Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
  1. #1
    Kehuttavaa/Haukuttavaa?

    Ajattelin tollaisen hankkia ja kokemuksia pyörästä kaipailisin?
    Liv to rait rait to liv
  2. #2
    Kaivoin esille muutaman vanhemman keskustelun aiheesta:

    Yleistä porinaa RF:stä

    RF vs. GSX-R *part 1

    RF vs. GSX-R *part 2

    Mun tietääkseni ainakin kone on taattua suzuki laatua kestävyydeltään. Ajoasennoltaan ilmeisesti aavistuksen enemmän touring, mitä gixxeri. 0-100km/h kiihdytyksessä lienee edelleen maailman nopein vakiokunnossa oleva sarjavalmisteinen.



    Yamaha DT 125 LC "87 1994-1996
    Honda CB125T "81 ~2002-
    Honda Transalp 600 "93 *2002-2008
    Yamaha TDM 900 "04 * 2008-2010
    Yamaha TDM 850 "91 2011-
  3. #3
    Mulla on RF 600 ja ajoasento on kyllä mukavampi ku gixerissä.
    Kärsii ajella pitkiä pätkiä sen suuremmin puutumatta
    Pitäis olla "pommin varma", tyypivikoina varmaan myös 900:ssa laturin laakerit, jotka on helppo vaihtaa, eikä maksa paljon (löytyy hyllystä joka laakeri kaupasta).
    Lahjattomat treenaa
  4. #4
    Lyhyesti: Melkeistään pelkkiä kehuja

    Ainut mikä on tullut vastaan on se, että satulaa tekisi hieman mieli muotoilla. Ajaessa valuu ikävästi perhekalleudet kiinni tankkiin, mikä ei kuopissa ole mukavaa RF 600:ssa näyttäisi olevan vähän syvempään uurrettu satula jollaista siis kaipaisi 900:kin. Muuten ei moitteen sanaa.
    Suzuki RF 900R
  5. #5

    Kiitoksia linkeistä ja neuvoista.

    Tänään sit vaan koeajolle,epäilen että nyt taitaa pyörä vaihtua.

    Sen jälkeen vaan kovaa


    nähdään reissuilla.
    Liv to rait rait to liv
  6. #6
    En ole varma onko 900:ssa muita etupään säätöjä kuin jousen esijännitys, RF600R muuttui paaaaaljon vakaammaksi varsinkin kovissa jarrutuksissa kun etuiskareiden litkut vaihdettin pykälää jäykemmiksi 10W-->15W. Laatikko ei ole ihan niin napakka kun Yamahassa ( YZF750), jotenkin hidasliikkeisempi tms..voi tosin johtua öljyistäkin.
    Kiva ajaa mutkatielläkin eikä ole kamalan ronkeli vehje tien pinnanlaadulle vrt YZF.
    Kääntösäde tuossa on jotenkin suuren tuntuinen, johtuneeko ohjausgeometriasta vai ihan harhaluulosta ( en ole mittanauhan kanssa tsekannut)
    Paikka johon takalaukku tulee kiinni näkyy kun irrottaa takasatulan, omassa oli repeämiä kiinnistyskorvissa, lieneekö ollut liian painava laukku, tuli kuntoon pikku hitsauksella. Jotenkin vaikutti siltä ettei tätä kohtaa ole oikein ajateltu loppuun saakka suunnittelukonttorissa
    I'd like to die like my Grandfather.
    Gently while asleep
    Not screaming in terror
    Like his passengers

    http://www.bikepics.com/members/jpalvima/
  7. #7
    Kellä tietoa pitääkö RF900 säätää venttiilejä vai onko ne säätö vapaat?

    Liv to rait rait to liv
  8.  
  9. #8
    Lainaa kirjoitti
    SUZUKIBANDIT78
    Kellä tietoa pitääkö RF900 säätää venttiilejä vai onko ne säätö vapaat?
    Ei ainakaan säätövapaat. Olisko 12tonnia säätö/tarkastusväli niinku banditeissa...?
    Suzuki b12 -00
    Honda cb500k -72

    http://www.scubamafia.fi