No ei mitään reittejä nettiin, mut silloin kun lähdetään liikkeelle, niin letkan vetäjä ilmoittaa reitin ja *seuraavan paussipaikan. Sitten, jos yllättäviä muutoksia tulee matkan varrella, niin vetäjällä, mahdollisella välimiehellä(naisella) ja häntäpään valvojalla olisi oltava pemari tai gsm yhteys. Tällä tavalla hitaatkin pääsee välikaffelle valoista läpipäässeiden kanssa(tr3 @ Heinä. 27 2007,22:00) kirjoitti
. *Tähän hommaan tarvitaan kaiketi lisää aktiivisesti toimivia vapaaehtoisia.
pääasiahan tässä mielestäni on se...että asia (kimppa-ajelu) on saaanut...."huomiota"....![]()
Nyt homma ei toimi.....koska se ei toimi.....
tähän on syynä ilmeisesti ns. "inhimilliset vastuunkantokyvynseuraamuksienpainiskelukyvvynkans savastuunomaisenroolinottamiseenjakanssa
myöskinsenliittämiseenharrastukseenjopamoottripyör äilyyn"
Totta on myös se,....että kun, katsoo peiliiin ja odottaa takana ajavaa "letka pysyy kasassa......ja letka voi venyä vaikka siihen jonkun mainitsemaan x-määrään (km) (sori jurri) km...tai siihen, että ensimmäinen kun sammuttaa pyörän, niin viimeinen sen käynnistää ?
mutta onko tarkoituksena ihan "uber" letkajenkka,,,,,vaiko,,,, kimppa-ajelut.... ?
iItse alunperin käsitin ehkä asian väärin.....? kimppa-ajelu,,,,,,,?
mutta... mä jätän tän topicin tähän....mukavastihan tämä on saanut ihmiset Rikua tai Tunnaa lainatakseni """pärähtelemään",,,,
"älkää kuumottuku" ........ - tuntematon travelleri -
edit... väliviiva
Et tu, Brute
- Ducati Multistrada 1200 S Touring - 2012
^^^^ Päiväkännitkö Villevalle on ottanut?
Kerro heti, mitä nautit! Mä otan seuraavan kerran samaa...![]()
*
![]()
<p>BRG/Cream T-Bird 2003</p>
Miten voi tästä saada näin vakean jutun ...
Ihan ainoa josta huolehtimalla koko homma toimii ..
<span style='color:blue'>Edelläajava huolehtii, että perässätulija tietää mihin ollaan menossa.</span>
Siinä koko juttu .. eikös olekin helppoa ...
<span style='color:red'>..rock...rock...rock...rock...ro...........</span>
-"Onko maapallolla älyllistä elämää?"
-"Kyllä, mutta olen vain käymässä."
No niin - nyt on pmr:ät testailu ja ainakin eilen pelitti ihanasti - että ens kerralla sitten pemarit mukaan(YAMMUTAR @ Heinä. 27 2007,11:15) kirjoitti
mä voin sitten taas laulella teille![]()
Yammutar