ja ja vetäjän ja viimisen pyörän välissä on 41 pyörää niinku eilen ja sitte otetaan mukaan kaikki välitä mitä ihmiset jättää ja jarrutukset jne jne jutut niin takapäälle saattaa tulla aika kova keskinopeus varsinkin jos ruvetaan ottamaan kiinni etupäätä tai kuromaan etäisyyksiä umpeen ja sitten on tietysti ne ketkä ei aja ylinopeuksia tai muutenkin ottaa varovaisemmin ne lisää sitä haitaria kokoajan ja sen takia on tärkeetä että kattelee peileihin että onko siellä ketään varsinkin kun tullaan risteyksiin että tietää jääkö odottamaan vai ei...

ja niinku rimmon sano että letka ei katkea vaan venyy letkahan saattaa olla vaikak 15km pitkä kuhan joka risteyksessä on odottaja eli vetäjä voi periaatteessa olla jo perillä ku vika lyö kypärää päähän jos on tarpeeks mopoja matkassa..

ei siihen tarvita hidasta ja nopeeta vetäjää kuhan kaikki (myös minä) tajutaan että ei se odottaminen syö sitä mutkien ihanuutta vaikka hetken siinä risteyksessä pällistelis sitä häntäpäätä..
    KooTeeÄm
    Lainaa (shwoomie @ Heinä. 27 2007,13:37) kirjoitti
    Lainaa (Villevalle @ Heinä. 27 2007,13:23) kirjoitti
    oletetaan että etupää vetää jotain keskinopeutta abuut 100kmh ja ja vetäjän ja viimisen pyörän välissä on 41 pyörää niinku eilen ja sitte otetaan mukaan kaikki välitä mitä ihmiset jättää ja jarrutukset jne jne jutut niin takapäälle saattaa tulla aika kova keskinopeus varsinkin jos ruvetaan ottamaan kiinni etupäätä tai kuromaan etäisyyksiä umpeen ja sitten on tietysti ne ketkä ei aja ylinopeuksia tai muutenkin ottaa varovaisemmin ne lisää sitä haitaria kokoajan ja sen takia on tärkeetä että kattelee peileihin että onko siellä ketään varsinkin kun tullaan risteyksiin että tietää jääkö odottamaan vai ei...

ja niinku rimmon sano että letka ei katkea vaan venyy letkahan saattaa olla vaikak 15km pitkä kuhan joka risteyksessä on odottaja eli vetäjä voi periaatteessa olla jo perillä ku vika lyö kypärää päähän jos on tarpeeks mopoja matkassa..

ei siihen tarvita hidasta ja nopeeta vetäjää kuhan kaikki (myös minä) tajutaan että ei se odottaminen syö sitä mutkien ihanuutta vaikka hetken siinä risteyksessä pällistelis sitä häntäpäätä..
    Juurikin näin
    Lainaa kirjoitti
    Jos jokainen seuraa et takana tuleva näkee minne käännytään ja odottaa, niin paremminkin sun teorian mukaan letka pysähtyy.
    Lainaa (Sampomies @ Heinä. 27 2007,13:22) kirjoitti
    Sitä kameraa tuntuu olevan mahdoton välttää. Viimeksi luulin onnistuneeni mutta silti olit salaa saanut mut kuvaan.
    Hähää, onnistuinpa.
    Saa*ana.. siel oli pari pikajuoksiaa kyllä ketkä pääs karkuun... ens kerralla olen nopeempi
    Yammutar
    Lainaa (YAMMUTAR @ Heinä. 27 2007,14:14) kirjoitti
    Lainaa (Sampomies @ Heinä. 27 2007,13:22) kirjoitti
    Sitä kameraa tuntuu olevan mahdoton välttää. Viimeksi luulin onnistuneeni mutta silti olit salaa saanut mut kuvaan. *
    Hähää, onnistuinpa. *
    Saa*ana.. siel oli pari pikajuoksiaa kyllä ketkä pääs karkuun... ens kerralla olen nopeempi
    ei, kun sä et vaan ennakoinu...
    Kawasaki GPX 750R -89
    Kawasaki ZZR 1100 -95
    Juuh eli uutena naamana olin eilen paikalla ja "selvisin" tuonne kouvovola 47km kyltille asti, josta otin suunnan helsinkiin kaverinikanssa. Sinne selvittiin kovastikkin tuurin ja rajoittimen ilmeisen puuttumisen takia, mutkat olivat hyvät mutta letkan katkeaminen heti ensimmäisten valojen jälkeen oli jo aika noloa..... (kuten MakkeRR:n tarinassa)

