Tulokset 1:stä 14:een 14:sta
    Pian täytyy viedä 749 20tkm huoltoon. Kysyisinkin nyt missä kannattaisi huollattaa pääkaupunkiseudulla ja kuinka paljon suurinpiirtein tulee kustantamaan.Tällä hetkellä olisi vain 2 vaihtoehtoa. hailac ja kuda motors jota suositteli pyörän edellinen omistaja.
    Nyt on alla taas Ducati.
    Löytyy myös A-moottori tattikselta
    Hailacilla varmaan luokkaa 700€??
    a-moottorista taisi olla jossain myynti-ilmo - eli en tiedä mikä sen tilanne juuri nyt on (soittamalla saa selville)

sen lisäksi on: http://www.giantfinland.fi/

ja itse vein saloon asti (tarjousten perusteella) - tosin halusin huollon lisäksi penkittää ja kartan commanderiin...
    http://mp-asennus.com/

-jussi-
    Lainaa (nixu @ Heinä. 25 2007,11:25) kirjoitti
    A-Moottorissa sama hinnoittelu kun Hailacilla, eli kiinteät hinnat
    Monster 1100S in red
    Vespa Primavera -68
    Helkama Major -69

ex
    -Kawasaki KX 125
    -MS2R1000
    -MS4
    Kiitti.Tulipa muuten mieleen että takajarrupalat pitäisi myös uusia.
    Nyt on alla taas Ducati.
    Giant Motor on yksi valtuutettu huoltopiste... siellä on kans maahantuojan hinnoittelu. 748:lle iso huolto on tuon hinnoittelun mukaan 870,- kun kysyin...

Miten ihmeessä takajarrupalat saa loppu 20tkm:ssä? Kun ostin tämän 748:n niin tässä on kans takapalat ihan loppu.
    Mun aikaisemmissa pyörissä jossain 20-25tkm kohdalla ne palat on olleet vielä kuin uudet... ikinä ennen en ole joutunut takapaloja vaihtamaan.
    vie pyöräsi heinolle espooseen, ne voi kuljettaa sen sieltä omilla pakuillaan muun rahdin kanssa tampereelle jossa taitaa olla ainoa osaava dugati megatsu tekemään 20 tkm huollon. minä vein pyöräni kärryllä tampereelle, toimii myös niinkin. Heinolta saat selkeän raportin mitä pyörällesi on tehty. suosittelen täpöllä. hailakki ei erota rikkinäistä starttimoottoria rikkinäisestä akusta. laittoivat uuden akun kun startti oli rikki. upeeta.
    Lainaa (macci @ Heinä. 25 2007,23:44) kirjoitti
    vie pyöräsi heinolle espooseen, ne voi kuljettaa sen sieltä omilla pakuillaan muun rahdin kanssa *tampereelle jossa taitaa olla ainoa osaava dugati *megatsu tekemään 20 tkm huollon. minä vein *pyöräni kärryllä tampereelle, toimii myös niinkin. Heinolta saat selkeän raportin mitä pyörällesi on tehty. *suosittelen täpöllä. hailakki ei erota rikkinäistä starttimoottoria rikkinäisestä akusta. laittoivat uuden akun kun startti oli rikki. upeeta.
    Kuuluuko hintaan tuo kuljetus heinolla?Onko hinnat tunti/könttösummia. Minkä hintaisia 10tkm ja 20tkm huollot on? *
    E:täytyy itsekin mainita, kun vein pyörän 10tkm huoltoon maahantuojalle, pyrörässä oli käyntihäiriöitä/säädöt pielessä(ilmeni kierrosten hyppimisessä ja hakemisessa). Mainitsin asiasta ja lupasivat hoitaa. Mutta samat ongelmat jatkuivat pyörän saatuani. No jouduin sitten viikon päästä viemään monsterin uudestaan takuun piikkiin, jolloin tämä vasta tuli kuntoon. Pistää vaan vähän ihmetyttämään miksei tehdä kerralla kunnolla *

Monster 1100S in red
    Vespa Primavera -68
    Helkama Major -69

ex
    -Kawasaki KX 125
    -MS2R1000
    -MS4
    Lainaa (zpete @ Heinä. 25 2007,22:32) kirjoitti
    Miten ihmeessä takajarrupalat saa loppu 20tkm:ssä? Kun ostin tämän 748:n niin tässä on kans takapalat ihan loppu.
    Mun aikaisemmissa pyörissä jossain 20-25tkm kohdalla ne palat on olleet vielä kuin uudet... ikinä ennen en ole joutunut takapaloja vaihtamaan.
    Paha mennä sanomaan kun en ole viellä kovin montaa tuhatta kerennyt pyörällä ajamaan.todennäköisesti on vähän jäänyt laahaamaan entisellä omistajalla.Ne kannattaa tarkistaa aina välillä ettei niin pääse käymään.
    Nyt on alla taas Ducati.
    Itse olen teettänyt RM-Heinolla huollot 748 ja laite on todellahuollettu ja säädetty Eerolan toimesta hyvin. Nyt vaihdettuani Monster S4R:n täytyy käyttää 20.000km huollossa Heinolla.
    Bimota DB6 ja Ducati Pikes Peak
    Lainaa (Jake82 @ Heinä. 25 2007,17:06) kirjoitti
    Sehän on näppärää, että maahantuoja sanelee hinnat. Eipähän tarvitse liikkeiden arpoa.
    BMW R-NineT -23 Option 719 aluminium
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21
  14.  
    Lainaa (B12 @ Heinä. 31 2007,20:37) kirjoitti
    Lainaa (Jake82 @ Heinä. 25 2007,17:06) kirjoitti
    Sehän on näppärää, että maahantuoja sanelee hinnat. Eipähän tarvitse liikkeiden arpoa.
    Nojaa ei välttämättä aina..
    Monster 1100S in red
    Vespa Primavera -68
    Helkama Major -69

ex
    -Kawasaki KX 125
    -MS2R1000
    -MS4