Tulokset 1:stä 13:een 13:sta
  1. #1
    Ostin kyseisen pyörän n.2viikkoa sitten ja kyselisin mitä suuttimia ja filtteriä olette käyttäneet??
  2. #2
    Lainaa (punski @ Heinä. 22 2007,23:33) kirjoitti
    Ostin kyseisen pyörän n.2viikkoa sitten ja kyselisin mitä suuttimia ja filtteriä olette käyttäneet??
    Polttoaineen ruiskutuksella varustetuissa mopedeissa käytetään useimmiten ihan alkuperäisiä suuttimia...
  3. #3
    tarkoitin virisuuttimia esin Dynojetin stage 1 onko kellään kokemuksia? tai kumpi filtteri on parempi K&N vai BMC
  4. #4
    Lainaa (punski @ Heinä. 23 2007,22:46) kirjoitti
    tarkoitin virisuuttimia esin Dynojetin stage 1 onko kellään kokemuksia? tai kumpi filtteri on parempi K&N vai BMC
    Mopon vuosimalli on?
    Tallissa: Kawasaki Concours (GTR) 1400 -16 ja Suzuki Burgman 650 ABS -14
  5. #5
    -02
  6. #6
    Eli kaasarikone siis vielä.
    Dynojeteistä huonoja kokemuksia. Vaimon -99 ZX-6R tuli kuosiin ihan kaasareitten omilla säädöillä eli seosruuveja kääntämällä ja neuloja nostamalla. Siinä on Konnat ja slipari ja säädöt oli jotakuinkin persiillään ed. omistajan jäljiltä.
    Paikallinen viripaja mittaili seokset kohilleen. Oli helppo säätää kun setä mittas eka lähtötilanteen, ehotti miten paljo ja mitä säädetään ja tokalla mittauksella totes että ny on kuosissa ja toimii paremmin ku uutena
    12R:ssä on BMC:n racefilsut mutta en osaa ny sen paremmin sanoo kumpi on parempi, Konna vai BMC. Esim Rexin tapauksessa sen mukana tulleessa Ivan's:n suutinkitissä oli ohjeet joissa kehotettiin käyttään originaalifilsua. Näin tein, em. pajan virivelho totes saman ja Rexikin toimii ny kuten pitääkin.
    Tallissa: Kawasaki Concours (GTR) 1400 -16 ja Suzuki Burgman 650 ABS -14
  7. #7
    Itellä saman vuotien (-02) siinä dynojet suutinsatja + k&n filtteri ja yoshimuran vaimennin. Yhdistelmä pelaa erittäin hyvin! Tehokäyrä on penkityksen jäljiltä paperilla ja eikä se takapyöräteho häpeä uudempaa ruiskukonetta Ajossa on tullut joskus seurattua kulutusta, vakiosäätöihin nähden kulutus on laskenut jonkun verran.
  8. #8
    Lainaa (micco @ Heinä. 23 2007,19:52) kirjoitti
    Lainaa (punski @ Heinä. 22 2007,23:33) kirjoitti
    Ostin kyseisen pyörän n.2viikkoa sitten ja kyselisin mitä suuttimia ja filtteriä olette käyttäneet??
    Polttoaineen ruiskutuksella varustetuissa mopedeissa käytetään useimmiten ihan alkuperäisiä suuttimia...
    Hyvä hyvä. Hyvin meni.

    Omassa entisessä -02 Dynojetit pelitti mielestäni moitteettomasti 2500km- 25tkm välin.



