Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
    Onko kellään ST Ducatistilla kolissut Nonfrangon sivulaukkuteline takahaarukkaan? Kakspäällä takajousen pohjatessa mulla näyttää yltävän just vasemmalla (ketjun) puolella takahaarukan ulompi yläkulma telineeseen takajalkatapin kohdalla, missä teline kiinnittyy runkoon (telineen alin kohta).

Oisko tuohon suoraan hoitoa jollain tiedossa? Yritin jo nostaa perää hieman, mutta korkeudensäätövarren kierteet on sen verta jumissa ettei ihan äkkiseltään onnistu.

Onko tuttu vaiva muillekkin vai esiintyyköhän vain mulla (?).

Honda NT1100 -22 (exät: BMW K1300GT, Honda Fireblade, 2 kpl BMW K1200S, Ducati ST4, Ducati S750HF, Kawa ER-5, Moto Guzzi V65C, Suzuki S1, PV50)
    Tutkippa onko molemmilla puolilla samanlaiset aluslevyt ja muut kilkkeet. Jos noin sentin vahvuinen alumiini hela(kiekko) puuttuu välistä vasemmalta niin silloin ottaa kiinni. Mulla oli sama kun mopon ostin, löytyi sitten työkalupussista, ei ollut edellinen omistaja keksinyt sille paikkaa.
    CB350, XS650, CB750K7, XS850,XV1000(TR-1), XS1100S, ST-4, FJR1300A
    Semmonen kiekko on vasemmalla (tai niitä on vasemmalla 2 ja oikealla 1), mutta vaikuttais olevan väärässä välissä - pakoputken kiinnikkeen alla eli pakoputki on sen puoli senttiä ulompana vasemalla). Missä välissä sen pitäis oikeesti olla? En oikein keksi miten sen sais sijoitettua siten, että se teline tulis yhtään ulommas.

Takahaarukkahan on vasemmalta vähä leveämmällä ketjun takia ja sen takia telinettäkin pitäis saada vähä ulommas. Sen lätkä vaikutaa tällä hetkellä vain, että pakoputki on vasemmalla hieman ulompana.
    Honda NT1100 -22 (exät: BMW K1300GT, Honda Fireblade, 2 kpl BMW K1200S, Ducati ST4, Ducati S750HF, Kawa ER-5, Moto Guzzi V65C, Suzuki S1, PV50)
    Mun täytyy tutkia miten päin he osat on. Menee vaan maanantaihin kun mopo on Tuusniemellä ja minä Espoossa.
    Niin muuten, onko se varmasti teline kun ottaa kiinni, mulla se lopulta olikin sen pultin pää.

Bellassa tutkin muutamaa STtä. 2ssa 4stä oli jälkiä takahaarukassa just samassa kohtaa, ku itselläki. Se on se alin kohta siinä sivulaukkutelineessä, joka on osunut haarukkaan - ei pultti.
    Enpä ole tuollaista omassani huomannut Täytyypä huomenna katsella mikä on tilanne.
    Scuderia Schiamazzo
    -----------------------------
    Ducati 1198S | 749R | Monster S4RS
    No niin, kun tarkemmin muistelen niin mulla se pultin pää otti kiinni kun puuttui yksi niistä kiekoista. Ehdin jo kylläkin antaa "määräyksen" paremmalle puoliskolle olla nousematta seisomaan jalkatapille pyörän selkään noustessaan ja poistuessaan Mahtaneeko tuo tuosta vääntyä mutta ainakaan ei enää ota kiinni.

Sinnehän se ottaa kiinni ....ei paljoa mutta kuitenkin.
    Scuderia Schiamazzo
    -----------------------------
    Ducati 1198S | 749R | Monster S4RS
    No niinpä tekee...helevata
    Ei ole sellaista mekaanista ongelmaa, jota eivät raaka voima ja tietämättömyys kykenisi ratkaisemaan.

Suzuki GSX-1300R Hayabusa
    Kawasaki ZZR1400
  10.  
    Oiskohan tuohon sitte paras hoito korottaa vähän perää? Ei se mullakaan oo kovin paljoa ottanu kiinni, mutta minusta se ei sais koskea ollenkaan missään tilanteessa. En tiedä oisko takaiskarin jousto muuttunu jossain vaiheessa muutaman millin alkuperäisestä jossain vuosimallipäivityksessä, jonka yhteydessä telineet suunniteltu aikoinaan tms. En nimittäin huomannu jälkiä missään vanhemmassa STssä, jossa vanhemmanmallinen Sachsin iskari (jonka jousen esijännitystä helpompi säätää).