Innolla seuraavaa reissua odotellen, kenties otan myös takin sisävuoren mukaan niin ei kainalot jäädy loppu lenkin aikana, ehkä myös pyyhkijät pitää integroida kypärään kun sateettomallakin kelillä onnistutaan löytämään se ainoa märkä tie....

En tiedä kohtasiko loppu letka porvoon tiellä helsinkiinpäin ajellessa pahan onnettomuus sumpun vai ei, mutta kun me ajoimme ohi niin aika moista ruttua oli tullut jostakin peltilehmästä ja tungos oli sen mukainen.
    MotOrgBike-vastaava, moderointivastaava, tapahtumavastaava riisor:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Moderaattori
    Hallitus
    Liittyi Apr 2007
    Kytäjä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (shwoomie @ Heinä. 27 2007,13:37) kirjoitti
    Nimenomaan. Sitäpaitsi odottelun jälkeen saa yleensä päästellä aika vapaasti ottaessaan edellä meneviä kiinni.

Yks tärkeimpiä pointteja, jota kukaan ei ole vielä tainnut mainita, on se että jokaisen letkassa ajavan pitäisi heti alussa vilkaista taakseen saadakseen jonkun käsityksen montakoa mopoa siellä selän takana suunnilleen on. Tämä siksi että jos ja kun tulee tilanne, että täytyy itse jäädä odottelemaan, niin ei välttämättä kannata lähteä heti tykittään eteenpäin kun takanatuleva saavuttaa (yksin). Tämä takanatuleva kun ei välttämättä osaa vuorostaan jäädä odottelemaan seuraavia..

Tuo tietysti koskisi myös letkan vetäjää. Eli pitäis pystyä välillä tsekkaamaan tuleeko takana 40 vai 20 mopoa Ei ihan helppo rasti mutkapätkillä/taajamassa.. Joka tapauksessa mitä nopeammin letkan hajoa.. eikun siis venyminen huomataan, sitä helpommin se olisi korjattavissa.
    Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään

>> PK-letkaohje <<
    >> Veturin vinkit <<

Ducati SFV4S
    Ihan hyviä ideoita ja näkemyksiä kaikilta tähän letkan pitämiseen kasassa. Kelasin itse että jos reitti on suunniteltu ennalta niin senhän voisi liittää tähän ketjuun ja jokanen joka pystyy voisi lukasta sen tästä. Jos vaikka sattuu käymään niin että joku jättääkin odottamatta takanatulevia. Lisäksi kun reititkin on mun mielestä suht pitkiä niin joku joka pystyy voisi ottaa muutaman kopion vaikka paperille ja jaella muutamat kappaleet tapaamispaikassa. Erittäin hyvänä ideana pidän letkan jakamista kahteen, kuka nyt sanoi "hotpants" ja "so not hotpants", ja kummallekin oma vetäjänsä.