    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
  9. #9
    Lainaa (kawa636 @ Heinä. 26 2007,23:16) kirjoitti
    Itellä saman vuotien (-02) siinä dynojet suutinsatja + k&n filtteri ja yoshimuran vaimennin. Yhdistelmä pelaa erittäin hyvin! Tehokäyrä on penkityksen jäljiltä paperilla ja eikä se takapyöräteho häpeä uudempaa ruiskukonetta Ajossa on tullut joskus seurattua kulutusta, vakiosäätöihin nähden kulutus on laskenut jonkun verran.
    paljon löyty takaselta? itellä lähtee v.loppuna -05 636 penkkiin
    rotta
  10. #10
    yosin pönttö,commanderi ja bmc. huomaa et säädöt vitullaan,röpöttää ihan v.tusti kun laskee kiekat
    rotta
  11. #11
    Lainaa (samppazx6r @ Heinä. 27 2007,18:00) kirjoitti
    Lainaa (kawa636 @ Heinä. 26 2007,23:16) kirjoitti
    Itellä saman vuotien (-02) siinä dynojet suutinsatja + k&n filtteri ja yoshimuran vaimennin. Yhdistelmä pelaa erittäin hyvin! Tehokäyrä on penkityksen jäljiltä paperilla ja eikä se takapyöräteho häpeä uudempaa ruiskukonetta * Ajossa on tullut joskus seurattua kulutusta, vakiosäätöihin nähden kulutus on laskenut jonkun verran.
    paljon löyty takaselta? itellä lähtee v.loppuna -05 636 penkkiin
    Takapyörältä tuli 114,7hv mut enpä nyt muista ihan tarkasti sitä vakiotehoa. Oliskohan ollut jotain 112-115hv moottoritehoa. Veikkaisin et -05 saa aikaan vähän suuremmat lukemat mut ite oon ollu ihan tyytyväinen.
  12. #12
    Lainaa (kawa636 @ Heinä. 27 2007,20:30) kirjoitti
    Lainaa (samppazx6r @ Heinä. 27 2007,18:00) kirjoitti
    Lainaa (kawa636 @ Heinä. 26 2007,23:16) kirjoitti
    Itellä saman vuotien (-02) siinä dynojet suutinsatja + k&n filtteri ja yoshimuran vaimennin. Yhdistelmä pelaa erittäin hyvin! Tehokäyrä on penkityksen jäljiltä paperilla ja eikä se takapyöräteho häpeä uudempaa ruiskukonetta Ajossa on tullut joskus seurattua kulutusta, vakiosäätöihin nähden kulutus on laskenut jonkun verran.
    paljon löyty takaselta? itellä lähtee v.loppuna -05 636 penkkiin
    Takapyörältä tuli 114,7hv mut enpä nyt muista ihan tarkasti sitä vakiotehoa. Oliskohan ollut jotain 112-115hv moottoritehoa. Veikkaisin et -05 saa aikaan vähän suuremmat lukemat mut ite oon ollu ihan tyytyväinen.
    Mun vehje tyrkkäs renkaalle 106hv. Seuraava omistaja näkyy penkittäneen samaisesta laitteesta eri suutinsarjalla 107hv. Ja saman suuntasia lukemia olen muiltakin lukenut.

    Mun mielestä optimistinen penkki jos tollasia lukemia antaa. Kyllä sen ruiskuversion 636 pannusta pitäis nimittäin olla selkeesti tehokkaampi kun tään kaasaripelin.
    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
  13.  
  14. #13
    Lainaa (slip @ Heinä. 27 2007,23:04) kirjoitti
    Lainaa (kawa636 @ Heinä. 27 2007,20:30) kirjoitti
    Lainaa (samppazx6r @ Heinä. 27 2007,18:00) kirjoitti
    Lainaa (kawa636 @ Heinä. 26 2007,23:16) kirjoitti
    Itellä saman vuotien (-02) siinä dynojet suutinsatja + k&n filtteri ja yoshimuran vaimennin. Yhdistelmä pelaa erittäin hyvin! Tehokäyrä on penkityksen jäljiltä paperilla ja eikä se takapyöräteho häpeä uudempaa ruiskukonetta * Ajossa on tullut joskus seurattua kulutusta, vakiosäätöihin nähden kulutus on laskenut jonkun verran.
    paljon löyty takaselta? itellä lähtee v.loppuna -05 636 penkkiin
    Takapyörältä tuli 114,7hv mut enpä nyt muista ihan tarkasti sitä vakiotehoa. Oliskohan ollut jotain 112-115hv moottoritehoa. Veikkaisin et -05 saa aikaan vähän suuremmat lukemat mut ite oon ollu ihan tyytyväinen.
    Mun vehje tyrkkäs renkaalle 106hv. Seuraava omistaja näkyy penkittäneen samaisesta laitteesta eri suutinsarjalla 107hv. Ja saman suuntasia lukemia olen muiltakin lukenut.

    Mun mielestä optimistinen penkki jos tollasia lukemia antaa. Kyllä sen ruiskuversion 636 pannusta pitäis nimittäin olla selkeesti tehokkaampi kun tään kaasaripelin.
    Enpä tiedä sen penkin optimistisuutta, aikasemmin oli käynyt muutama 600cbr ja niille oli tullut 106-109 lukemat. Vastaavanlaisen kawan tuloksia ei koneelta löytynyt. Että mene ja tiedä kuinka oikein tulokset on mut ainahan tästä aiheesta väittelyn saa aikaan