Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
    Missä pidätte lomamatkalla tavaranne kun olette menossa katsomaan nähtävyyksi, syömään jne. Hyvä vaihtoehto on "turvaverkkokassi" - Pac Safe - johon voi täyttää ajovehkeet, kypärät, saappaat, ei muuta kun koko komeus runkoon kiinni, ei lähde aivan helposti kävelemään. Verkolle luvattu katkaisu keskävyys noin 200 kg. Ei muuta kun sortsit ja sandaalit jalkaan ja nauttimaan euroopan helteistä.
    Ohhoh, tämä oli hyvä . Löytyykö muita vinkkejä samaan asiaan?

Itse olen painiskellut saman asian kanssa ja kerran kokeiltuna ratkaisuna oli vetää vaijerilukko takin ja housujen läpi runkoon kiinni. Tässä ratkaisussa tosin saappaita ei saanut turvattua, joten ne "piilotettiin" takin sisälle.
    Lainaa (ForzaDesmo @ Kesä. 26 2007,14:00) kirjoitti
    Ohhoh, tämä oli hyvä . Löytyykö muita vinkkejä samaan asiaan?

Itse olen painiskellut saman asian kanssa ja kerran kokeiltuna ratkaisuna oli vetää vaijerilukko takin ja housujen läpi runkoon kiinni. Tässä ratkaisussa tosin saappaita ei saanut turvattua, joten ne "piilotettiin" takin sisälle.
    Suomessa myy ainakin partioaitta sekä - Ulkoilukauppa.com- Partioaitan hinnat selkeästi kalliimmat.
    Tuo on ongelma ainakin meillä. Käytämme riimulukkoja ala Lidl. Takit ja housut sisäkkäin niin, että lukot (2 kpl peräkkäin) hihojen ja lahkeiden kautta runkoon kiinni. Samoin kypärät riimulukolla visiirinaukoista. Yöksi sitten samat lukot ympäri pyörää...
    Tankkilaukku repuksi. Kengät ovat suurin ongelma. Jäävät monesti pyörän viereen irti, mutta ei ole vielä hävinneet - kop, kop, kop,...
    http://www.pacsafe.com/www/index.php...n=detail&id=30

Tuota olen käyttänyt pujottamalla vaijerin kypärän, takin ja housujen läpi. Kenkiin on ollut tarjoitus tehdä varren yläosaan reijät joiden läpi voi vaijerin pujottaa. Tuo verkkosäkki vaikuttaa hyvältä, mutta vie turhan paljon tilaa.
    Siinä ne on ollu mopossa, mitenkään kiinnittämättä (lukitsematta). Repussa mukana rahat ja passi sekä kamera, mutta tankkilaukussa ja tavararullassa ei oo ollu mitään pöllimistä vastaan. EU'ta on kierretty ahkerasti, eikä mitään oo pöllitty, vielä

Bongasin kyllä Italiaan Ranskasta tultaessa pysyvän liikennemerkin, jossa varoitettiin pysäköintipaikan varkaista. Siihen alle jätin ja siinä ne oli ku tulin. Sakemannit näky kantavan tankkilaukut mukanaan ja kypärät ja ...

Varovaisuus on aina tarpeen, mutta jos koko elämän pääasia on varasta pelätä ...

Tosin mopon lukitsen kyllä huolellisesti ja näyttävästi

... jotain piti muistaa
    Seuraava ei sovi kaikille; itse pakkaan kaikki isommat ja raskaammat sivulaukkuihin, takalaukku on "puoli-tyhjä", siellä vain kevyttä siviilivaatetta. Paras ratkaisu ajo-ominaisuuksien kannalta myös. Mopo parkkiin, takalaukusta siviilit niskaan, ajoromppeet laukkuun ja menoksi. Toimii myös hyvin esim. laivamatkan aikana.

Lainaa (ipodtomppa @ Kesä. 26 2007,12:28) kirjoitti
    Missä pidätte lomamatkalla tavaranne kun olette menossa katsomaan nähtävyyksi, syömään jne. Hyvä vaihtoehto on "turvaverkkokassi" - Pac Safe - johon voi täyttää ajovehkeet, kypärät, saappaat, ei muuta kun koko komeus runkoon kiinni, ei lähde aivan helposti kävelemään. Verkolle luvattu katkaisu keskävyys noin 200 kg. Ei muuta kun sortsit ja sandaalit jalkaan ja nauttimaan euroopan helteistä.
    Nyt "turvaverkkokassia" on kokeiltu ihan käytännössä ja täytyy sanoa, että aivan verraton keksintö, toimii kun vessan kello, helppo käyttää ja pakata takaisin omaan säilytyspussiin, eikä vie tilaa juuri mitään. Siihen mahtuu hyvin kahden henkilön kaikki varusteet kypäristä - saappaisiin. Toki muutkin vastanneiden viritykset toimii mutta tämä PacSafe on todella hintansa väärti. Nyt matka jatkuu Vilnasta eteenpäin kohti Puolaa ja Alppeja - saapi nähdä miten se liikenne Puolassa *
    Lainaa (ipodtomppa @ Kesä. 29 2007,10:54) kirjoitti
    Siihen mahtuu hyvin kahden henkilön kaikki varusteet kypäristä - saappaisiin.
    Minkä kokonen verkko sulla on?

Tunnelin päässä näkyvä valo on juna!
    Itse tilasin ulkoilukaupasta ton 120 mallin Saksan reissua varten. Siihen ainakin mahtuu kahden hengen varusteet hyvin. Eihän tuo toki estä täysin sitä, jos joku tosissaan haluaa kamat varastaa, mutta eipä nyt ainakaan lähde kenenkään mukaan hetken mielijohteesta. Tarvii sentään jotain työkaluja...
  11.  
    Lainaa (kaikas @ Heinä. 20 2007,12:33) kirjoitti
    Itse tilasin ulkoilukaupasta ton 120 mallin Saksan reissua varten. Siihen ainakin mahtuu kahden hengen varusteet hyvin. Eihän tuo toki estä täysin sitä, jos joku tosissaan haluaa kamat varastaa, mutta eipä nyt ainakaan lähde kenenkään mukaan hetken mielijohteesta. Tarvii sentään jotain työkaluja...
    Euroopan reissu tehty ja verkko koko 120 käytössä. Olipa todella käytännöllinen hankinta, ei tarvinnut miettiä onko tavarat paikoillaan kun " nähtävyydet " katsottu. Herätti paljon kiinnostusta muilta motoristeilta ympäri eurooppaa, kun itse kantoivat tavaroitaan mukana.