Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
  1. #1
    Terves,

    kaikki service manuaalit kertoo että tankki pitäisi irroittaa. Kuitenkin tankin saa vedettyä taka-asentoon ja nostettua pystyyn irroittamalla ainoastaan overflow-letkun. Onko arvoisilla kanssamotoristeilla ideoita miksi noin ei kannattaisi menetellä vaan ruveta turaamaan bensaletkujen kanssa?
    - '11 BMW R 1200 GS
    - IBA SS1600K
    ---
    ex: '00 Honda CBR 1100 Super Blackbird / '08 Harley-Davidson VRSCDX Night Rod Special
  2. #2
    ei muuta kuin pystyyn tankki, niin tein itsekkin.
    CBR 600F -98 --> CBR 1100 XX -99 --> CBR 929 RR01 -->Busa 2000 --> SV650S -02 -->CBR 1100 XX -99 --> ZX9R -98 --> Yamaha XJ 650 1981 kahvilakilpuri--> Yamaha TY 250 -82-->Honda SS125A 1969 + ZX9R -96.
  3. #3
    en tiedä muista mutta kyllä mun manuaalissa neuvotaan nostamaan tankki pystyyn kajoamatta edes siihen ylivuotoletkuun.. Tässä vaihtelin suodattimen ja ei se manuaali väärässä ollut.

    ps. Suodatin oli ensin mallia HiFlofiltro ja se oli perseestä, kun ei istunut paikalleen, joten alkuperäinen piti hommata..
    Suomi on kukkahattujen terrorisoima maa, jossa muille ei jää kuin kasa kylttejä, joissa lukee "ei saa!"

    Rakentavaa palautetta, eli konstruoivaa feetbackiä voit antaa: *Iisalmen OP 506806-43594
  4. #4
    Juu, nyt on filsu vaihdettu. Vanha K&N oli ihan tukossa, nyt on sitten Hondan orkkissuodin. Tulppien vaihdon kanssa efekti oli ihmeellinen, käynti parani ja pieni röpötys poistui kokonaan.

    Huoltovälit on näköjään ihan syystä laitettu huolto-ohjeisiin...
    - '11 BMW R 1200 GS
    - IBA SS1600K
    ---
    ex: '00 Honda CBR 1100 Super Blackbird / '08 Harley-Davidson VRSCDX Night Rod Special
  5.  
  6. #5
    ai niin.. älä sitten mee ja naarmuta katteita
    Suomi on kukkahattujen terrorisoima maa, jossa muille ei jää kuin kasa kylttejä, joissa lukee "ei saa!"

    Rakentavaa palautetta, eli konstruoivaa feetbackiä voit antaa: *Iisalmen OP 506806-43594