to 19.7 klo 18.00 Shell ruskeasanta. Paikka löytyy Tuusulan motarin varresta, tikkurilan/ruskeasannan liittymästä. Sää ei kauhean hyvää lupaa, mut yritään nyt kuitenkin. Jos ei muuta niin kahvitellaan nyt sitten ainakin. Uusille naamoille hyvä tilaisuus tutustua porukkaan, noita uusia nickkejä kun on tullut viime viikkoina aikas paljon lisää. Kaikki mukaan, ainakin kahville.
Jos sitä yrittäis vaan ihan kaffelle...
pittää pakkailla mo valmiiksi Saaristo ralliin.
Ja hippasen parsia unohtuneita koti hommiikin![]()
Miehen voi saada pois Lapista, Mutta Lappia ei saa pois miehestä.-LORDI-
Läskillä on aina lämmin.
TouringTurbo
Mä tuun JOS
tää flunssa hellittää, ja jos mä en mee Allrightin naisten ajelupäiville... sieltä sais ilmasta pullaa ja kahvia![]()
Yammutar
meinaatko osata ajella ihan yksin oolraittiin...(YAMMUTAR @ Heinä. 18 2007,10:51) kirjoitti
![]()
![]()
Miehen voi saada pois Lapista, Mutta Lappia ei saa pois miehestä.-LORDI-
Läskillä on aina lämmin.
TouringTurbo
Vois tulla pitkästä aikaa....![]()
Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
(Arctikdiver @ Heinä. 18 2007,11:00) kirjoitti
Mä kävin jo maanataina kattomassa osaanko mä sinne - ja osasin
Ihan itte![]()
Yammutar
Mutta piti kuitenkin etukäteen käydä reenaamassa tuon reitti ettet sitten eksy(YAMMUTAR @ Heinä. 18 2007,11:02) kirjoitti
.
vois koittaa jos ehtis/pääsis tulee, jos sais sen oman pyörän kuntoo ettei tarttis sitä dt:tä vinguttaa.. ei taida kuiteskaa bussil uskaltaa välikortil tulla, tai oks poliisit useinki pysäytelly nois kokkareis?
nii ja oonha mä nyt iha kartal et on se helmisimpukka tai mikä lie?
Mussutakaa te kurjat pullaa, -kele! *
Meidän perhe lähtee to aamuna anoppilaan kyläilee pariksi päiväksi...
Niin, en pääse ajelulle. *![]()
<p>BRG/Cream T-Bird 2003</p>
tulisin jos olisi mopotin *
En taida edes kahveel tulla, koska on noita mopotin-/ajokamakauppoja kierrettävänä.
No jos sit seuraavalla kerralla.
koittakaahan sit edes kahvia saada tälläkertaa *
Suzuki GSX 1100 F -89
Suzuki GSX-R 1000 K4 LE -05 x2
KTM Super Duke -06
Kawa Z1000 -08
Näin lomalaisena voisinpa vaikka tullakin - JOS ei sada, sillä bulu kiiltelee puhtauttaan kun All Rightin pojat puunasivat sen putipuhtaaksi naisten viikolla![]()
Satoi tai paistoi niin olen paikalla jos pääsen tulemaan
Lähteekö Keskarin porukka Hyrylän Shelliltä taas yhtämatkaa kohti Vantaata?![]()
GSR 600 -06 ---> GSX-R 1000 -05
Uskaltaisikohan sitä tulla ainaki kaffelle. Jos tulis pyörällä töihin ni voisin jopa ehtiä...
Kawasaki Er-5 -05
Kawasaki Z750s -06
Honda CBF1000S -08
put put put![]()
Pitää ilmestyä paikalle, jos saan tuon vilkkuongelman ratkaistua. Kun vaihdoin minivilkut, tuli hieman viivettä noihin vilkkuihin. Laittaa vilkun päälle --> menee n 5 sek. ja sit alkaa vasta vilkkuttaa *. Taitaa antaa liian vähän kuormaa noi uudet vilkut... Katsotaan...
Minkä taakseen jättää, sieltä sen löytää...
Yritetään, kerrankin!
Friends call me a LonelyRider, but freedom is just another word for nothing to lose anymore......
Jos ilmat suo niin menossa Kotkaan katselemaan The Tall Ship´s Races- aluksia...
Linkki
Elämässä täytyy olla muutakin kuin se, että saa kaiken.
mukana hyryläst lähös jos jtn porukkaa sielt lähös?, ja jos nyt jonku mopottimen saan liikkumaa tosissaa(Kärppä @ Heinä. 18 2007,13:48) kirjoitti
mone aikaa siel ois kokoontumist?
mukana![]()
Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin
Triumph Rocket
Suzuki B-King
Suzuki Hayabusa
Agusta
Kawasaki ZZR
Kawasaki 800
Honda Goldwing 1800
Kawasaki ZZR
MV Agusta
Noh, lähetäänkö selliltä 17.30?(Slickwille @ Heinä. 18 2007,17:03) kirjoitti
Mä voin ohjeistaa teijät teknolle ku tiiän missä se on![]()
Yammutar
Mukana!
Sääli on sairautta!
Ketkä v*tun muut?
Tärkeintä ei ole voitto, vaan vastustajan täydellinen nöyryytys.
Busa L1
Bk K-9
Ehkä tulen myöhässä kahveelle. Pitää hieman kiirettä renkaiden parissa. Pitää haalia niitä mahd. paljon![]()
Rapa-akka
CFMoto 450MT -24
BMW S1000R -17
Gas Gas 300 EC -22
Stark Varg
Ducati 748s -95
#AdvAuntie
Mitään en myönnä, mutta voi olla, että tulen tai en!![]()
premier
emeritus
..No jos tuo Premier:kin ehkä kenties mitään tietenkään myöntämättä saapuu paikalle .. Voisin ehkä harkita saapumista ...Kenties...(premier @ Heinä. 18 2007,19:06) kirjoitti
......?....
Menot peruuntui ja työvuoronkin vaihdoin pois eli eiköhän siellä nähdä mikäli ei mitään mullistavaa tapahdu.![]()
Nyt on alla taas Ducati.
Minne päin on tarkotus kahveelta? En taida ihan kuuden aikaan vielä päästä töistä.![]()
Own The Racetrack