Edellisessä viestissä tuli kirjotettua taas jotain p***** mutta se meni muutenkin ihan saveen koko ajelu.
    "kuski muuttuu matkustajaks"
    Lainaa (cinny @ Heinä. 25 2007,14:57) kirjoitti
    Ja mikäli tulen, niin otanpa tuon esalaisen varapaidankin mukaan että pääsee takaisin oikealle omistajalleen, olettaen tietenkin että oikea omistaja sattuu tulemaan myös *
    No hyvä et ainakin paita pääs ajelulle kun mies ei ehkä sit seuraavalla kerralla...
    "...ei juurikaan tuulelle vastusta..."
    Lainaa (MakkeRR @ Heinä. 27 2007,17:56) kirjoitti
    Ihan hyviä ideoita ja näkemyksiä kaikilta tähän letkan pitämiseen kasassa. Kelasin itse että jos reitti on suunniteltu ennalta niin senhän voisi liittää tähän ketjuun ja jokanen joka pystyy voisi lukasta sen tästä. Jos vaikka sattuu käymään niin että joku jättääkin odottamatta takanatulevia. Lisäksi kun reititkin on mun mielestä suht pitkiä niin joku joka pystyy voisi ottaa muutaman kopion vaikka paperille ja jaella muutamat kappaleet tapaamispaikassa. Erittäin hyvänä ideana pidän letkan jakamista kahteen, kuka nyt sanoi "hotpants" ja "so not hotpants", ja kummallekin oma vetäjänsä.

Edellisessä viestissä tuli kirjotettua taas jotain p***** mutta se meni muutenkin ihan saveen koko ajelu.
    en kyllä lähtis sanomaan reittiä ainakaan netissä etukäteen koska kyllä ne siniset sedät näitä jonku verran kyyläilee ja kas saattaa olla tutka matkalla..

mutta eihän sillä väliä koska muistelisin että näissä ajoissa ajetaan aina kymppialle ja mutkat talutetaan...eiks joo?
    KooTeeÄm
    Itse olin siinä jälkijoukossa. Mukavaa oli ja kiitoksia Villevallelle loppumutkien vedosta. Mukavaa, että loppuajelulle löytyi pari "alkuasukasta", jolla oli teitten tuntemusta. Me muut oltiin ihan turisteja...
    Kiitoksia myös RIMMONille yleensäkin letkan vetämisestä. Ei toi letkan katkeaminen on vetäjän syy...

Ihan alustava reitin briefi(+seur.taukopaikka) voisi olla ennen ajelulle lähtöä vars. vetäjän ja peränpitäjän kesken?
    Ja jokaiselle teroitus vilkuilla peileihin ennen kääntymistä: eli jos ketään ei ole näkyvissä, niin odotetaan risteyksessä(kuten edellä on jo mainittu).

Näin ison letkan koossapito on varmaan hankalaa, joten lienee paikallaan pätkiä letka parinkymmenen pyörän porukoihin?
    Se kuka ottaa vetovastuuta on jo toinen juttu... Jokainen, joka on osallistunut taloyhtiön talkoisiin, tietää ongelmat...
    <p>BRG/Cream T-Bird 2003</p>
    Reitin julkaisu netissä = mahdoton ja erittäin typerää..
    kyllähän saadaan homma kasaan kunhan vähän katellaan peileihin, yhteistyö on avain. toki vetäjä ja perä mies olisi hyvä vaihtaa vaikka puh numerot niin tavoittaa jos eksyy
    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Agusta
    Kawasaki ZZR
    Kawasaki 800
    Honda Goldwing 1800
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
  30.  
    Juu, kunhan kattoo peileihin ja varmistaa seuraavan tulevan risteykseen..ja pysähtyvän odottamaan seuraavaa...homma toimii. Ite olin keväällä ekaa kertaa mukana ja heti hiffasin miten toimii. Aika simppeliä, porukka kasassa on tärkein, samaa reittiä kaikki silloin ajelee ja vauhti on kuskista kiinni. Ekalla ja tokalla ajelin hännillä ja eroja tuli aika pikästi, varmaan pari minsaa pisimmillään, eikä liikennevalot sillo sekottanut. Kun kaikki tekee samoin, letka vaan venyy, mut ei katkee.
    30-40km välein se kärki kuitenkin jää röökille ja sit me "raittiit" odotellaan

ps reittitiedotteet ei tuu kuuloonkaan
Sivu: 4 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2345 ViimeinenViimeinen