Vois yrittää, kun ens viikolla ei pääse.
Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään
>> PK-letkaohje <<
>> Veturin vinkit <<
Ducati SFV4S
No ku mun pitää viedä se huomenna klo 16.00 ns.päivitykseen. Päivitettynä saan sen sitten takas vasta ehkä klo 22.00. Päivityksen kohteina katteiden maalaus sekä moottoriin tulee isommat sylinterit.(YAMMUTAR @ Heinä. 25 2007,20:27) kirjoitti
Tai siis mopo vaihtuu, mut ton välin joudun oleen ilman mopoo, koska se uus tulee illan mittaan Mansesta.
Onneks ei ollu tän vakavampaa.
No huh(Rapi äRRä @ Heinä. 25 2007,20:34) kirjoitti
Mä jo pelästyin että etkö säkään jumalauta osaa ennakoida...![]()
Yammutar
Tätä mä kyllä ennakoin jo vähän aikaa sitten, mutta ajotus olis täysin pielesssä(YAMMUTAR @ Heinä. 25 2007,20:40) kirjoitti
. Pitikö just tänään mennä koeajamaan
. Miksen voinu käydä vaikka maanantaina, niin oisin päässy mukaan ajeleen
.
Tulos kurkkaa porukkaa, varovasti nurkan takaa..
Siel nähdään..
Meno kuin viimeistä kesää
Pitäisköhän ihan ryhdistäytyä ja tulla ajelulle, kun ei ole taas kiireiden keskellä kerinny ajelemaan...
<p><strong> </strong></p>
Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin
Triumph Rocket
Suzuki B-King
Suzuki Hayabusa
Agusta
Kawasaki ZZR
Kawasaki 800
Honda Goldwing 1800
Kawasaki ZZR
MV Agusta
Ihan hyvältähän tuo ennuste alkaa jo näyttää, eli kaikki sokeritautisetkin mukaan!(RIMMON @ Heinä. 25 2007,09:22) kirjoitti
![]()
>> PK-letkaohje <<
>> Veturin vinkit <<
Ducati SFV4S
Mukana tällä kertaa!
Saan nahkahousutkin tänään suutarilta...
<p>BRG/Cream T-Bird 2003</p>
Oliko muita Bodomin kautta menijöitä?
>> PK-letkaohje <<
>> Veturin vinkit <<
Ducati SFV4S
Tarkoitus olisi kyllä...(riisor @ Heinä. 26 2007,14:14) kirjoitti
Bodomin kautta menijät - tuutteks te Rinnekodin/Vanhan Vihdintien risteyksen kautta? Jos ni mihinköhän aikaan? Voisin liittyy joukkoon siitä.
Royal Enfield Bullet Electra BS 500 2005
Yamaha Virago 535 1988
Moto Guzzi 750 Nevada 2008
HD Sportster Custom 2004
Voishan tonne tosiaan törkätä muutaman mutkankautta, mistäpäin ajattelit tulla tohon risteykseen ja mihin aikaan?(wimmevanamo @ Heinä. 26 2007,15:28) kirjoitti
Mä tulen Lassilasta, mut ajaisin mieluummin tota kautta ku Hämeenlinnan tietä. Ilmaki tommonen... Kauaks sinne nyt ajais tota kautta? Mä olen sit hidas customisti vanhalla pollella tai en ainakaan nopee... Vartti yli viis Rinnekodin risteyksessä? Vai mistä sä tulet?(Muukka @ Heinä. 26 2007,15:38) kirjoitti
Yamaha Virago 535 1988
HD Sportster Custom 2004
Luultavimmin Rinnekodin seuduilla siinä heti puolen jälkeen, viim. 20 vaille.(wimmevanamo @ Heinä. 26 2007,15:28) kirjoitti
Vai sovitaanko Rinnekoti 17:30 ?
Leppävaarasta, Lassilan Teboililta voitais startata tonne Rinnekodin suuntaan vaikka klo 17:10?? niin varmaan oltais perillä 17:30...(wimmevanamo @ Heinä. 26 2007,15:43) kirjoitti
Aika on ok. Siis tarkotat Rinnekodin kohdalla, ei Vihdintien risteystä, josta käännytään Rinnekodille päin? Eli kumpaa tarkotat? Sori tää varmistuksen varmistus...(Köpi @ Heinä. 26 2007,15:44) kirjoitti
Yamaha Virago 535 1988
HD Sportster Custom 2004
Mä meinasin täräyttää siitä Lahnuksen Shellin ohi Klaukkalaan ja Klaukkalan Shellin kautta Palojoelle. Mistäs te? Eikös se Rinnekoti ole vähän sivussa?
>> PK-letkaohje <<
>> Veturin vinkit <<
Ducati SFV4S
Kyllähän tosta rinnekodiltakin ihan kivasti pääsee nurmijärvelle...
Pääsee mutta pitää kiertää Lepsämän kautta..(Muukka @ Heinä. 26 2007,16:13) kirjoitti
>> PK-letkaohje <<
>> Veturin vinkit <<
Ducati SFV4S
Mites oisko hyrylän Shelliltä lähdössä porukkaa Kukon suuntaan? *![]()
Sääli on sairautta!
Ketkä v*tun muut?
Tärkeintä ei ole voitto, vaan vastustajan täydellinen nöyryytys.
Busa L1
Bk K-9
Riisor, Lahnuksen Shelliltä vielä hetki Vihtiin päin, sitten oikealle kohti Rinnekotia...Rinnekodin seuduille sitten n. puoli kuudeksi. Jos muita ei näy, ajelen sitten itsekseni kohti Myllykukkoa. Mulla sininen Bemix ja siniset ajokamat.
Siis mitä reittiä te meinasitte? Musta toi Lahnus - Klaukkala - Palojoki - Myllis näyttäis aika hyvältä ja nopealta..(Köpi @ Heinä. 26 2007,16:15) kirjoitti
Jos meinasitte Lepsämän kautta Perttulaa ja siitä N-järvelle ja kukkoon niin Perttulasta eteenpäin se reitti on ainakin ihan![]()
>> PK-letkaohje <<
>> Veturin vinkit <<
Ducati SFV4S
Mä tulen Rinnekodille noin puol kuusi, kivempi reitti. Musta custom ja mustaa nahkaa.
Yamaha Virago 535 1988
HD Sportster Custom 2004
Rinnekodintien ja lakistontien risteykseen siis heilahdan klo.17:30
No pitää kattoa kumpaa kautta tulen. Mietin vaan että ootteko te nyt aatellu ton reitin ihan loppuun asti..
Musta puimuri ja mustaa nahkaa. Saa peesata.
>> PK-letkaohje <<
>> Veturin vinkit <<
Ducati SFV4S
Mä tuun joka tapauksessa Rinnekodin risteykseen, toivottavasti joku muuki tulee. Tää sulkee netin nyt. Nähdään, poijaat - ja tytöt!
Yamaha Virago 535 1988
HD Sportster Custom 2004
vauhtipuiston kohdalla, jäin ootteleen punasta busaa joka tuli mun peräs mut ei sieltä ketään tullutkaan ja oli turhaa lähtee ottaan etuletkaa enää kiinniajelin sit mutkaista motaria takas himaan
aikas näyttävä letka oli!!![]()
R1
Enhän mie sitten kerennyt mukaan tällä kertaa..![]()
<span style='color:#650D10'>R6Raato </span>