Matkasuunnitelmista löyty sopiva aukko ja soitto paikalliselle BMW edustajalle Tallinnaan josta sain ajan varattua. RT:n huolto kaikkine kuluineen maksoi 174 euroa. ( Olin tiedustellut aikoja Espoosta ja Tampereelta sekä hintaa samalle huollolle 350 - 415 € välillä mutta tarkkaa paluu päivää reissusta ei ollut tiedossa joten päivä jäi vahvistamatta ). Palvelu oli todella ystävällistä homma toimi ripeästi, muutaman tunnin kiertely lähimarketeissa, "kevyt kenttälounas" paikallisessa ravintelissa ja homma oli valmis.
Joo, minullekin ilmoiteltiin vähän samoja hintoja 20 000km:n huoltoon, joten käännyin ihan tavallisen huollon puoleen. Eihän tuossa 20 000:n huollossa nyt mitään ihmeellistä ole... on aika suolaisia nämä paikallisten BMW huoltojen hinnat... Olisin muuten tehnyt itsekin, mutta vaihtavat samalla uudet renkaat alle.
https://www.juvander.me/ilpo
AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FL-FIN-F-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT-M
MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
MAN
Olen miettinyt aivan samaa, ja aion tulevaisuudessa huollattaa moponi Tallinnassa jos se suinkin aikatauluihin sopii. Nyt on vielä pakko huollattaa täällä kun on takuu voimassa. Aikoinaan "Helsingin Nakkilan mopossa" löydettiin aina enemmän korjattavaa kun oli sovittu, se harmitti kun lasku paisui aina ennakoitua isommaksi. Mutta nyt Espoon Heinolla oli päinvastoin, jätin sinne mopon huoltoon jossa takarenkaan teräsvaijerit oli jo näkyvissä eikä ne soittaneet perään ja ehdottaneet renkaan vaihtoa samalla. Olin todella yllättynyt kun asiasta ei mainittu mitään myöskään mopoa hakiessa. Iloisesti kyllä toivotettiin hyvää matkaa, vaikka puolet jo työmääräyksessä sovitusta huoltotöistä jäi tekemättä ja se takanakin kunto huomaamatta.
Mitä sanovat vanhemmat bemaristit, vaikuttako jälleenmyyntiarvoon jos huoltokirjasta löytyy Viron puolen leimoja?
<p>reilu nurkkavääntö on parempi kuin huono pano</p>
Eiköhän sieltä eestistä löydy ihan sama osaaminen tuossa pultin pyörityksessä?
premier
emeritus
Jos kyseessä on "virallinen BMW-huolto" ja vieläpä EU-maassa, niin eikös se ole se ja sama?(wanico @ Elo. 18 2007,14:56) kirjoitti
TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.
"Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
V.Vesterinen