Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 34:een 34:sta
    Lainaa (samppy @ Heinä. 24 2007,22:47) kirjoitti
    Onneksi microsoft ei tee lentokoneita.
    Jep. Onneks ei tee.
    http://www.nobluescreens.com/bsod/aircraft01.jpg
    Lainaa (Turder @ Heinä. 17 2007,21:31) kirjoitti
    Tuollaset menee takuuseen. Ota yhteyttä jälleenmyyjään tai suoraan tehtaalle.

Omat kokemukset ko. merkin tuotteista hyviä. Goret pitää veden ja taskut pysyy paikallaan.
    Hanxi ei mielestäni käytä gore kalvoa.
    Varadero 1000
    Lainaa (Dusky @ Heinä. 24 2007,13:52) kirjoitti
    Paskoja on joo,jos suomalaista haluatte niin suosittelen Sweeppiä
    kyllä jos kunnon puvun haluaa niin kyllä rukka on paras.Kyllä on hintaakin mutta pitää veden ja ei hiosta niin kuin hanxin puku helteellä.Rukka myöntää puvuille viiiden vuoden takuun.Hintaa on tuplasti hanxin verran mutta hyvää ja halpaa en minä ole ainakaan löytänyt mistään tuotteesta.
    Varadero 1000
  4.  
    Mulla on käytössä Hanxin takki (muistaakseni Gladiator, myyjättären mukaan ainoa Suomessa tehtävä Hanxin malli) jonka ostin viime talvena 50 prossan alennuksesta... ja hyvin on vesi pysynyt ulkona eli valittamista ei oo. Housut on sitten semmoset Hanxin halpikset (ei Suomessa tehdyt) enkä niissäkään ole kastunut, tosin muuten on kyllä aika syvältä eli istuvuus on kaukana sopivasta. Kauheasti ei kuitenkaan voi housuista valittaa kun ne oon ihan itse sovituksen jälkeen ostanut

Myös yhden Hanxin hanskat omistan... ja ainakin yhdestä sormesta sauma on auki (alekorista ostettu) vaikka noilla hanskolla ei kilometrejä ole takana pari tonnia enempää.

Kovasti tuntuu siis laatu vaihtelevan
    FZ6S ABS --> Nishiki 422 ;)
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12