Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
    Ensimmäistä iso pyörää laittamassa ja olisin kinnostunut otsikon mukaisesta pyörästä.Minkälaisia kokemuksia foorumilaisilla on tdm jammusta...?
    Hemmetin hyvä pyörähän tuo. Iso (korkea) kapistus, itse 175 cm ja ajamaan pystyy kyllä, mutta aikamoista varpisteluahan se on. Vaan kun vauhtiin pääsee niin yllättävän ketterä viedä.

Alusta & jarrut piisaa hyvin hiukan kovempaankin ajoon, pysyy tyydyttävästi kyykkyjenkin perässä mutkatiellä. Ajoasento on loistava, penkki taas ei niin häävi pidemmillä väleillä, puutuu perse nopsasti. Katteen antama suoja aika nimellinen, vaan eipä tuo niin haittaa.

Tyyppivikoja ei taida muita olla ku tuo kaasareiden neulaputkien kuluminen soikeiksi, alkaa viemään soppaa liiaksi (normaalikulutus jotain 5-6 litran luokkaa), savuttaa ku antaa enempi kaasua, alavääntö heikkenee hiukan, oikeen pahaks ku menee alkaa tulpat pimenemään..jenkeistä saa kestävämpiä (?) tilattua, oliko se nyt 150 dollaria luokkaa, putket+neulat.

Laatikko on Yamahan tuotoksia eli ei erityisen hyvä. Aika rouhee se on ehjänäkin, mutta voi alkaa tiputtelemaan kakkosta ja kolmosta pois päältä ku kovemmin vedättää. Osat laatikkoon ei kuitenkaan ihan vararikkoon vie.
    Ite oon 173 cm lyhyt ja aiemmin on tullut ajeltua 350 xt yamahalla.Paljonkohan niissä on sitten istuinkorkeudessa eroa.TDM:ssä tietääkseni istuinkorkeus n.80cm

Pohjolan kurapyöräilijöiden sivuilla pyörii lajitovereita joilla on kokemusta TDM:stä. Tuuppaapa kysymystä sinne.

PKPn pyörät osioon
    KTM950SE
    Lainaa (woke @ Heinä. 20 2007,06:26) kirjoitti
    Ite oon 173 cm lyhyt ja aiemmin on tullut ajeltua 350 xt yamahalla.Paljonkohan niissä on sitten istuinkorkeudessa eroa.TDM:ssä tietääkseni istuinkorkeus n.80cm
    XT:ssä voi olla ilmoitettu istuinkorkeus suurempikin, mutta kun sehän riippuu myös satulan muodosta, kuinka paljon jousitus painuu jne. Oulussa näytti olevan yks TDM myynnissä, käy koittamassa niin tiedät paljon varmemmin ku mitä me täällä arvaillaan.
  6.  
    91-95 mallien istuinkorkeus on 795 mm.
    96 -> 805 mm.
    TDM 850 -95
    XL 1000 V -05